חשבתי על הסיפור הזה כששמעתי קולות מהמטבח.. ממש נבהלתי. כמובן שאין לי כלב ובגלל זה חשבתי שזה קשור לאחד מבני המשפחה שלי. הסתכלתי על המטבח וראיתי את אבא שלי לוקח אוכל מהמקרר!

הזקנה והכלב

19/11/2010 1657 צפיות 2 תגובות
חשבתי על הסיפור הזה כששמעתי קולות מהמטבח.. ממש נבהלתי. כמובן שאין לי כלב ובגלל זה חשבתי שזה קשור לאחד מבני המשפחה שלי. הסתכלתי על המטבח וראיתי את אבא שלי לוקח אוכל מהמקרר!

דמיינו לעצמכם שאתם בתוך יער באוסטרליה… אתם מסתכלים ימינה ואתם רואים שורה ארוכה מאוד של עצים… אתם מסתכלים שמאלה ואתם רואים שורה יותר ארוכה של עצים..לפתע אתם רואים באמצע היער בקתה קטנה. בבקתה חיים להם אישה זקנה והכלב שלה. הזקנה גרה בבידוד ממשפחתה ומהעיר הגדולה. כל יום היא מפעילה את הרדיו ומאזינה לו. יום אחד היא הפעילה את הרדיו ושמעה קריין בחדשות שאומר:"מהכלא של אוסטרליה השתחרר אסיר מסוכן מאוד! הוא נוהג להתעלל בזקנות שגרות בבידוד מהעיר. אם אתן זקנות שחיות לבד, מהר! הצטרפו למשפחות שלכן!!" הזקנה האמינה לזה, אבל אמרה לעצמה: "כלבי ישמור עליי, הרי הוא חזק וגדול". למחרת בערב היא הלכה למיטה והתכוננה לישון , אבל לפתע היא שמעה קולות מוזרים מדלת הכניסה לבקתה. היא חשבה שזה שום דבר, ושעוד מעט זה ייפסק. אחרי כמה דקות הרעש נשמע שוב. היא התחילה לפחד. כשהיא מפחדת היא מורידה את היד שלה מתחת למיטה ונותנת לכלב שלה ללקק אותה, וכך היא מרגישה בטוחה יותר. היא נתנה לו ללקק את היד והוא ליקק. לאחר מכן היא שמעה את אותו רעש מהמטבח. היא נתנה לכלב שלה ללקק לה את היד והוא ליקק. היא נרגעה והמשיכה לישון.אחר כך היא שמעה את אותו קול, רק שהפעם הוא נשמע כמו חתיכות של סכין. הזקנה החליטה שמשהו פה מריח לא טוב. היא נתנה לכלב שלה ללקק אותה, אבל היא לא הרגישה ליקוק. היא הסתכלה מתחת למיטה וראתה נוזל אדום שמכסה את כל הרצפה. זה היה דם. היא נבהלה. הקשישה יצאה מהחדר שלה וראתה בדרך למטבח סכין מכוסה כולה בדם. היא מתחילה להיכנס לפאניקה. היא ממשיכה למטבח ורואה שמהמקרר נוזל דם, בדיוק כמו שהיא מצאה מתחת למיטה ועל סכין המטבח.
בצעדים איטיים היא התקדמה לכיוון המקרר, התלבטה מעט ושאלה את עצמה: "האם כדאי לפתוח את המקרר?" מרוב סקרנות היא פתחה את המקרר וראתה שם…את הכלב שלה מבותר לחתיכות!! היא ממש הצטערה על מות כלבה האהוב, אבל לידו היא ראתה פתק לבן. היא פתחה אותו, והיה כתוב שם בדם: " גם בני אדם יכולים ללקק" .


תגובות (2)

לא המצאת את זה אני מכירה את הסיפור פשוט קצת שינית אותו..T.T

27/11/2010 18:50

אני יודע אבל חשבתי עליו כשזה קרה כי סיפרו לי אותו

29/11/2010 22:12
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך