Midnight 00:00 – פרק 2

IdanStory 05/08/2012 1083 צפיות 8 תגובות

פרק 2!
כן האגדה שכולם מכירים, בלאדי מארי(מכירים נכון?).
יופי כמו שאמרתי בפרק הקודם כל פרק משתנה לא נשאר אותו דבר(לפעמיים רק עם הוא ארוך מדי), אני קורא אגדות מפחידות ותאמינו או לא יש הרבה מאוד.

תהנו :)

פרק 2: בלאדי מרי
לפני שנים רבות הייתה ילדה קטנה בשם מרי, היא נעשתה חולה מאוד ונפלה לתרדמת עמוקה.
הרופא המקומי היה זקן ותשוש בלי לדעת יותר טוב, הוא האמין היא הייתה מתה.
הוא הודיע למשפחה והיה להם הלוויה והניחו את הילדה לנוח(בקבר).
אף אחד לא הבין כי הם קברו את הילדה המסכנה בחיים!
משפחתה של מרי גרה קרוב מאוד לבית הקברות, שם היא הובאה למנוחות.
הלילה הראשון, אמה של מרי חשבה שהיא שמעה צעקה מכיוון קברה של מרי, אבל אף אחד לא האמין לה.
כמה ימים לאחר מכן, אמה של מרי שכנע את המשפחה כדי לחפור עד הקבר שלה.
כאשר הם עשו, הם מצאו את מרי מתה, אבל הם גם ראו שריטות על החלק העליון של הארון והציפורניים של מרי היו בדם ממאמציה לצאת מהקבר.
עכשיו אם אתה מבצע את ההוראות, ייתכן שיהיה באפשרותך לראות את מרי בעצמך.
בחצות של יום שישי ה -13, לכבות את כל האורות בבית שלך.
ללכת לשירותים, לפתוח את ברז המים במקלחת וכיור, להוריד את המים, להסתכל במראה ולומר "בלאדי מרי" 5 פעמים.
היא תופיע במראה, אתה צריך למהר להדליק את האור או שהיא תתקע לך סכין בגב.

סיפור:
צפו רק השבוע "Ghost Whisperer" אשר מציג אגדה אורבנית של בלאדי מרי.
גרסתם של הסיפור הולך ככה …
ד"ר המקומי של העיר ולאשתו היה ילדה אחת בשם מרי.
כאשר גדלה, מרי חלתה עם דיפטריה(למעלה כתוב מה זה), שהיה ניתן לריפוי באותה תקופה.
הד"ר הכריז את הילדה שלו כמתה והרגשתי שצריכים לקבור אותה מיד.
הם קברו את הילדה בארון עץ וקשר מחרוזת בפרק ידה.
להשחיל(להוריד) אותה עד הארץ לקשור את הקצה השני של הפעמון שבו הם תלויים על קרס מעל הקבר.
שאם היא הוכרזה שלא בצדק מתה, היא הייתה מתעוררת ומצלצלת בפעמון, שיוכלו לחפור את הקבר.
אמה של הילדה לא תעזוב את הקבר ובעלה חשש שהיא תמות מחשיפה אם היא לא באה פנימה.
הוא נתן לה זריקה של מורפיום והביא אותה אל תוך הבית.
למחרת בבוקר כאשר האב ביקר את הקבר של בתו, הוא מיד מתחיל כדי לחפור, אבל מאמציו היו כבר מאוחר מדי.
מארי כבר הייתה מתה עד שהגיעו אליה, אבל כשהיא התעוררה בלילה, היא שרטה ושרטה בחלק העליון של הארון
הידיים שלה היו עקובות מדם ציפורניה היו תקועים במשטח העץ שלפני הארון.
הדרך לקרוא לה, על פי גרסתם, היא לעמוד לבד בחושך מול המראה ולומר את שמה 3 פעמים, להסתובב במקום אחר בכל פעם.
לאחר הפעם השלישית תוכלו לראות אותה מאחוריך במראה והיא תפחיד אותך עד מוות.

מקווה שנהנתם מהקריאה, הפרק השלישי אולי יהיה מחר בלילה(בצהריים רק יאשרו את זה) אז..תגובות? שליליות וחיוביות.


תגובות (8)

"דיפטריה"
"מה זה?"
"מדפסת…"
חחחחח זה הדבר הראשון שעלה לי לראש כשראיתי את המילה הזאת בסיפור…

אז אמממ
אהבתי את שני החלקים של הסיפור, אבל את החלק הראשון יותר:)
בלאדי מארי, ראיתי שכתבו עליה דיי הרבה…
דמות מעניינת…
מסכנה, כמה סבלה:(
התיאור של הקטע עם השריטות והצורה שבה נוכל לראות את מארי הייתה ממש יפה!!
ואני מקווה שלא כתבו לפניי… כי אני רוצה לדרג את הסיפור!! ואם כבר דרגו… אז לפחות אני אגיד כמה אני מדרגת ;)
~5~
נתראה בדמות הבאה!!! :)

06/08/2012 07:10

חחח דיפטריה זה המחלה זה תרדמת, חשבתי המילה הזאת תהיה טובה במקום תרדמת.

ותודה על הדירוג :)

06/08/2012 07:44

חיחי גם אני כתבתי על בלאדי מרי!
אבל שונהההה בטירוףף!!!
עשיתי אותה מרושעעעתתת!!
מוחעחעחעחעחעחחעחעחעחעעע

09/08/2012 04:51

מפחיד אחי אבל עם לא רוצים לעשות את כל החרא הזה ורוצים רק לראות אותה מה עושים?(לא שזה אמיתי אבל אני מפחד שאני לא יספיק להדליק את האור)

09/08/2012 06:12

לא נראה לי שתוכל לראות אותה בלי לעשות כלום פשוט לא עושים.

09/08/2012 08:29

אמממ אתה צריך נר אדום או שחור או לבן
לעמוד מול המראה בשירותים
לכבות את האור ולהדליק את הנר
לומר "בלאדי מרי"
3 פעמים
ורק אולי היא תופיעה מולך
אולי כן
אולי לא
אולי אולי

09/08/2012 09:13

אולי אולי?

10/08/2012 03:56

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח בדיחה פרטית שלי ושל חברות .

10/08/2012 03:57
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך