Midnight – 00:00

IdanStory 05/08/2012 2551 צפיות 10 תגובות

סיפור האימה על האגדה סלנדרמן!
מומלץ לקרוא בלילה בין השעות 00:00 ל-03:00 !

כל פרק יהיה שונה, לפעמיים קצר לפעמיים ארוך.
עם הפרק יהיה ארוך מאוד אז אני יחלק אותו לשני חלקים.
תהנו בקריאה :)

פרק 1 – "סלנדרמן" – "האיש הרזה" – "האיש הגבוהה"
ישנם אגדות ומיתוסים שעברו מזה מאות בשנים והם צרבו את עצמם לתוך המוחות והתרבות שלנו. אז יש מי שכבר הביא לחיים באמצעות טכנולוגיות חדישות להזכיר לנו את הסיוטים שנקברו ונשכחו. אגדה אחת כזאת ידועה דרך האינטרנט הפופולריות כאיש רזה – Slender man.
האגדה היא כי בשעות היום האיש רזה סביר להניח יופיע בשטחים פתוחים עם עצים על הצד של הפתוח, הכביש ריק, או ביערות או על אזור מלא עצים.
רוב הדיווחים של ניצולי האיש הרזה אומרים בלילות הוא מופיע בחלונות פתוחים, בחדרים פתוחים וחשוכים, מסכי טלוויזיה ריקים, וגם קהל עצום של אנשים, גבר רזה רק הורג ילדים/ילדות צעירים/צעירות.
ישנן דרכים להשתעשע בו, אבל אתה עשוי להסתכן במוות שלך.
זרועותיו, רגליו, אצבעותיו הבהונות, ימתחו עד כדי כך שהוא יגיע עד 34 מטרים גבוה עם קול שבירת עצם.
ואם הוא מופיע, להסתובב! יש לו את הכוח לשלוט בגוף שלך.
כשאתה מתעורר, אתה תהיה קשור בהשכבה בין העצים שבו הוא נהרג.
יומן במשקל 547 ק"ג יהיה תלוי מעל הראש.
הוא ישאל אותך שאלה.
אם אתה מקבל את התשובה הנכונה, הוא ישבור את שני הידיים והרגליים.
אם אתם מקבלים את זה לא נכון הוא לאט לאט יתקע את אצבעותיו לאורך הצוואר שלך ויוציא לך לב.

סיפור:
האיש הוא אגדה אשר משהו איום ונורא קרה, לפני כמה שנים במסגרת תחרות צילום מניפולציה, עכשיו הצילומים יהיו מזויפים.
עם זאת, היוצר כביכול של האיש הרזה דיווח מאוחר יותר כי הוא לא הצליח לזכור כל פרסום מידע בנוגע "אדם הרזה" בדרך כלשהי.
יש אנשים אחרים שטוענים שהם ראו או שמעו על "האיש הרזה" הרבה לפני בחיים שלהם או באגדות מתקופת ימי הביניים בתולדות האדם, הנדידה ביער השחור, ומנסה לתפוס משם ילדים אשר מסרבים להוריהם.
המיתוס ממשיך ומספר להצהיר כי "האיש הרזה(גבוה)" כנראה היה סוטה מין אשר תלו על העצים כעונש על פשעיו.
נשמתו, נאמר כי שרדו וממשיך להיטפל אליהן צעירים.
"האיש הרזה" (מתואר בדרך כלל גבוהה בצורה יוצאת דופן הוא יכול לצמוח לגבהים שונים המסוגל התמזגות עם עצי היער) ובאופן מוחלט הדמות הקירח והמתהדר לבשה חליפת עסקים עם עניבה או אדום או שחור.
אין לו עיניים, אף או האוזניים ובעל חיוך רחב מאוד מצידו האחד של פניו לקצה השני (או לא פה בכלל).
במקרים מסוימים הוא מדווח כבעל כובע, זרועות, או איברים רבים מבצבצים מהגב שלו, הוא נהג ללכוד את טרפו.
מה גורם להיות מפחיד כל כך הוא כי קיומו מפוקפקת.
הוא עשוי להיות אמיתי … או שהוא לא יכול להיות.
אולי הרוב שנתקלו "באדם גבוה" ומעולם לא שרד כדי לספר את הסיפור.
למעשה, אתה עשוי לחשוש "איש רזה(גבוה)" עלול למעשה להתבטא לתוך המציאות שלך, יצירת גשר בין עובדות לבין אגדה.
"האיש גבוהה(רזה)" נפוץ הסתרה האורבת בתוך הערפל כאשר אורב לקורבנותיו והוא מסוגל לפתות אותם ביערות הלילה עם כוחות פסיכו.
מאז ואילך שהילדים הולכים בלי לחשוב אל זרועותיו המסתעפים של "האיש הרזה" בעודו מחייך אל פניהם הצעירים, אף פעם לא נראה ולא נשמע הבלתי נודע שנית גורלו.
יש הטוענים שהילדים הללו נאכלים, נלקחו למימד אחר לגמרי, או ואולי יותר גרוע, שוב, המיתוס משתנה.
"האיש הרזה" אמור להיות מסוגל לנהוג באיטיות לקורבנות כדי טירוף, יכול לגרום לפרנויה, להעניק להם התקפי שיעול, והוא יכול לגרום בלבול וסחרחורת, שכחה, והפרעות שינה.
הוא אפילו אמור להיות מסוגל לבקר אותם בסיוטים מחרידים המשתנות ממדינה מהאדם לאדם.
הקורבנות אלה נדחפים באיטיות כדי שפיות על ידי "האיש הרזה" והם מהרה מסוגלים במחשבה מחוץ למסגרת של הפחד.
פיות זו גרמה אומרים כדי להחליש את הקורבנות מה שהופך אותם רגישים יותר לשליטתו, הוא אוהב מאוד להשתעשע בטרפו לפני שסיים אותם.
בחלק מהמקרים להיות הקורבנות המטומטמים עבור מבצעי רעיונותיו של "האיש הרזה" פועלים כדי להביא קרבנות נוספים אליו בעבור לשביעות רצונו.
מבצעי רעיונותיו אלה עלולים לשתול מכשירי האזנה בבית שלך, לעקוב אחרייך בלי להיות מודע לכך, ולהשגיח עליך, גם כאשר אתה ישן.
יש כאלה שאומרים שהוא יכול להשתגר ויופיע במקומות רבים באותו הזמן.
במיתוסים מסוימים הוא מסוגל לעוות ציוד אלקטרוני, ייתכן מאוד "שהאיש הרזה" הוא ישות אלקטרומגנטית.
חושבים שאתם יכולים להרוג או לארוב לו? תחשבו שוב.
עם כוחות פסיכו שלו "האיש הרזה" יכול להסיט כדורים וחפצים אחרים מהגוף שלו לפני הפגיעה.
המארב יהיה גם בלתי אפשרי אם ראית את "האיש הרזה" סביר להניח כי הוא צופה מקרוב בכל פעולותיך.
נכשלו ניסיונות למתקפה "באיש הרזה" עם כלי נשק יכול להיות נפגשו איתו, ולהקשות במערכת העצבים שלך השבתה גופנית פונקציות, מה שהופך אותו אי פעם קל יותר לו לחסל אותך.
שוב, לא ידוע מה קורה בדיוק פעם אחת הקורבן סוף סוף תפס אותו.
יש הטוענים הם פשוט נעלמים.
בעדויות נוספים מפחידים גופות הקורבנות נמצאו משופד על ענפי עצים עם איבריהם שהוצבו ברחבי גופם בתוך שקיות פלסטיק.
גורלם האפשרי הכי מפחיד ייתכן כי "האיש הרזה" מרחיב את אצבעותיו מאמצים רבים, הנקבים גופותיהם של הקורבנות, והורס כל איבר פנימי חשוב להם מבפנים.
זכור, המחשבה על "האיש הרזה" עשוי להביא אותו אפילו יותר קרוב אליך.
לנסות לשכוח אותו תביא גם אותו אליך.
ברגע שאתה רואה אותו כבר אין לו דרך להתרחק האפשרויות מסתיימות אשר מצפים לך.
אותם צללים דקים שאתה רואה מסתובבים באישון לילה או עץ גבוה מעוות מרחוק עלול בהחלט להיות "האיש הרזה".

מחכה … צופה … מחייך כל הזמן.

מקווה שאהבתם, סיוטים אני מקווה שלא קיבלתם :).
עם זה לא מפחיד תגידו אפשר להשתפר :).

תודה למי שקרא, אשמח לתגובות!


תגובות (10)

הא…
אהבתי את הרעיון של "האיש הגבוה\רזה".
אבל דוגרי… זה לא כזה הפחיד…
נגיד אממממ
אם הייתה כותב תארים לאיך שהוא היה הורג אותם (אני לא אומרת שלא כתבת, אבל אם הייתה מוסיף עוד,) אז זה אולי היה יכול להוסיף עוד צבע לסיפור…
ושוב!! ממש אהבתי את הרעיון!
וגם הקטע היה לא רע :)

05/08/2012 13:34

אני דווקא לא מסכימה איתך …

זה היה מדהים!!!

אתה כותב נהדר , זה באמת צמרר .. לפי דעתי הפשטנות של הסיפור הוסיפה את היכולת של הקוראים לחשוב על "האיש הרזה" יותר לעומק .. מה שאומר שאנחנו הבאים בתור …

05/08/2012 14:10

חח אני לא אומרת שהוא לא כותב טוב!!!
~אתה באמת כותב מעולה~
אבל לא יודעת… אותי זה לא הפחיד, לא צמרר,
"האיש הרזה" מזכיר לי האמת את "איש העש"…
אבל בכללי… הרעיון היה טוב!
חח רק אמרתי את שלי! :)

05/08/2012 14:17

גם אותי זה מבלבל שמתארים אותו כל פעם כאיש הרזה/גבוה כי אני כל פעם חושב שזה מישהו אחר, אבל התרגלתי כי הבנתי שהוא גבוה ורזה כלומר אפשר לראות מהגב שלו את האיברים(גועל) חח רק שאני לא מאמין פשוט הדברים האלה מסקרנים אותי הדברים של הרוחות/שדים והאגדות האלה :)

05/08/2012 17:20

חח מקווה שפרק 2 יעשה איזה צמרמורת בלילה או משהו(מקווה) לא אומר שזה יפחיד פשוט היום אגדות זה לא משהו שהולך לנערים רק לילדים.

05/08/2012 17:23

חחחח אתה טוען שאני ילדה?! הלו?! עברתי את גיל שתיים עשרה!!!

07/08/2012 13:00

אחי פחד מוות זה מפחיידדד

09/08/2012 05:30

זה אמיתי? ודבר שני כתיבה טובה

27/08/2012 08:17

אתה יודע…יש משחק רשת של סלנדרמן
צריך לאסוף פתקים והוא רודף אחריך
זה כיף אדיר!
אבל אחי מחק את המשחק
אז עכשיו אני מחפשת אחרי המשחק באינטרנט
להורדה שלו

27/08/2012 08:23

גבוהה = גבוה.
וזה די מפחיד ^~^
אהבתי את איך שתיארת את זה בפשטות, כמעט בלי להתייחס – ”הגבר הרזה הורג רק ילדים/ ילדות צעירות/ צעירים.“ ”ישנן דרכים להשתעשע בו, אבל אתה מסתכן במוות שלך.“
(זה די מפחיד, אבל לא ממש XD)

11/06/2014 15:41
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך