אני כתבתי את הסיפור הזה בעצמי :) , בבקשה תכתבו תגובות על הסיפור!!!

ממלכת באבל

21/08/2010 1625 צפיות אין תגובות
אני כתבתי את הסיפור הזה בעצמי :) , בבקשה תכתבו תגובות על הסיפור!!!

היו היה פעם ממלכה מפוארת, שקראו לה באבל. בממלכה זו שכן מלך, שקראו לו, באבילוס, ולמלך הייתה בת, נסיכה, שקראו לה, באבילה. בגלל שהמלך היה ביישן, וארמונו היה מפואר, הוא לא רצה להציג את ארמונו בפני התושבים. אז צץ לו רעיון. רעיונו הוא לעשות חומה אשר נדבקת לארמון למעלה. המלך ביקש משומריו, באבלסים, שיתלו את הארמון למעלה, למעלה, ואחרי זה יתלו מתחתיו חומה. בגלל שלבאבלסים היו רק כדורים, הם בנו חומה עשוי מכדורים. אחרי מלאכתם של הבאבלים, שנמשך שנתיים ברציפות, המלך היה כל נרגש והודה לבאבלסים. הוא היה כל כך נרגש עד שהוא נתן להם תפקיד חדש, שכל אחד ישמור על החומה. בגלל שהארמון היה למעלה, וראו במקומו חומה, התושבים התחילו להסתקרן מה יש שם למעלה, הם אפילו לא ידעו איפה המלך גר. במרוצת השנים, התושבים החכימו וגילו שאם עושים רצף של 3 כדורים, בני אותו צבע, הם יכולים להרוס את חלק מהחומה, ובגלל שהשומרים ראו זאת, הם התחילו לאסוף כדורים, ושמו אותם על הכדורים האחרים, בנפרד, כדי שלא יהיה רצף. התושבים לא ידעו מהי החומר של הכדור, ובגלל זאת, הם נאלצו לגנוב את הכדורים מידי השומרים, שגם ככה הם פקחו עין עליהם. 5 כדורים הוא השיא שתושב אמיץ אי פעם לקח. רוב התושבים גנבו רק 2-3 כדורים. באחד השכונות של הממלכה, גדלה לה ילדה קטנה וחכמה, אשר נפלה בידי זוג הורים שכל חייהם עוסקו אך ורק על פריצת החומה. לילדה קראו, בילבי, אך היא יותר אוהבת שקוראים לה מיקי. מיקי אהבה והרבתה לקרוא ספרים, בעיקר ספרים על כדורה”א. היא גילתה שלא כמו בממלכתה, הכסף הוא העיקר. מיקי קראה גם שבעזרת כסף ניתן להשיג הכל! בגלל שמיקי רצתה אי פעם לקנות דברים מהממלכה, שההורים לא הרשתו, בגלל שלהורים אין כסף, היא החליטה שהיא תנסה להשיג כסף אך ורק מיכולותיה. ביום-הולדתה של מיקי, אביה נתן לה כדור מהחומה. אביה קיווה שמיקי תשתמש בכדור לצורך פריצת החומה, אך למיקי יש מטרות אחרות. מיקי גילתה שבגלל שהתושבים אינם יודעים איזה חומר הכדור עשוי, היא תוכל לחקור ולהרוויח מזה מלא כסף! אחרי חודש של תחקורים, מיקי ראתה שאותו החומר שנמצא בביתה, שאלו הקוביות ששיחקה בהם כשהיא הייתה קטנה, הינו החומר שנמצא בכדור. מיקי נרגשה. היא לקחה ספר מספריה, שמדובר על בניית מכונות. מיקי הכינה לעצמה תבנית עגולה, כך שהיא תוכל לעשות ממנו כדור. מיקי לקחה חלק מהקוביות שלה, הרתיחה אותם, עד שהוא נמס, ואז היא העבירה לאותו התבנית העגולה, ואחרי שהיא סגרה את המכסה של התבנית, מיקי חיכתה חצי שעה. אחרי החצי שעה מיקי הופתעה שהכדור שהכינה הוא זהה לאותו הכדור שאביה נתן!

מיקי תלתה מודעות רחוב, ובמודעה כתוב:” תושבי הממלכה, אני פיתחתי תגלית מאוד חשובה אשר תעזור לכם בפריצת החומה מבלי לגנוב כדורים! לפרטים: שכונת באבלי רחוב 3 דירה 8.” לאחר שבועים כל תושבי הממלכה נכנסה לאותו הבית שמיקי גרה. היא הסבירה להם איך היא עושה את זה וכמובן דרשה מהם כסף, כדור= דולר. היו תושבים ששילמו 10 דולר, 100 דולר, ואפילו 1000 דולר! במרוצת השנים העסק התפתח ומיקי רכשה מכונה משכפלת, אשר תכפיל את המכונות, וקנתה הרבה רובוטים! אחרי הכל, מיקי נהפכה מילדה לאישה ועשתה את שלה מה שנקרא. מיקה מרוויחה מילונים בחודש, כי היא דורשת מיליון דולר רק על 500 כדורים. מיקי זיהתה את החולשתם של התושבים עוד כשהיא הייתה קטנה, וניצלה אותה, כי היא ידעה שהם יפרצו את החומה בכל דרך! בגלל שמיקי נורא השתעממה היא החליטה להגשים את חלומם של התושבים ושל הוריה, לפרוץ את החומה ולתת להם כמה שיותר כדורים. היא פרסמה זאת לכל תושבי הממלכה, וכל התושבים התכנסו ליד החומה. מיקה גם הגיעה שם עם חיוך ובגדים מפוארים, ואמרה:” בגלל שאתם תושבי הממלכה, אנשים סקרנים, אני אאפשר לכם בזאת, לקחת את כל הכדורים, ולפרוץ את החומה! 3,2,1 ועכשיו!!!” ואחרי מה שהיא אמרה התושבים זורקים כדורים לקבל שלישיות ולפרוץ את החומה, כמובן שגם מיקי הצטרפה ללא הרף, רק כדי להנות ולהשתעשע! לפני שהתושבים כמעט פורצים את החומה, הם רואים את מלכם, באבילוס, אשר אומר:” לכל תושבי הממלכה, בזאת אני נואם שאתם כל כך טיפשים וחסרי היגיון, הרי רק סקרנותכם הביאה לבזבוז זמן יקר וכמובן כסף, אשר כל העולם מדבר, ורק אתם, סתומי אוזניים מדברים רק על החומה. יש כאן אישה מאוד חכמה שנולדה עם הגיון, והיא ראתה את נקודת התורפה שלכם, והיא עשתה ממכם כסף ולקחה ממכם זמן מאוד יקר! אז אני רק נושא נאום קטן על מצבכם העגום והרדוד שלכם, אז תקחו לתשומת ליבכם, אתם! אתם הרסתם את העתיד שלכם רק על סקרנותכם השטותי שלכם, אז תשאו את המשה השטותי לכל החיים שלנו בממלכתנו!”, ואחרי הנאום של מלך הוא עזב לתוך ארמונו. אחרי שהתושבים הבינו את טעותם השטותי הם הסתובבו אל מיקי. מיקי הבינה את המצב וברחה מהם מהר ככל האפשר! אחרי שהיא ברחה, והתושבים מחפשים אותה, היא ראתה את הנסיכה, באבילה, מאכילה את הציפורים וזימזמה לה שיר נעים ורגוע. מיקי זממה רעיון וקראה לה מתוך השחים:”נסיכתי יקירתי, הם תוכלי לבוא אליי, אני תקועה מבין השחים!”, וכשבאבילה שמעה זאת, היא תפסה את ידה, ואופס! היא נבלעה לתוך השחים. התושבים סוף סוף תפסו את מיקי! הם הענישו אותה שהיא לבדה תזרוק כדורים לעבר החומה לכל חייה. הנסיכה חזרה לחדרה, והמלך שאל:” איפה היית בתי?” והנסיכה ענתה:”הייתי בחוץ, שאפתי אוויר והאכלתי כמה ציפורים חמודים.”. המלך חשש שזאת לא ביתו, אלא אישה מחופשת אליה. כשהוא הציץ לחלון וראה את מיקי, הוא זיהה את עיניה, ועדיין הוא לא הבין אם ביתו, או שזהו רק הרגשה סתמית, אך המלך ציית להרגשתו. הוא קרא לשומרי החומה, באבילוסים, כדי שהם יביאו בכוח את מיקי, ואכן באבילוסים צייתו והביאו אותה. המלך קרא גם אל ביתו הנסיכה. שניהן היו זו ליד זו, המלך הביט בשניהן במבט קודר וקשוח. בסוף הוא שם את 2 כפותיו אל שתי ראשיהן של הבנות והרים אותן למעלה. ואכן צדק! מיקי זאת הנסיכה והנסיכה זאת מיקי! הוא חיבק את הנסיכה וגירש את מיקי על מעשה נבזי זה. אחרי מעשה זה המלך עשה משפט, כאשר הוא היה השופט, והתושבים היו עוזריו. מיקי הייתה כל כך מבוישת עד שהיא כופפה את ראשה וכמעט לא בכתה על כך. בסוף המלך וכל התושבים החליטו להרגה, ואכן זה קרה, היא נהרגה ע”י גליונטה שחתך את ראשה. ואכן בתוך הסיפור יש כל כך הרבה מסרים ומסקנות, אך אציין רק אחת, הכסף זה לא הכל בחיים, כי אם אתה מרוויח כסף בדרך לא חוקית, אתה עלול לשלם על זה במחיר כבד.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך