פיצחתי את סוד החיים

15/04/2011 1121 צפיות אין תגובות

כל אדם רוצה להיות מאושר. והאושר הוא הבנה של המציאות. הבנה כ"כ גדולה, עד שאין מה להבין מרוב שהכל ברור. ולהבין את המציאות, פירושו להבין גם את הדברים שיש בה. וללמוד מכל דבר, זאת זכות. כי כאשר האדם לא יכול ללמוד מכל דבר, הרי שהוא מוגבל ביכולת שלו ליהנות. כי ההנאה הכי גדולה, היא ההתחדשות של השכל. ומי שיודע ללמוד כל הזמן, הוא כל הזמן מגלה דברים חדשים, וכך הוא כל הזמן מתחדש.(אני לא אשקר ויגיד שרק את הפסקה הזאת העתקתי מאיזה אתר שבעצם כל זה היתחבר לי לעיקר העניין).

אתם בטח טועים על מה אני מדבר אז אני,יגיד לכם.אני הייתי טיפש עד לנקודה הזאת של חיי.
למה ?בגלל שלא ניצלתי את הנכס הכי חשוב שלי(שלכם)המוח(אם תרצו חוכמה).
-הייתי טיפש שחשבתי שאיינשטיין מת מרוב חוכמה(לא יודע מאיפה הגיעה המסקנה הזאת).
-היתי טיפש שלא הצלחתי להישאר ב-5 יחידות(במתמטיקה) בתחילת השנה ועכשיו אני ב-3 יחידות : ( .
-הייתי טיפש שאף פעם לא באמת הקדשתי זמן ,מזמני הפנוי להכנת שיערי הבית ,וחזרה על החומר הנלמד. ובכלל שאף פעם לא היתכוננתי למבחנים(בטח בגלל העובדה שחשבתי ש70 זה הציון שישאר חרוט ברוב המבחנים ואין טעם לנסות לשאוף ליותר) .
-הייתי טיפש שאני ,אף פעם לא קראתי ספר חוץ מכמה בודדים ביסודי.
-הייתי טיפש שלא הבנתי שאותם "חנונים","חרשנים",שאף פעם לא הייתי ,מדבר איתם הם הילדים שהכי הייתי צריך, לחשוק בחברתם מכל אחד אחר!
יש עוד המון נקודות כאלה ואחרות בכל תחום, שליוו אותי ב 15 השנים שלי.
תבינו(ליתר דיוק אני לא אשקר ,ויגיד שאני מקווה שמישהו צעיר יקרא את זה כי אני די בטוח ש
"המבוגרים" או "המנוסים" מבינים למה אני חותר)תלמדו כל דבר שרק אתם יכולים,כל דבר שמעניין אותכם,תקראו הרבה ספרים כי ,באמת זה משקף לנו הרבה נקודות חשובות, היכולים לסייע לנו.
אל תתעצלו כי בסופו של דבר כל פיסת מידע שאתם לומדים יעזור לכם בצורה זאת או אחרת אפילו מהדברים הכי קטנים שיש….( אֵיזֶהוּ חָכָם? – הַלּוֹמֵד מִכָּל אָדָם: מסכת אבות, ד פסוק א'. ).
אז אל תפסיקו ללמוד ,תלמדו מעצמכם מהחברים מהמשפחה ומכל אחד אחר…..(הכי טוב קצת להעשיר את הידע בגלישה בויקיפדיה)/ בהצלחחחחחחהההה ! (:


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך