Echoes
מבוסס על חלום.
http://www.youtube.com/watch?v=S0kVK1ezPoI

אילת

Echoes 15/02/2013 884 צפיות 2 תגובות
מבוסס על חלום.
http://www.youtube.com/watch?v=S0kVK1ezPoI

יש טיילת.
הטיילת מקיפה את החוף ונותנת לו מסגרת, שלא יפרוץ, שהחול לא יאכל את הכל.
יש חול בצד של הטיילת ובצד השני יש ים כחול כחול והגלים שלו נוצצים ושואגים ומתפרעים והורסים ושוברים והכל טוב- הטיילת ממסגרת את הכל.
בחורף אף אחד לא מסתובב שם, אף אחד חוץ ממני. יש לי נעליים, אבל הן לא על הרגליים והאצבעות טובעות בחול ובתוך הגלים. יש שחפים והגלים שואגים. בקיץ כולם מסתובבים שם, כולם חוץ ממני. אני על הטיילת, ובטיילת יש חנויות ואנשים ויש בלאגן ויש כאוס מוחלט.
עכשיו חורף ואני לבד על החוף. הנעליים שלי בצד ולפתע הן נעלמות. הלכתי רחוק רחוק, לכיוון בתים הרוסים ונטושים והחלטתי ששם אגור. פעם הבתים האלו היו שייכים למהגרים שבאו מארצות רחוקות רחוקות ואף אחד לא הסכים להכניס אותם לארץ הזו, אז הם התיישבו על החוף ובנו בתים, ואז באו הגלים והגלים שברו את הכל. האנשים האלה כבר מזמן מתים, ואולי עכשיו האצבעות שלי מתחפרות בחול ובאפר שלהם…
בכל מקרה, הבתים קצת הרוסים ויש בתוכם אלמוגים ודגיגונים, מיטות מתכת חלודות ורוחות חזקות ששואגות ושואגות… אחת המיטות החלודות היא שלי, והיא מוכנה לשינה כדי שאשן בלילה ואתעורר עם הזריחה…
כל זה ציורי מדי, והגלים שברו את הכל.
שברו את הבתים ובנו שם בניינים יוקרתיים שרק עשירים יכולים להרשות לעצמם להוציא עליהם מזומנים, ולי אין מזומנים. לי יש רק נעליים, וגם אותן לקחו הגלים…
הגיע הקיץ וכולם על הים. בטיילת מסתובבים מלא אנשים וכולם מבזבזים כספים ועוד כספים, והחוף מתמלא בלכלוך! אצבעות הרגליים שלי כבר חלו מרוב זיהום!
הגלים חלשים לעומת האנשים… את האנשים הגלים לא מעזים לשבור…
מצאתי נעליים, נעליים גדולות בכמה מידות והן גם שחורות ולא מתאימות לחוף, אבל זה לא משנה. עם הנעליים אני אוכל ללכת רחוק, למצוא מקום אחר לחיות בו. הטיילת כבר מלאה באנשים ומפוצצת בקניות ובחנויות מטופשות, וכל זה לא ציורי בכלל- זו המציאות והכל נחרב…
עכשיו יש רק בנייני יוקרה.


תגובות (2)

אני תוהה מה מוסר ההשכל. האם זה שצריך לשמור על חופים נקיים וסביבה נקייה אחרת נהיים חולים או על הקפיטליזם ועל כך שרק אנשים עשירים יכולים להרשות לעצמם דברים שכאלו. או שאולי שניהם?

15/02/2013 14:06

אולי שניהם.
בחלום שלי זה היה ממש אפוקליפטי, אבל שמח. הייתה אווירה שמחה, כאילו שמצאתי בית.

29/03/2013 11:05
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך