Tom1
מקווה שאהבתם ^^

אירוניה 2 – פרק 14 – שפות

Tom1 09/09/2015 800 צפיות אין תגובות
מקווה שאהבתם ^^

היה היה ילד שסיים את בית הספר היסודי. הגיע החופש הגדול, אבל במקום להנות, לבלות, להירגע מכל השיעורים – הוא החליט ללמוד.
הוא היה ילד מאוד רציני בלימודים והם היו מאוד חשובים לו. ולכן, כדי להיות מוכן היטב לחטיבה, ושיהיה לו קל יותר בלימודים, החליט ללמוד בחופש.
התחיל הילד ללמוד את השפה הערבית. הוא קרא הרבה באינטרנט וחרש ולמד… בסוף החופש הגדול, אחרי הרבה זמן של לימודים ועבודה, הרגיש שהוא מוכן לעלות לחטיבה.
הילד התאכזב מאוד כששמע שהשנה החליטו לבטל את לימוד השפה הערבית, ולהתמקד יותר בשפה האנגלית.
אבל יחד עם זאת, ניסה להתסכל על הצד הטוב – שלפחות הוא למד ויודע טוב את הבסיס וקצת יותר של השפה הערבית. הוא יכול היה להסתכל על הצד הרע – שהוא בזבז חופש שלם של הנאה, אבל החליט להסתכל רק על הצד הטוב.
יכול להיות שזה מצחיק – שילד מתאמן ולומד במהלך החופש הגדול שפה כלשהי, ובסוף לומדים את השפה האחרת. אבל יכול להיות שזה מעט עצוב, אבל כדאי להסתכל על הצד הטוב – שלמד שפה חדשה.
וזהו מוסר ההשכל – "להסתכל על חצי הכוס המלאה", בדיוק כמו מוסר ההשכל של אירוניה 11 – מבחן.

אל תשכחו לקרוא את הסיפורים הקודמים של "אירוניה" – הכרטיס, דת, גולף, חנייה, חדשות, מחיר, בית עלמין, הסנדלר, הטבעת, מסיבת יום הולדת. ושל "אירוניה 2": מבחן, מודעות, מונדיאל.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך