אלכוהול

26/08/2015 913 צפיות אין תגובות

יש לי בעיה מהותית עם אלכוהול. לא אבוא ואטיף נגד, גם אני שותה. מי שאומר שלא שותה בוודאי משקר, ואלה שאומרים את האמת ואפילו לא ניסו מפספסים את החוויה המדהימה של ההתנסות. התנסות הוא מקור כוח בלתי נדלה לבני אדם. אינך יכול להכריז שאינך אוהב משהו או לא נהנה ממשהו כאשר מעולם לא ניסת אותו, ייתכן שאם היית מנסה היית מוצא את זה טעים או נחמד. אני נוטה לא להאמין לאלו שאומרים שלא שותים או שמעולם לא שתו, אבל כמו שאמרתי איני בא להטיף מוסר לאף אחד.
יש לי בעיה מהותית עם אלכוהול. אני שונא לראות את הנשים המסכנות האלה שותות את השוט החמישי או השישי שלהן כשמהצד השני של הבר יש מישהו שבוחן אותן כמו שועל רעב שרואה את הטרף הקל הבא. הוא ייבחן אותה באיטיות עד שתגיעה לרמת השיכרות המושלמת – מספיק שיכורה כדי לעשות את הצעד אבל לא מספיק שיכורה כדי שהוא ירגיש רע עם עצמו על כך שעושה את זה.
דוחה אותי. למה אתם לא גברים אמיתיים? מה גורם לכם להביט באישה כאילו היא חיה שמהלכת בג'ונגל? אם אתה לא מספיק גבר בשביל לבוא אליה לפני שמתחילה לשתות אתה לעולם לא תהיה מספיק גבר.
ואז הוא ייגש אליה בעדינות, ילטף אותה ויאמר לה שהיא יפה, ייתכן שלא חושב ככה אבל אם היא שיכורה מספיק היא תקנה הכול. היא מסכנה לא תדע למה נכנסה היא תצחק וכשהמוזיקה תתחיל הם יקומו וירקדו יחד. הוא יתפוס אותה מאחור והיא תרקוד. והוא ירגיש על גג העולם, הוא ירגיש הכי גבר במועדון.
יש לי בעיה מהותית עם אלכוהול. אני לא בא להטיף מוסר לאף אחד, אבל תעשה לכולנו טובה ואם אתה לא מספיק גבר בשבילה בדקה הראשונה אל תיגש אליה בכלל.

ואז אני רואה אותה בשוט החמישי, היא יפה כל כך. אז אני שוטה שוט נוסף של טקילה ומתקרב. אני מלטף אותה ומנשק את צווארה, אני לוחש לה באוזן כמה היא יפה, היא צוחקת. אני יושב לידה ומזמין לה עוד שוט של וודקה ומחכה שהיא תקום כדי שנרקוד. אני מלטף לה את השיער ואת הרגל ועולה באיטיות לאזור המותניים היא שיכורה מידי כדי לשים לב. אני מחייך לעצמי ומנשק אותה בלחי, כל עוד היא לא עוצרת אותי אני בסדר. הדיג'יי ידע לקלוע לטעם שלה והיא קמה. אני לא חושב אפילו לרגע ומצטרף אליה. היא לבד וזה רק מקל עליי. היא בעננים והיא רוקדת כל כך צמוד אליי שאני מרגיש אותה כמו שמעולם לא הרגשתי אישה. השיר שלה נגמר והיא לוקחת את התיק והולכת לשירותים, אני שוקל לרגע אם להצטרף אליה ובסוף אני מגחך לעצמי שוטה עוד שוט של וויסקי ועולה אחריה במדרגות.
אם לא הייתי מספיק גבר כדי לגשת אליה בדקה הראשונה אני כנראה כבר לא אהיה מספיק גבר לעולם, אבל כל הגברים כאלה, אז למה שאני אהיה שונה?
בשירותים אני מוכיח לכולם שאני גבר וכשאנחנו יוצאים היא נפרדת לשלום והולכת. אני חושב שהיא מבינה כבר את הכול. בטח מתחילים איתה פה כל ערב. אז אני שותה עוד שוט וויסקי כדי להקל על הכאב.
הוכחתי לעצמי שאני גבר.
יש לי בעיה מהותית עם אלכוהול אבל זה עובר לי מהר אחרי שאני שותה.
מי הבאה שהוכיח לה?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך