את במחזור?!

31/03/2018 697 צפיות אין תגובות

את כועסת? למה את כועסת? את עצובה? למה את עצובה ? את רעבה ?למה את רעבה ? … אהההה זה כנראה בגלל שאת במחזור , את במחזור ,נכון? ידעתי,ידעתי שצדקתי , לא אני לא במחזור !! אז בבקשה תפסיק ,תפסיקו ,פשוט תפסיקו להגיד שכל פעם שאני מביעה כל סוג של רגש שלא מתאים לכם אז זה באשמת המחזור, אז באו אני אגיד לכם זה לא באשמת המחזור זה באשמתי ,אז סליחה שאני בן אדם שגם לו מותר להביע רגשות אבל כזאת אני ,אני אוהבת להביע את רגשותי בציבור אז אם זה לא מתאים לך שאני כועסת, עצובה או רעבה אז אתה יכול להמשיך להתקדם כי אני לא צריכה שאנשים יעירו לי על הרגשות שלי כי יש לי כבר מספיק אנשים שיעירו לי על הרבה מאוד דברים ,אז בבקשה אם אין לך דברים טובים ומועילים להגיד תסתום או תתקדם כי אני לא מוכנה לאנשים כאלו בחיי, אם אתה לא יודע להכיל אותי כמו שאני אני לא רוצה אותך בחיי.

אז אחרי שקראת את זה אולי תפסיק להאשים את המחזור בהתנהגות שלי לכל דבר כי אני לא כל החודש במחזור ,אני גם בן אדם שמותר לו להביע רגשות וכן אני יודעת שלפעמים אני מביעה את הרגשות שלי יותר מידי אבל אין מה לעשות תסתדר ,כי ככה אני וככה אני אשאר .

ולאלו ממכם שקראתם את זה וחשבתם היא בטח כתבה את זה בגלל שהיא במחזור והיא הייתה חייבת להוציא את מה שהיא מרגישה לאפישהו אז רציתי להגיד לכם…אתם טועים אני לא במחזור גם לי יש רגשות גם כשאני לא במחזור .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך