Behind The Scenes
קשה לחברה לקבל את האומנות כמקצוע גבוה, כמקצוע חשוב או חיוני.. חשוב לזכור שלכל אחד יש מקום ולכל אחד יש את התכונות בהן הוא הכי חזק והכי טוב. אנחנו חברה בה כל אחד משלים את האחר, אסור לנו לוותר על התכונות החזקות שלנו שגורמות לנו לחייך.

דוקטור טים

Behind The Scenes 10/02/2015 1012 צפיות 4 תגובות
קשה לחברה לקבל את האומנות כמקצוע גבוה, כמקצוע חשוב או חיוני.. חשוב לזכור שלכל אחד יש מקום ולכל אחד יש את התכונות בהן הוא הכי חזק והכי טוב. אנחנו חברה בה כל אחד משלים את האחר, אסור לנו לוותר על התכונות החזקות שלנו שגורמות לנו לחייך.

תכירו את דוקטור טים.

דורקטור טים הוא לא כמו כל דוקטור אחר..
כן, דוקטור טים הוא אחראי, נחמד, אוהב, מוסרי.. דוקטור טים תמיד מגיע שצריכים אותו, הוא דואג, אכפתי ונראה טוב לא פחות.

דוקטור טים חלם להיות דוקטור כל חיוו.
הוא עלה לכיתה א' בידיעה שביום שהוא יהיה גדול כמו אבא, הוא יהיה דוקטור.
הוא עלה לכיתה ז' בידיעה שביום שהוא יגיע לכיתה י' ויהיה גדול כמו אחיו הוא ילמד את המקצועות שהכי יקדמו אותו בנושא.
דוקטור טים הגיע לכיתה י"ב וחיפש איפה הוא יכול להשתלב בצבא בתפקיד שהכי מתאים לאחד הרוצה להיות דוקטור.. אבל ביחידה אין מקום לכולם.
דוקטור טים למד שנים רבות עד שקיבל את תואר הדוקטור, בדיוק כמו כל דוקטור אחר.

אז מה כן שונה בדוקטור טים שהופך אותו למיוחד מכל דוקטור אחר?
דוקטור טים הוא דוקטור בתקשורת וקולנוע. כן, כן! קולנוע!
הוא אסף תואר אחרי תואר והגיע לשלב הדוקטור. זה לקח לו קצת זמן אני לא אשקר.. אבל צריך להבין שהתואר דוקטור הולך עם כל מקצוע אחר.
אז למה עדיין לא מכירים בדוקטור טים כדוקטור? כי הוא לא מציל חיים? כי הוא לא מבין במספרים?


תגובות (4)

וואווו.
סיפור מדהים.
טוב, נתחיל מההתחלה:
הכתיבה שלך יפה, המבנה מעולה, יש טוויסט, זה פשוט מדהים. נהניתי לקרוא, קטע מקסים.

"אז למה עדיין לא מכירים בדוקטור טים כדוקטור? כי הוא לא מציל חיים? כי הוא לא מבין במספרים?" #שורותמדהימות

שמעי, ממש התלהבתי מהמשפט הזה. זה היה חזק.

הקטע גרם לי לחשוב על דברים שבחיים לא הרהרתי בהם קודם, כל הכבוד.
העלת מודעות שזה דבר ממש חשוב.

הרציתי להוסיף היה מעולה, בקיצור, קטע אש!
כתיבה יפה :)

~~~5~~~

15/02/2015 21:37

    תודה רבה !! מעריכה את זה מאוד !! :) חשוב לי לשמוע ביקורת

    15/02/2015 22:33

מסכימה עם מי שמעלי, ללא ספק קטע מדהים!
בתור אחת שלומדת פיזיקה 5 יח"ל, מחשבים 5 יח"ל ומתמטיקה ואנגלית כנ"ל, אין לי את הזכות לשפוט כי אני ככל הנראה, אם אגיע לתואר דוקטור אולי לא אציל חיים, אבל בהחלט אהיה בתחום שבו דוקטורט הוא דבר נחשב מאוד.
ובכל זאת, זה דבר שאני אומרת להרבה אנשים שסביבי ואומרים לי "איזה גאון!" "יוואוו את כל כך חכמה!" "הלוואי והיה לי את המוח שלך!" ועוד כהנה וכהנה משפטים בעלי מסר ברור, שחכמה אי אפשר למדוד, אפשר למדוד יכולת וכדי למדוד יכולת צריך לדעת מה אנחנו מודדים. אז כמו שאני חכמה במתמטיקה ופיזיקה ומחשבים, כך אני טיפשה בקולנוע ואומנות ומחול ופסיכולוגיה וצויולוגיה ותאולוגיה ופיסול ועוד אלף ואחת דברים שאחרים חכמים בהם ואני לא.
אני לא יודעת אם את בן אדם מאמין, אבל גם אם לא, אולי זה ידבר אלייך: אני מאמינה שבורא עולם העניק לכל אדם מתנות לשימושו האישי- חלק קיבלו יופי וחלק קיבלו כריזמתיות, חלק קיבלו יכולת בישול מופלאה וחלק קיבלו קצת מכל דבר. חלק גם קיבלו חשיבה מתמטית מופשטת או יכולת זיכרון ויצירת הקשרים המאפשרת להם להציל חיים. כל אדם בעולם קיבל מתנות וייעוד, אליו הוא יגיע באמצעות המתנות שלו, אם רק יבחר בכך. אנחנו צריכים לקום בבוקר ולהגיד "מודה אני לפניך מלך חי וקיים שהחזרת בי נשמתי בחמלה רבה אמונתך." ולחשוב על המתנות שקיבלנו ואיך אנחנו יכולים להשתמש בהן בצורה הטובה ביותר שיכולה להיות.
שתהיה לכולנו הצלחה בזה, זה לא תמיד קל, אבל זה בהחלט עושה טוב, לנו עצמנו ולעולם כולו.

15/02/2015 22:50

    אני לא אדם מאמין, אבל אני כן מאמינה שמה שאת אומרת לגבי זה שלכל אחד מאיתנו יש תכונות שהוא יותר טוב בהן ותכונות שהוא פחות זה נכון.. לא בהכרח משמיים, אבל זה נכון שככה אנחנו משלימים אחד את השני עם השוני שלנו.
    תודה רבה !

    16/02/2015 09:41
סיפורים נוספים שיעניינו אותך