שלום לכולם, מה דעתכם על המסר שכתבתי? דבר ראשון אני מקווה שתהנו מהכתיבה שלי, ואשמח לקבל תגובות מכם על המסר שרציתי להעביר. תודה מראש, דניאל בכר.

האם נועדנו לגורל?

28/06/2017 809 צפיות אין תגובות
שלום לכולם, מה דעתכם על המסר שכתבתי? דבר ראשון אני מקווה שתהנו מהכתיבה שלי, ואשמח לקבל תגובות מכם על המסר שרציתי להעביר. תודה מראש, דניאל בכר.

האמת שאני מהלך. האמת שאני לא יודע מה לכתוב.
הזמן מרחף, או שזה הרגשה מייגעת העוברת בי למשך שאינו בר ספירה, אחרי הכל אני רק חי.
הזמן אינו מחזיק בי את כבליו, ולמרות הדבר איני שח ממנו, איני יכול להתנתק מכוחו, אף אדם אינו יכול. כל הדברים שאני יכול ומסוגל לעשות הינם תחת הזמן, ואכן תחתיי.
אין פה פולמוס, יש פה רק אמת. הזמן הוא דבר שאיננו שולטים בו, ואף אנו איננו שולטים בעצמנו. אסביר זאת, השעון אינו מחליט לעצור, השעון אינו עוצר אלא הוא נע וימשיך לנוע גם כשיגמר הסוללה. הזמן הוא רק פיסה מהיקום שנולד יחד עם הכל, נשמע פשוט. זהו לא. הזמן הוא דבר שאיננו יכולים להבין, אלא יכולים להגדיר תחת הבינה שלנו. והסיבה שאנו איננו מסוגלים לשלוט בעצמנו, משום שחסר בנו דבר, איננו מכירים את עצמנו. בני אדם אמנם שרדו תקופות קשות בהיסטוריה, עברו מתקופת הקרח ועד העידן המודרני, ברם איננו יכולים לזכור את עברנו. יצור שאינו זוכר את עצמו, נשלט מהזמן, או גרוע מכך מהזמן של אחרים.
עד היום אני לא מבין מדוע אני חי, מדוע אני נושם. והאמת, לא משנה לי. עצם היותי הינו עובדה.

בעת הכתיבה הבנתי דבר, אך לא הסכמתי איתו. לגיטימי להבין דבר ולא להסכים איתו, הבעיה שהדבר הזה הוא מהותי ועקרוני לחיי אדם. בני אדם כל חייהם ינסו לפרנסם ולחיות בסביבה התתאים להם, אם אפשר. הרבה מהם אפילו יצליחו וישגשו, ברם מיעוט מהם יצליח בלהבין את חוסר המשמעות בחיים הניתנים לנו. הרוב המוחץ ירצה להגיד שיש משמעות משמיים או מגורל או מאל/ים אשר נתנו לנו חיים ומטרה, אז עלינו לשמוח עליהם ולחיות.
אסכים איתם על דבר אחד, משמיים אכן יש משמעות, אחרי הכל בני אדם מימי קדם הסתכלו על השמיים וניסו להבין את משמעות השמיים. בגלל זה אסטרונומיה קם. אבל, לחיים שלנו אין משמעות, לא נולדנו אל הדברים עם מטרה ואולי לא נגלה את המטרה לאורך כל חיינו.
הסיבה המרכזית שלדעתי אין משמעות לחיים, הוא שלאדם פשוט אין זמן. אין רגע, אין לו שליטה על הזמן. הזמן רץ לו בין הידיים, ועצם המחשבה שהזמן בשליטתו הינו פנטזיה חסרת בסיס.
ועדיין, חובה עליי כבן אדם החי, ועוד יחיה לשנים רבות לציין ולהגיד שיש מטרה.
אמרתי מראש, הבנתי שאין משמעות לחיים, אך לא הסכמתי עם זה. אין משמעות, זה מנטרה אצלי, בנקל אני אומר זאת יום ולילה. אין משמעות כי אין לנו זמן לזה. ושוב פעם, אני לא רוצה להסכים עם זה, כי אז ייגמר חיי, כי אז לא יהיה סיבה עבור בני אדם לחיות.
יש לבני אדם רק דבר אחד, משמעות אחת שאינה נשלטת על ידי הזמן. להוקיע את עצם חייהם ולהפוך אותו לחסר זמן. הדבר היחיד שהם שולטים בו הוא חוסר הזמן שקיים בהם.

המסר שלי הוא: הפכו את חייכם לבעל ערך, תנו לו להיות הזמן שלא שורר בכם.
אחרי הכל, זמן שווה כסף, וחיים בעלי ערך שווים את הזמן שיצרתם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך