bjaui6
בהשראת הרגע.

הטעויות.

bjaui6 22/08/2015 1618 צפיות אין תגובות
בהשראת הרגע.

כולנו טועים וזה מובן. פגשתי אנשים שלא הכירו בטעותם והכחישו. אך למה להכחיש?. עשית טעות והמשכת קדימה למה להכחיש את זה?, אחרי הכל טעויות הן אלה שעושות אותנו אנושיים.
כולנו אנשים שונים בכל חיינו, אנשים שהטעויות והבחירות שעשינו יצרו. אך עליכם לבחור האם ברצונכם להיות האנשים שנפלו ולא קמו בחזרה או אם אתם להיות האנשים שנפלו וקמו.
כולם עושים טעויות אך כל טעות שאנו עושים פותחת עוד דרכים ועוד הזדמנות לעשות את הבחירה הנכונה.
לאחרונה מצאתי את עצמי בדילמה מוסרית. אני לא אשתף אתכם אך רק אגיד שהבחירה שלי תוביל לבחירה אחרת, ומי יודע אולי היא תהיה הנכונה.
אנחנו לא מושלמים גם אם ממש נרצה את זה. אך הרעיון שלנו לשלמות והאידיאל שלנו להגיע לשם הם אלה שמושלמים. ואם היינו מושלמים איזה בני אדם היינו?.
הטעויות הן אלה שעיצבו אותנו ודחפו אותנו לקצה יכולתנו.
אך האם אנחנו אלה שיצרו את הטעויות?. מישהו חכם אמר לי שהטעות הגדולה ביותר היא לפחוד לא לעשות טעויות, והוא צדק. הטעות הזאת לא לחיות, לא לראות את העולם, לא להתאהב ולהיות עם לב שבור היא הטעות הכי גדולה. יש לנו עולם נפלא ורק אם נבחר לחיות בו ולקחת סיכונים העולם הזה הוא זה שיהפוך את הטעות שלנו לעיצוב אישיותנו.
"אם אתה לא חי על הקצה, אתה תופס יותר מידי מקום."
יש טעות אחת במשפט הזה.
זה לא אם אתה לא חי על הקצה, זה אם אתה לא נופל מהצוק. הנפילה הזאת היא הטעויות, החרטות והבחירות הלא נכונות שעשינו. אך כשאתם תתגברו עליהם וכשאתם תחליטו שעשיתם טעות ועכשיו הגיע הזמן לקום ולכפר עליה אתם תמשיכו ליפול אך בידיעה שאתם קמתם ועכשיו אתם בדרך לטעות הלא ידועה הבאה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך