| המהפכה מתחילה |

20/04/2014 892 צפיות אין תגובות

זהו לא פתרון , זוהי החלטה קשה , מין השלמה שאתה עושה עם הנפש שלך .
אתה בוחר בכך .
אחרי כל מה שעברתי החלטתי גם לנסות ולעשות זאת.
אני מאמינה שמי שפונה לדרך הזו אינו בהכרח חלש אלא ההפך , הוא הבין את העולם , הוא עבר את הקשיים שאתם אולי לא תעברו בחיים ולמד מכך כל כך הרבה , האנשים האלו כל כך חכמים הם אפילו המציאו תופעה חדשה שתלמד אותנו שלפעמים יש משהו שנקרא ' סוף ' אבל אין זה אומר שאין להם התחלה בעולם מקביל .
הם המציאו את התשובה המושלמת ויש כמה דרכים שנוהגים לעשות זאת .
כל דרך מסמלת משהו .
אקדח- אני רוצה לסיים את זה מהר ולצאת מהעולם הזה.

סכין – שירגישו את כל החתכים , הכאבים שחרטו בנפש עמוק שם , כל פיסת דם מסמלת זיכרון שחור שגרם לו לעשות זאת.

במים – חיי היו כל כך עמוקים אני רוצה לנצור אותם לעד פה בלב הים , לזכרי.

תלייה – החיים חנקו אותי , אני הרגשתי רצון לצאת סוף סוף לחופשי אבל לעת עתה אני ישאר פה תלוי כמו מין מזכרת שתישאר לכם ממני .

כן , אלו הדרכים המפורסמות והידועות ביותר .
מוות .
מילה כל כך עוצמתית .
המוות אינו משהו יפה .
הוא מכוער אבל הוא שליו .
הוא מסיים את הסיפור.
הוא גומר את הכל.
וזה יקרה יום אחד לכל אחד.
אך יש כאלו שבוחרים ללכת בדרך התופעה בעקבות ההבנה שלהם , הם מיצו את חייהם והם החליטו זאת בעצמם , אני רוצה למות להוציא ממני את כל הכאב את כל הדברים האפלים את כל החריטות שבלבי , את הרוע שעשו לי אך עם זאת אני גאה בעצמי הגעתי למה שרציתי אני אולי צעיר/ה אבל אני גיליתי את יעודי בחיים . ויכולתי להגשים אותו אבל בחרתי שלא.
מתתי בגבורה.
מוות זו מין ישועה . מין החלמה מהקושי מין כאב פיזי עמוק שמשפיע על חייך .
חושך לנצח .
האור בקצה המנהרה קיים רק באגדות .
אני לא יודעת לאן אני יגיע .
אבל אני ידע את זה בעתיד אחרי שאני בעצמי יתאבד.
עולם יקר , נפשי איתך , הרוח שלי שם בלבך מסתובבת בין יקיריי , בין האהבה שלי בחיים , בין חבריי, ידידיי .

Suicide
שיעור המתאבדים בעולם כיום עומד על אחוזים גבוהים וימשיך לעלות לאחוזים גבוהים יותר .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך