Elia97
אז תמיד תזכרו שאסור לאבד תקווה. אם אתם רוצים משהו, דבקו במטרה! אל תשכחו שבשביל זה אנו חיים. אם לא ניפול ונפגע, איך נלמד? תדעו שזו לא בושה להכשל. מי שלא נכשל לא חי! בהצלחה :) אשמח לשמוע את דעתכם :)

ילדה קטנה בשמלה ורודה

Elia97 28/03/2014 845 צפיות 4 תגובות
אז תמיד תזכרו שאסור לאבד תקווה. אם אתם רוצים משהו, דבקו במטרה! אל תשכחו שבשביל זה אנו חיים. אם לא ניפול ונפגע, איך נלמד? תדעו שזו לא בושה להכשל. מי שלא נכשל לא חי! בהצלחה :) אשמח לשמוע את דעתכם :)

אולי אני עדיין תמימה, עדיין לא לגמרי מבינה… מצפה לתשובות מהעולם.. טוב נו, יש עוד הרבה מה ללמוד עליו.
ילדה קטנה בשמלה ורודה, ורודה כמו העיניים שלה שרואות תמיד את הטוב והטהור, יוצאת לחפש עוד משהו טוב בחוץ. השמיים מתמלאים עננים ולאט לאט מסתירים את השמש הכמעט מסנוורת.
הגשם מתחיל בטפטוף קל שנחת על אפה הקטן, היא הבינה שמתקרבת סכנה, אך העדיפה לנצל כל שנייה בחיפוש אחר הדבר.
הגשם מתחזק יותר ויותר כשהעננים הופכים אפורים וכבדים, השמש כבר לא מופיעה.
האמיצה בשמלה הורודה, עדיין ורודה כמו העיניים שלה, שכרגע בהשתקפות אישוניה נראים הברקים ונראית הסערה, לעולם לא איבדה תקווה, לא וויתרה על מטרתה שלשמה היא יצאה וחיפשה עוד משהו טוב בחוץ. חיפשה פינה קטנה בתוך העולם האפור, פינת אור חמימה, פינה שבה תוכל להתנתק לשנייה.
ואני? אני בדיוק כמו הילדה בשמלה הורודה, עדיין תמימה ובטוחה שעוד יש משהו טוב בחוץ. מרגישה כאילו המוח צועק לאות הצלה, הוא לא עומד בזה יותר, לא יכול לחשוב יותר, אפילו לא עוד דקה!
ניגשת לי לארון התרופות בעיניים מסוונרות מכאבי הראש ומוצאת תבלית אקמול, מעיפה אותה אל מאוחרי גבי כשאני מבינה שלמחשבות אין תרופות, והזמן הוא זה שירפא הכל.
אני הילדה בשמלה הורודה, זו שמחפשת עדיין עוד משהו טוב בחוץ.
\"אני קרובה, אולי כמעט הצלחתי… הוא מתקרב אליי כמו שתמיד חלמתי!\"
עדיין תמימה ולא הספקתי ללמוד כלום בשיא 16 שנותיי, כי שוב עזב והשאיר אותי עם אותה ההרגשה.
הילדה בשמלה הורודה צועדת לביתה בראש מורקן ועם דמעות שעומדות על קצה עינייה וחונקות את גרונה. מרגישה את תחושת ההחמצה והפספוס. \"אבל כבר כמעט הצלחתי.. אני לא מבינה, למה דווקא לי?? מה, אני לא רוצה מספיק? אולי הבעיה היא בעצם בי..\"
לא מלאך, את לא אשמה, לא בך הבעיה! את פשוט רוצה משהו טוב בדיוק כמו כולם.
הביטי לשמיים ילדה יפה, שוב בהיר! הציפורים יצאו, השמש מחייכת ממעל. חייכי וצאי גם את! צאי וחפשי לך הרפתקה חדשה. לעולם אל תתיאשי ואל תשקעי בעצב. את עדיין ילדה קטנה. זכרי שחיים שלמים עומדים לפנייך ואת רק בהתחלה, שמרי את העצב לימים קשים באמת.
את לנצח אותה ילדה קטנה בשמלה ורודה כמו העיניים שלך. לנצח תראי את העולם באור הכי חיובי וטוב שיש, רק שבפעם הבאה כבר תלמדי להזהר ממנו. תלמדי שזה טוב ובריא לרצות משהו עד כדי כך, אבל זכרי שהעולם די אכזר, ולהבא תדעי כבר למנן את הציפיות מהסביבה. סמכי רק עצמך, אך ורק על עצמך. בדיוק כמו שעשית עד עכשיו.
\"הציפורים יצאו, השמש מחייכת ממעל. חייכי וצאי גם את.. צאי וחפשי לך הרפתקה חדשה. צאי והמשיכי לגלום את העולם.\"


תגובות (4)

מקסיפ ויפייפה, אהבתי.

02/04/2014 00:19

    תודה רבה (:

    02/04/2014 22:36

וואו. מדהים. אהבתי

23/04/2014 21:06

    תןדה(: שמחה שאהבת

    24/04/2014 23:36
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך