מה זה להיות מאושר?

igvedmak 03/10/2015 1186 צפיות אין תגובות

מה זה להיות מאושר? – שאלה שהעסיקה הרבה אנשים – מחכמי וגדולי הפילוסופיה ועד לאנשים הפשוטים. בנוסף, גם אותי.
במשך תקופת התיכון שלי, התעסקתי יותר במה יועיל לי ובמה ישתלם לי. ושכחתי לגמרי מה באמת גורם לי לאושר. וברגע זה, כשאני רושם את זה, אני יכול להיות שלם ולומר כמות גדולה של דברים שגורמים לי לאושר, לאושר הפשוט שאנשים תמיד מחפשים אותו:
אז מה זה להיות מאושר – לקום בבוקר ולשמוע את הציפורים שעל עדן החלון מציצות. לקום בבוקר ולדעת שיש יום. לקום בבוקר ולהבין שאתה פה או אפילו להתעורר ולגלות שאתה מחובק עם הבחורה האהובה.
מה זה להיות מאושר – לצאת מחדרי ולראות את הוריי מחייכים, לשמוע בוקר טוב עם נשיקה חמה ואוהבת מהוריי על מצחי.
מה זה להיות מאושר – לשטוף את פניי במים פושרים, להתבונן בראי עם חיוך קטן בצד ולומר לעצמי – היום הזה, יהיה יום טוב.
מה זה להיות מאושר – לאכול ארוחת בוקר כה פשוטה, רק פת לחם לבן וביצה קשה אבל הוכנה ע"י הוריי.
מה זה להיות מאושר – ללכת לבסיס בלי שביזות יום א'.
מה זה להיות מאושר – לראות את השמחה של פני חבריי כשהם רואים שבאתי.
מה זה להיות מאושר – לחיות את ימי החול עם פקודך. לדעת שהחיילים שתחת חסותך יתנו את ה100% כדי לגרום לך להיות מאושר ומרוצה מהם. לקום בהשכמות ולהרעיל את החיילים.
מה זה להיות מאושר – לבלות כמה שעות ספורות עם אחי הבכור במשחק כדורסל מסעיר וטוב. לבלות את הסופ"שים עם חבריי הכי טובים, למרות שכל סופ"ש זה נראה קבוע, משעמם וסטבילי.
מה זה להיות מאושר – לחזור מהבסיס ולראות את פניי הוריי מאושרים מזה שחזרתי בריא ושלם., לראות שהוריי בריאים ועם שמחת חיים שנשארה אצלם.
מה זה להיות מאושר – המתנות הקטנות שאתה מקבל מחברייך ליום הולדת, למרות שלא תמיד המתנה כמו שרציתי.
מה זה להיות מאושר – מהפדבקים מהאנשים שנותנים לך על מעשה כה פשוט שעשית.
מה זה להיות מאושר – הצלחה בלימודים, למרות שאתה חושב שאתה תלמיד בנוני.
מה זה להיות מאושר – לשבת על החוף, כשהחול חמים ולראות את הים עם האדוות.
מה זה להיות מאושר – לדעת שאת קוראת את זה ומבינה שאני אחר.
מה זה להיות מאושר – לתת פריט שחשוב לך לבן אדם שזה חשוב לו יותר.
מה זה להיות מאושר – לוותר על האגו למען הצלחה של האחר.
מה זה להיות מאושר – להסביר לקשישה איפה נמצא הרחוב שהיא ביקשה, למרות שהיא נמצאת מטר ממנו.
מה זה להיות מאושר – למצוא 10 אגורות על הרצפה, נראה טיפשי אבל זה יציל אותך באיזשהי קניה.
מה זה להיות מאושר – למצוא את בעל המפתחות שנאבדו לו.
מה זה להיות מאושר – לתת 7 שקלים לנסיעה לנער שהשתכר ואין לו דרך לחזור הביתה.
אז מה אתם חושבים, אני בן אדם מאושר? כי לא משנה מי ומה יגידו לי… "מה זה להיות מאושר", אני יודע.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך