נאום ה”דם יזע ודמעות” שעדיין לא ננאם‎

noshke 03/07/2020 487 צפיות אין תגובות

המנהיג העליון – לא זה שישנו – זה שאיננו – חייב לנאום לאומה כדלקמן – וגם לבצע:
1.אנחנו בשעת חירום ויש להנהיג חוקי חירום עם סמכויות אבסולוטיות לשלטון:
2. כל אזרח יקבל פנקס תלושי מזון.
3. כל מי שיחפוץ בכך יבוא פעם בשבוע למכולת/סופר ויקבל חינם אין כסף הקצבה של מזון בסיסי של לחם, חלב, שמן, סוכר, גבינה וכו.
4. כל הסוחר בתלושים יזרק מיד לכלא.
5. תאסרנה הפגנות, חסימת כבישים, וכו.
6.כל אזרח שכיר שיש לו פנסיה ממקום עבודה קודם יצא לח"לת ואת מקומו יתפוש מובטל חסר כל..
7.כל האמנים ושאר בעלי המקצועות והעיסוקים של תרבות הפנאי יתכבדו ויילכו לעבוד בחקלאות, בבניין, בסיעוד, בתעשיה, בשירותים, ובעבודות תשתית.
8.כל העובדים הזרים יוחזרו לארצותיהם.
9. כל עצמאי שעסקו יסגר עקב המצב בפקודת השלטון יפסיק לשלם שכ"ד כל זמן שעסקו סגור.
10. תאסרנה התקהלויות מכל סוג שהוא – חתונות – בריתות – הלוויות – רק בחוג המשפחה עם שמירת מרחק.
11.לימודים רק בזום ו/או בחוג המשפחה.
12. תחרויות ספורט – מה יותר – ללא קהל – לצפיה בטלויזיה.
13. כל אדם המגיע לארץ יועבר מיד בצורה ממוגנת למחנה הסגר בנגב לתקופה של 14 ימים.
14. כל אדם שנמצא חיובי לנגיף הקורונה יועבר מיד לבידוד אישי עד שייבדק וימצא נקי מהנגיף.
15. אדם ללא מסיכה במרחב הציבורי במרחק של פחות משני מטר מאדם אחר ישלח למעצר.
16.כל ילדי הגן ישארו בחיק המשפחה בהשגחת ההורה שאינו עובד.
17. כל 24 שעות יפורסמו הנתונים הסטטיטסטיים של מצב הנשאים והחולים, עם ציון מדוקדק של מקום מגוריהם ומקום ההדבקות המשוער בדיוק של שכונה או אפילו המיקום בשכונה אם מדובר בשכונה גדולה.
במלחמת העולם השניה, בבליץ בלונדון, בהפצצת קובנטרי, בהפצצת דרזדן, בהפצצת ברלין, אף אחד לא בא לממשלה בדרישות לדמי אבטלה ופיצויים!!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך