נמאס לי!!!!

פיות אפלות 09/06/2013 860 צפיות 8 תגובות

שמעו כבר נימאס לי…אני כל הזמן מעלה סיפורים ואף אחד לא קורא אותם ואז אני מתייאשת ומפסיקה לכתוב אל אחרי כמה זמן אני מחליטה לחזור לכתוב אבל כל פעם מחדש מתאכזבת שאף אחד לא קורא את מה שאני כותבת.אז אני יגיד לכם מה המוסר השכל:תפסיקו לכתוב כי איש לא קורא את זה!!!
או לפחות זה מה שאני מרגישה :(


תגובות (8)

לא נכון… אל תרגישי ככה… אני למשל קוראת.. אבל יש עכשיו עומס בגרויות סורי… זה לפחות הסיבה שלי אני לא יודעת מה עם האחרים.. אבל גם לי יש לפעמים הרגשה כזאת… אני מבינה אותך… העצה הקבועה שלי היא מוזיקה.. בטוח ישפר את המצב :)

09/06/2013 03:56

ודרך אגב, משחקי הרעב זה אהבה נוספת שלי, חוץ ממוזיקה… :)

09/06/2013 03:59

אל תכתבי כדי לקבל תגובות.. תכתבי בשביל עצמך. אם את חושבת שאת היחידה שזה מתסכל אותה- באמת את לא נמצאת באתר הזה הרבה זמן.

09/06/2013 04:54

מסכימה עם חן ואביטל. משחקי הרעב שליטה ♥ צריך רק להסתכל על השם שלי בשביל להבין את זה!
אני למשל, לא רואה הרבה את הסיפורים שלך ברשימה של האחרונים.. אבל זה לא אומר שלא קוראים אותם! כשאני ראיתי אותך כתבת רק סיפורים קצרים, וגם זה בקושי.. אל תרגישי רע, אני בטוחה שהסיבה היא כתיבה לעיתים רחוקות :)

09/06/2013 05:15

אל תרגישי רע, זאת הרגשה שכנראה המון אנשים מרגישים, גם אני לפעמים מרגישה ככה, אם את רואה שלא מגיבים-לא נורא, תכתבי לכיף שלך, עם הזמן יימצאו אנשים שיקראו ויאהבו, ובטח יש גם עכשיו, פשוט לפעמים לא כל מי שקורא ואוהב מגיב…

09/06/2013 05:25

לא מסכימה איתך !!
אני לא כותבת בשביל מישהו שלא קורא , אני כותבת לעצמי ולמעטים שקוראים
את הסיפורים שלי . אני לא יפסיק בגלל שאין תגובות !!

09/06/2013 06:28

חחחח משחקי הרעב זה החיים שלי קראתי את כל הספרים לפחות עשרים פעם ואני לא כותבת בשביל תגובות אני כותבת בשביל עצמי אבל זה ממש ממש מתסכל שאני כאן כבר שנה ואין לי כמעט קוראים.זה גורם לי לחשוב שאני לא טובה ושאני צריכה להפסיק

10/06/2013 01:45

אם את רוצה שהרבה אנשים יקראו אותך תדפיסי את הסיפורים ותחלקי ברחוב. עצם הכתיבה משחררת ועצם התגובות הוא קבלת צומת לב. עזבי אותך בולשיט

16/06/2013 03:56
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך