ĐɘȿpərɑɳdƱʍ
ההזכרה שלו בעוד יומיים.... ונזכרתי במה שהוא אמר לי וזהו.

נצלו את חייכם!

ĐɘȿpərɑɳdƱʍ 28/11/2013 968 צפיות 3 תגובות
ההזכרה שלו בעוד יומיים.... ונזכרתי במה שהוא אמר לי וזהו.

אנו נולדים לעולם חסרי ידיעה מה נהיה ומה נעשה. עם הזמן שעובר אנו מתמודדים עם קשיים וכאב, אהבה,דאגות וחוסר הידיעה.
כך, אנו נודדים בעולם לא מודעים שכל צעד שנעשה יביא לתוצאה אחרת בעתידנו.
אפקט הפרפר, תקראו לזה איך שתרצו.
לפעמים הצעדים שלנו מביאים אותנו לעתיד טוב ולפעמים פחות.
אנחנו חיים ועוברים, ממשיכים בדרכינו אל עבר היעוד מבלי לשים לב לזמן העובר ומבלי להבין שהסוף קרב, ויום יבוא והוא יגיע.
לכל דבר יש סוף, לחלק מהאנשים הוא הגיע מוקדם, בין אם הספיקו לעשות משהו בחייהם ובין אם לא.
יום יבוא וכולנו נלך לעולמנו, עד אז בואו נזכור את אלו שעזבו מוקדם ולא איתנו עוד ,את אלא שלא הספיקו להגשים את חלומם וגם את אלא שלא עשו דבר.
ואילו אנחנו- אנחנו נחיה וננצל את החיים למטרה מסויימת, כל מטרה שהיא, העיקר שתהיה משמעות לקיום שלנו.

דברים אלו נאמרו לי מפיו של אדם קרוב לי, מספר ימים לפני מותו, ומאז נחקקו בזיכרוני.
ניתנה לנו תקופת זמן מסויימת, ועלינו לנצל זאת ולא לבזבז את הזמן.

תנצלו את חייכם, תחיו !
חג שמח ! :)))


תגובות (3)

זה הלחיץ אותי…
אסור לדבר איתי על מוות ><.

חג שמח גם לך!!! D:

28/11/2013 12:59

ההזכרה שלו בעוד יומיים… אני לא ממש חושבת על דברים טובים (וחופרים לי עם שירי דיכאון במסיבה שהכריחו אותי ללכת אליה>~<)
וחג שמח!!!!

28/11/2013 13:01

אוי… ><.
שירי דיכאון זה מדכא T^T
אין פלא שזה מביא לך מחשבות לא טובות…
אני מקווה שזה יעבור~

28/11/2013 13:11
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך