אוהבת סיפורים(:
מקווה שאהבתם!!
ומקווה שתגיבו!
בשימחה ובאושר זואי(:

יוסי ילד שלי מוצלח!!

אוהבת סיפורים(: 09/08/2012 1724 צפיות 2 תגובות
מקווה שאהבתם!!
ומקווה שתגיבו!
בשימחה ובאושר זואי(:

שמש במרום זורחת,אמא את יוסי בה שולחת:–לך הבא בקבוק חלב,לך ישר ואל תישכח,יוסי,ילד שלי מוצלח.

יוסי בשדרה פוסע ופיתאום אורות עיניו, אץ הוא,רץ הוא לפניו:גור כלבים מיסכן צולע -הוא חובק בישתי ידיו.

אמא מחכה בבית .–איפה יוסי אין חלב! אך הינה הילד בא עם… –מזה ? –חומד של כלבלב מתנה הבאתי לך. –אוי לי, ילד שלי מוצלח.

שמש במרום זורחת,אמא את יוסי בנה שולחת: — לך הבא נא לי כיכר לחם חם, אך אל תישכח , יוסי ילד שלי מוצלח.

השדרה לו מציצת. פתע שוב קופצות עיניו ,רועשות, נוגנות אוזניו: מפוחית קטנה נוצצת הוא אוסף אל שיפתותיו.

אמא מחכה בבית.מה ליוסי? לחם אין, אך הינה הילד בא עים … — מזה? [יוסי מנגן] — מנגינה הבאתי לך! — אוי לי, ילד שלי מוצלח.

שמש במרום זורחת,אמא את יוסי בנה שולחת: –לפחות הבא זיתים,זה הכל,אך אל תישכח, יוסי, ילד שלי מוצלח.

השדרה לוחשת:יוסי!- הנה שוב רוקדות עיניו, מה נחפז הוא, לפניו פרח אדמוני- אי- יופי! מבלבל לו את האף.

אמא מחכה בבית אוי לי, יוסי, זית אין, אך הינה הילד בה עים … — מזה? — לך הכל אתן ! קחי, הפרח הוא שלך! — אוי לי, ילד שלי מוצלח.

ריק הבית,אין חלב, לחם אין, ולו כזית. אך מלא, מלא הבית אהבה, ניגון ופרח ונביחות כלבלב.


תגובות (2)

זה שיר יפה, אבל קיים :) הנה לינק. אבל הוא מרגש כול פעם מחדש.
http://www.youtube.com/watch?v=OF1KFPkJX2w

10/08/2012 05:15

לי יש את הספר אז רציתי לחשוף אותו לכולם
זואי♥

10/08/2012 05:51
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך