המעודדת
אני בעצם ממשיכה את הסיפור של הסדרה "המהפכה" (Revolution) והופכת אותו למשהו טיפה שונה.

Revolution פרק 1

המעודדת 17/11/2013 1069 צפיות אין תגובות
אני בעצם ממשיכה את הסיפור של הסדרה "המהפכה" (Revolution) והופכת אותו למשהו טיפה שונה.

ג'ון הלכה בשקט, מנסה לא לרמוס כמה שיותר עלים שיכלה. עוקבת אחרי החיילים המבצרים את העיר ווילבי.
-יומיים לפני כן-
ג'ון שמה את ראשה על ידיה המשולבות שנחו בשלווה על שולחן כתיבתה. היא הסתכלה מבעד לחלון הנמוך לעבר העצים. המורה דיברה ודיברה ודיברה וג'ון כבר לא יכלה להקשיב יותר לשיעור המשעמם הזה.
היום עבר בעצלתיים וג'ון דיברה עם חברותיה הרבות ולבסוף הלכה הביתה.
"ג'וני, איך עבר עליך היום?" שאלה אמה של ג'ון. ג'ון משכה בכתפייה ולקחה לעצמה חתיכת עוף מהתנור.
"שמעתי שמחר אתם הולכים למוזאון המדענים. קיבלת טופס אישור?" שאלה אמא.
"אממ כן, הוא נמצא בתיק" אמרה ג'ון.
"מדענים חשובים ביותר יראו לכם המצאות שישנו את ההיסטוריה של בני האנוש הא?"
"כן, אני מניחה" ענתה ג'ון בחוסר עניין ועלתה לחדרה.
עד ארוחת הערב עשתה ג'ון את שיעורי הבית שקיבלה במהלך הלימודים.
לאחר ארוחת הרב עלתה ג'ון להתקלח ולאחר הלכה למיטה ונרדמה תוך דקות ספורות.
בחלומה, ראתה ג'ון את הסדרה האהובה עליה, "המהפכה" (Revolution). היא ראתה את מיילס מסתכל בפחד ואת ארון וסינתיה ורייצ'ל וצ'ארלי. ואפילו את מונרו, ג'ין וחיילים במדים ירקרקים עם הלוגו של ארצות הברית.
אבל באותו החלום, היא הרגישה שמשהו שונה. זה לא היה העלים שעפו ברוח, או האופן האמיתי שבו שמעה וראתה ואפילו הרגישה את הדברים. זה היה משהו אחר, אבל ג'ון לא הצליחה לשים את אצבעה על הדבר ולפני שהפסיקה לחשוב על דברים אחרים התעוררה לאור השמש המאירה את חדרה דרך החלון.
ג'ון הרגישה קצת מוזר. היא הושיטה ידה אל מצחה לבדוק חום, אבל קיבלה ההפך. היא הייתה קרה ורטובה מזיעה. היא בחיים לא הזיעה משנתה ולמעשה, כאשר נותנים לזה מבט חוזר, היא גם בחיים לא חלמה על תוכנית טלוויזיה…
ג'ון התלבשה והלכה לבית הספר כשפתאום…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך