חבורת קיטש'! ♥1

26/05/2011 845 צפיות אין תגובות

"בבקשה, בבקשה, בבקשה!!! אני כל כך אוהבת אותו!!" מרי שרבבה את שפתיה החוצה וקפצה קפיצות קטנות ונרגשות.
אלן שילבה ידיים והביטה בלוסי.
הן עמדו מחוץ לחנות חיות ובכל פעם שעברו ליד אחת כזאת, היה צריך להרחיק את מרי ממנה. למרי יש שיגעון מטורף לחיות! בייחוד אם הן פרוותיות וקטנות עם פרצוף חמודי.
הפעם, הן היו בדרך לסרט ומרי נעצרה בדיוק מול הכלוב של הארנבים.
"מרי! את חייבת להבין! אנחנו עומדות לאחר לסרט ועומדות לאחר לפול שמחכה לנו שם ואת רוצה איזה ארנב מטופש!!" אלן הבהירה לה.
"הוא לא מטופש! הוא ממש מקסים!!" מרי השתופפה מול הכלוב וליטפה את קצה אפו של הארנב הלבן עם האצבע שלה דרך סורגי הכלוב.
"מי חמודי? מי מתוקי? למי יש עיניים שחורות כמו זוג יהלומים מבריקים?" מרי צחקקה.
לוסי הביטה בשעון היד שלה.
"אלן, אם היא לא תעזוב את הארנב הזה ותבוא עכשיו- הסרט יתחיל בלעדינו!!"
"מרי! בואי עכשיו!!" לאלן לא הייתה סבלנות והיא החליטה ליישם את דבריה של לוסי.
"לא! בבקשה! הוא כל כך נהדר! ואני אקרא לו סטיב! סטיבי הקטן!"
"את לא מבינה אנחנו לא יכולות להכניס חיות לקולנוע?" לוסי ניסתה להסביר.
"אבל אולי מישהו יקנה אותו כשלא נהיה כאן!!" מרי נרעדה ומשכה באפה.
"אף אחד לא רוצה ארנבים בימינו.." אלן גלגלה עיניים.
"אני רוצה!" מרי שלבה ידיים, קצת נעלבת.
לפתע נשמע צלצול טלפון. לוסי הוציאה מהתיק צד שלה את הנייד שלה וענתה.
"איפה אתן!? הקופאי לא ייתן לכן להיכנס אם לא תבואו פחות משלוש דקות!!" נשמעה קריאתו המודאגת של פול מעבר לקו.
"א..אל תדאג פול, יש לנו רק קצת בעיות עם מרי…היא רוצה "ארנב".."
מרי הפנתה אליה את גבה.
"ארנב? מה הקשר בכלל?"
"אין לי מושג!! תדבר איתה אתה!" לוסי נתנה למרי את הטלפון, אובדת עצות.
"הלו? מרי? מה הקטע עם הארנב?"
"תקשיב פולי, יש פה ארנב כל כך כל כך מאמי!! ואני פוחדת שמישהו יקנה אותו בזמן שנהיה בסרט! ואלן לא מרשה לי! מה אני יעשה?"
"מממ…את, אלן ולוסי בוויכוח, אנחנו מאחרים לסרט, אסור להכניס חיות לקולנוע אבל את יודעת מה- יש לי רעיון טוב!"…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך