כל הסיפורים של חבורת קיטש', הם סיפורים שכתבתי בשביל בת דודה שלי הקטנה, אז לא לחשוב שנפלתי על הראש..
כתבתי לה אותם כדי שהיא תמשיך אותם, אז אל תצפו מימני להמשך..☺

חבורת קיטש'!

26/05/2011 770 צפיות אין תגובות
כל הסיפורים של חבורת קיטש', הם סיפורים שכתבתי בשביל בת דודה שלי הקטנה, אז לא לחשוב שנפלתי על הראש..
כתבתי לה אותם כדי שהיא תמשיך אותם, אז אל תצפו מימני להמשך..☺

פול נכנס לתוך חצר הבית של הבנות, כולו שמח ומחוייך. הוא החזיק מעטפה עם בול בצורת כתר ודפק בעליצות על הדלת.
אלן פתחה:" היי! פול! איך אני שמחה שבאת! תיכנס! לוסי הכינה פיצה!"
פול עדיין לא אמר מילה ונכנס.
מרי ישר רצה לקראתו וקפצה עליו. פול פלט אנקה קצרה ומיד הרחיק את המעטפה כדי שלא תתקמט.
"פולי! ! ! !" היא צווחה באושר וחיבקה לו את הצוואר.
"כן, גם אני שמח לראות אותך, מרי" הוא הוריד אותה מימנו.
אלן טלטלה את ראשה ומשכה את מרי הקופצנית לכיוון המטבח. הרחק מפול.
"יש חדש, פול?" לוסי שאלה מהמטבח אחרי שהבינה לבד לפי צרחותיה של מרי שפול הגיע.
"האמת שכן! תראו את זה.." הוא הניח את המעטפה על השולחן ומרי חטפה אותה וקראה את שני צדדיה.
"ואוו! שלחו לך מברק ממלכת אנגוליה!"
"זה "אנגליה" טיפשונת..תני לי לראות" אלן לקחה לה את המעטפה וקראה. לוסי הציצה מעבר לכתף של אלן מתוך סקרנות.
פול ישב מולן וחייך.
"מה זה?" לוסי נדהמה.
פול פתח את פיו כדי לומר משהו אבל סגר אותו ורק רחרח את האוויר.
"פיצה נשרפת?" הוא ענה ללוסי וזו קפצה מיד והוציאה את הפיצה החמה מהתנור.
"בכל אופן," הוא לקח את המעטפה "קיבלתי אותה אתמול ומסתבר שהדודן שלי מצד אימי החורגת ממדרגה שנייה של סבתא שלי הזמין אותי לנשף שהם עושים לכבוד יום הולדתה של בת מלכת אנגליה"
כל הבנות שאפו אוויר בתדהמה בבת אחת.
"מה?" פול קצת הסמיק.
"הזמינו אותך לנשף!?" מרי פערה את פיה.
"אתה בן למשפחת אצולה!?" אלן הניחה את שתי ידיה על לחייה.
"השוליים של הפיצה נשרפו לי!!" לוסי התאכזבה ואז הביטה בשאר ואמרה מיד:" אתה נסיך!?"
"הו! לא! ממש לא! אני איש רגיל! כמו שאמרתי- הדודן שלי מצד אימי החורגת ממדרגה שנייה של סבתא שלי. הוא נסיך! אני רק האחיין שלו מצד אימי החורגת ממדרג…"
"הבנו.." אמרו שלושת הבנות יחד.
"אבל למה רצית לבוא ולהגיד לנו את זה?" שאלה לוסי.
"טוב..אתן מבינות.. אמממ……מותר לי להביא לנשף רק בת זוג אחת…ו….יש תחרות לזוג הטוב ביותר ואתן חברות שלי ו…"
"אל תוסיף אפילו מילה אחת, פאולוס!" (ככה אלן קראה לפול כאשר היה לה משהו חשוב או רשמי להגיד לו) אלן קמה לקראתו "בלי שום ספקות נוספות, מה שאתה צריך זאת בת זוג שתהיה בגובה שלך! זה יהיה ממש מגוחך אם תהיה לך בת זוג שתגיע לך רק למותניים. תתאר לך איזה בושה יהיה לרקוד עם בת זוג כזאת! חוץ מזה שאני רקדנית לא רעה בכלל.."
מרי קפצה מיד ותפסה את הזרוע של פול:" שטויות! הגובה לא קובע!! מה שצריך זו בת זוג עם חוש אופנה ממש טוב! אתה מבין, פולי, רק תראה לי איזה חליפה יש לך ואני אתאים את השמלה שלי באופן כל כך מושלם שכולם יקנאו, ובטוח יבחרו בנו לזוג המושלם!!"
"אהה…" פול היסס.
"שתיכן ממש לא צודקות!" לוסי נכנסה באמצע והסירה את כפפת מבודד החום מהיד שלה.
"זה לא קשור לריקוד, גובה או הבגדים! אני הייתי בקורס אקדמיה לאצילים בלונדון ואני יודעת מה זה נימוס, ואיך ומתי מתנהגים כשאתה נמצא בנשף ממש מכובד! מלבד זאת שברור שאתה תרצה להיות עם בת זוג שלא תבייש אותך בהתנהגות שלה.." היא הביטה במרי ואלן ומיד סימפונית צעקות והתנגדויות התחוללה באוויר.
"רגע! רגע! רגע! בנות!! אני באמת לא רוצה שתריבו בגללי! הנה, אנחנו נמצא פיתרון! פשוט צריך לחשוב איזה!"
"פול צודק! צריך כאן מוח ולא כוח!" אמרה אלן…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך