נויה12345
אשמח עם תעשו לייק ותכתבו תגובות תודה.

אותו יום

נויה12345 24/04/2016 927 צפיות אין תגובות
אשמח עם תעשו לייק ותכתבו תגובות תודה.

פרק- 1
זה קרה לפני חצי שנה, מאז אותו תאונה דניאלה לא נשארה אותו הילדה, היא הפכה להיות ילדה קרה, עצובה, שנואה, מציקה מאותו רגע הכול השתנה הכול נהפך אחרת.
יום אחד שדניאלה היגע לכיתה שלה היא הייתה ילדה שנואה, אבל כולם לא אהבו אותה אבל כול זה קרה בגלל תאונה אחת שגרמה ילדה מהכיתה של דניאלה ואפשר להגיד שהילדה הזאת הייתה החברה הכי טובה של דניאלה, הייתה חברה שלה פעם.
אני כול הזמן אומרת " התאונה" הזאת אבל אתם לא יודעים מה זה ה"תאונה" הזאת אז אני יספר לכם.
התאונה היא הייתה בכול יום רגיל דניאלה הגיע לבית ספר וראתה את החברה הכי טובה שהייתה לה קראו לה דני, שדניאלה ראתה את דני היא צעקה לה מרחוק, " היי! דני, דני" דני לא הבינה מי קוראה לה אז היא פשוט הסתכלה אחורה היא ראתה שזאת דניאלה שקראה לה ודני פשוט התעלמה ממנה.
דניאלה פשוט לא הבינה כי כול הזמן שהיא קוראת לדני היא עונה לה אבל הפעם דני הסתכלה ראתה זאת דניאלה ופשוט המשיכה ללכת, אתם חושבים שזאת כול התאונה אז אתם תועים זה המשיך שדני לא דיברה איתה אבל דניאלה חשבה שזה רק עוד ריב שנגמר כול יומיים אבל אז גם כול הכיתה שלה המשיכה לא לדבר איתי והיו ימים שדניאלה לא הייתה הולכת לבית הספר היא פשוט הייתה נשארת בחדר שלה ויוצאת רק לאכול לשירותים ולהתקלח.
היא פשוט לא ידעה מה לעשות לצאת מהבית? לא לצאת? אבל עם היא לא תצא זה נחשב כאילו היא נתנה לה לנצח? מה לעשות? הכול בפרק הבא.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך