איך יכולת לעשות לי את זה..

05/02/2016 1864 צפיות אין תגובות

טריגר – אונס.
אתה, דווקא אתה מבין כולם, החבר הכי טוב שלי, אח שלי..
אתה שברת אותי יותר מכולם, ריסקת אותי לאלפי חתיכות…
********************************
זה היה באותו יום שישי, יום שישי שאנחנו תמיד ביחד מסתובבים בין חברים שלנו, חבורות שונות משכונות שונות, תמיד אנחנו ביחד בימי שישי מסתובבים בין חברים.
אבל השישי הזה היה שונה, המשפחה שלך טסה לברצלונה ואתה נשארת בארץ בגלל הבגרויות.
התקשרת אלי בשישי בערב, צחקנו וקיללנו אחד תשני בפלפון כמו תמיד, הרגל מטומטם אבל זה מה שמייחד אותנו, אח שלי..
אחרי כמה דקות אמרת שיש לך בית ריק וים אלכוהול שנשאר משישי קודם, התחלנו לצעוק ולצחוק מתוך שמחה, אמרת שכולם באים, כל החברים שלנו כל האנשים שהכרנו ביחד,עניתי לך בחזרה שעוד שעה אני יוצאת לכיוון הבית שלך.
הגעתי לאזור של הבית שלך שמעתי מוזיקה חזקה וידעתי שזה מגיע מהבית שלך כי שמעתי תשיר שאתה חופר לי עליו כבר כמה חודשים.
הגעתי לבית שלך, שלושה חברים קפצו עלי, מריחים מהפה שלהם ריח חזק של אלכוהול, שאלתי אותם איפה אתה, הם ענו שאתה בשולחן מכין לכולם שוטים של אסאי, התקדמתי לכיוון שלך, בדרך אמרתי שלום לכולם, כשראית אותי עצרת הכל ורצת אלי וחיבקת אותי את אותו חיבוק דוב שלנו, לא היה לך ריח חזק של אלכוהול כמו כולם, לא הבנתי למה, אמרת אחרי כמה דקות שחיכית לי כדי שנשתה ביחד, חייכתי כמו מפגרת, איזה אח יש לי .
הרמנו 3 שוטים ביחד עם כולם והמוזיקה הרועשת, רגע מושלם, כל מה שרציתי בחיים התגשם, אני פה עם אח שלי ששומר עלי מהכל וים של חברים אוהבים שסובבים אותי.
בשעה 4 בבוקר כולם חזרו הביתה שיכורים, חוץ מימני, רצית שאני אשאר איתך עד הבוקר, הסכמתי, איך אני יכולה לסרב לאח שלי, אמרתי לך שאני גם אעזור לך לסדר ולנקות אחר-כך.
המשכנו לחגוג רק אני ואתה והמשכנו לשתות את האלכוהול שנשאר אבל, אבל אתה שתית כוס אחת יותר מידי, התחלת להצמיד אותי אלייך, קירבת את הראש שלך לראש שלי, אמרתי לך שתספיק, אתה שיכור…
אבל אז אחזת בי יותר חזק וצעק עלי שאני אשתוק, ניסיתי להתנגד לאחיזה שלך אבל הייתי חלשה מידי מהאלכוהול.
הפחדת אותי, בפעם הראשונה מאז שאנחנו מכירים אתה גרמת לי לפחד מימך, אח שלי.. לחשת לי באוזן שאתה אוהב אותי, עניתי לך בחזרה שאני גם אוהבת אותך אבל בתור אח שלי, באותו רגע שאמרתי את שתי המילים "אח שלי" העפת לי סטירה, סטירה של כעס בגלל שאני לא אוהבת אותך כמו שאתה אוהב אותי, רק ברגע הזה הבנתי שאתה אוהב אותי יותר מאחות.
הורדת לי את החולצה כשאני מנסה להתנגד ובוכה לך שתפסיק אבל זה לא עניין אותך, צעקת עלי שאני זונה ושכדאי לי לשתוק.
השכבת אותי בכוח על הספה, שכבת מעלי, והורדת לי בכוח תמכנס ואת התחתון בזמן שאני בוכה וצועקת את השם שלך שתפסיק לעשות את זה אבל זה לא עניין אותך…
הורדת את המכנס והתחתון שלך ו.. עשית אתזה.
התחלת לזוז קדימה ואחורה בזמן שאני בוכה וצועקת מפחד וכאב, נישקת אותי על השפתיים עם כל הדמעות שלי, צעקת עלי שאני אפסיק לבכות ולהתנגד, התחלת לגעת בגוף שלי כשאני עדיין מנסה להתנגד לך, התחלתי לשרוט אותך בידיים ובצוואר כל-כך חזק עד שכבר ירד לך דם אבל גם אז זה לא עניין אותך, כלום, נכנסת לאמוק ופשוט עשית את זה, אח שלי, אנסת אותי.
הרגת אותי, אתה! אח שלי, היחיד שסמכתי עליו בעיניים עצומות, אתה ריסקת אותי לאלפי חתיכות.
בגללך אני לא יכולה להסתכל על עצמי במראה,
בגללך אני לא יכולה לסמוך יותר על אף אחד,
בגללך אני עכשיו אצל 3 פסיכולוגים שונים שמנסים לעזור לי, מנסים..
אתה, דווקא אתה מבין כולם, הרגת אותי, אח שלי..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך