*~*Stronger*~*
אשמח לעזרה מכל אחד ואחד (:

החברה הכי הכי (ושאלה אליכם)

*~*Stronger*~* 04/12/2014 925 צפיות 2 תגובות
אשמח לעזרה מכל אחד ואחד (:

מה חברה ? אני בכלל טיפוס של ידידים..
על בנים אפשר לסמוך יותר אם הם גם לוקחים אותך בתור ידידה עד הסוף..
כמובן שיצא לי לאבד ידידים בגלל שהם התאהבו בי,
גם 2 מתוך 3 מהחברים שלי היו לפני הידידים הכי טובים שלי.
(כן בנים , תמיד יש סיכוי לצאת מהפרינדזון)

זה לא שאין לי חברות כן ? יש לי .. אבל חברות שאני מספרת להן הכל יש 3.. אבל בנות הם לא בדיוק הכי טובות שיש..
תמיד אומרים שכשאלוהים ברא את האדם – הגברים היו טיוטה כי הם יצאו בלי שכל והאישה היא התוצר המושלם
משהו בסגנון הזה אומרים כי אני לא מאמינה.

אז לדעתי הם טועים.. כן, לבנים יש קצת פחות שכל מלבנות.. (לא בקטע של חכמים.. בקטע של החיים)
אבל בגלל זה הם יותר נחמדים .. בגלל שלבנות יש יותר שכל הם כל כך רעות ..
במקום להבין זו את זו אנחנו עסוקות בלכלך על כל אחת מאחורי הגב ולריב על כל שטות.
סביר להניח שאם הייתי גבר כבר מזמן הייתי יוצאת מהארון.

בכל מקרה , כמו שאמרתי קודם ישלי 3 חברות שאני מספרת להן הכל ומספר יותר גדול של ידידים..
חברה מספר 1 – היא החיים שלי. אף פעם לא עזבה אותה ואנחנו ביחד מגיל 0. תמיד נימצאת פה גם כשרע וגם כשטוב ולא תוקפת אף פעם גם אם את אומרת את הדבר הכי דבילי בעולם. תמיד מפרגנת, תמיד צוחקת איתך ובאמת שאני מאחלת לכל אישה שתהיה לה חברה כמו זאת.

חברה מספר 2- חברה טובה שלי מכיתה ח'. יצא לנו מאז לנתק קשר אולי איזה 3 פעמים.. היא לא החברה הכי טובה בעולם.. היא לא רוצה שאני אתקרב לבנים מסויימים והיא נורא אגואיסטית ורוכשנית.. אבל היא יודעת להקשיב ולצחוק .. היא נימצאת שם כשרע ואת זה לא כל החברים עושים. אבל מה שרע זה שהיא מבקרת אותך בלי סוף.. את תבכי תבקשי ממנה עזרה והיא יכולה לרדת עלייך במקום לעודד..

חברה 3 – אוקיי.. בגללה אני כותבת עכשיו. הכרנו שנה שעברה ומאז אנחנו חברות טובות.. היא עוזרת תמיד ושם גם ברגעים הקשים.. אבל (!!!)
ופה אני צריכה את העזרה שלכם..
לא מזמן גיליתי שהיא משקרת לגבי המון דברים..
אני יודעת בוודאות שהיא שיקרה כי ראיתי אותה משקרת לחברות אחרות שלה ובהתחלה חשבתי שזה פשוט סוד ביננו אבל לא.. גם לי היא משקרת בלי סוף.. היא משקרת לגבי הבני זוג שהיו לה ונשיקות שהיו לה .. ואני לא יודעת מה לעשות..

יש למישהו הצעה ? חשבתי אולי להחליק על זה אבל זה ממש קשה..


תגובות (2)

אני חושבת שאת צריכה יותר להתקרב לחברה הראשונה ולהתרחק משקרנים ואנשים רעים. לדעתי זה ממש מגניב שיש לך ידידים כי גם לי יש ויש לי חברות אבל זה לא אותו דבר.
קיצר משתי החברות האחרות תתרחקי!

04/12/2014 22:30

אני חושבת שאנונומית צודקת כשהיא אומרת לך להתקרב אל הראשונה אבל לדעתי היא טועה כשהיא אומרת לך להתרחק מהשתיים האחרות.. שוב לדעתי.
השניה אני לא חושבת שזה מכוונה רעה שהיא מבקרת אותך ואני חייבת לציין שלפעמים זה טוב שיש חבר שמבקר אותך כי את תדעי בוודאות שהוא יגיד לך את האמת דוגרי וכל אחד צריך אחד כזה בחיים שלו אולי את לא חייבת להיות הBFF שלה אבל זה כן טוב שתהיו בקשר..
בקשר לחברה השלישית אני לא יודעת מה הקטע שלה עם השקרים אבל כנראה היא מתביישת או משהו כזה היא נשמעת כמו אחת שאומרת את מה שהיא חושבת שאנשים אחרים רוצים לשמוע.. תתעמתי איתה תגידי לה שאת יודעת שהיא משקרת ושאת רוצה להבין למה היא משקרת.

04/12/2014 22:59
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך