אתם אולי לא מבינים כלום כי פרסמתי לפני הרבה זמן את ההקדמה אז אתם יכולים קרוא אותה. וסליחה עם לקח לי הרבה זמן לפרסם את זה פשוט כתבתי ואז נמחק לי והייתי צריכה לכתוב את זה שוב. אז אני ממש מקווה שאהבתם את זה וסליחה על החפירה פה :)

עם הרבה יגיבו שנהנו וזה ממש טוב אז אני יפרסם כמעט כל יום פרק חדש :)
ואני מבטיחה שיהיה שווה !! :-)

החיים יפים ? פרק 1

21/07/2013 818 צפיות 3 תגובות
אתם אולי לא מבינים כלום כי פרסמתי לפני הרבה זמן את ההקדמה אז אתם יכולים קרוא אותה. וסליחה עם לקח לי הרבה זמן לפרסם את זה פשוט כתבתי ואז נמחק לי והייתי צריכה לכתוב את זה שוב. אז אני ממש מקווה שאהבתם את זה וסליחה על החפירה פה :)

עם הרבה יגיבו שנהנו וזה ממש טוב אז אני יפרסם כמעט כל יום פרק חדש :)
ואני מבטיחה שיהיה שווה !! :-)

עברו שלוש שנים וכולנו עברנו הלאה.
אמא התחילה לצאת לדייטים ולחיות את החיים מחדש.
אני ודניאל המשכנו בשלנו, היחידה שהכי נפגעה זאת שירי. לפני שאבא נפטר שירי הייתה ילדה טובה כזאת. כאילו היא עשתה כל הזמן שיעורי בית, הקשיבה תמיד להורים ולא חזרה אף פעם אחרי שעת העוצר. אבל אחרי שאבא נפטר הכל השתנה אצלה, כאילו לא הייתה שום שירי שתמיד שמרה על החוקים והקשיבה תמיד להורים. היא פשוט נעלמה. ואין לי מושג איפה היא!
שירי התדרדרה בהכל. בלימודים היא כבר לא משקיעה, אף פעם לא עושה שיעורי בית. היא כבר לא מקשיבה למילה שאמא מוציאה מהפה. וההתנהגות שלה פשוט גועלית לכולם. היא כבר לא ממש בקשר עם החברות שלה, היא מסתובבת עם כל הערסים וזה ממש מדאיג אותי !
בקיצור חיינו ממש השתנו מאז התאונה, אבל איכשהו עברנו את זה. היו קטעים עם קשייים רבים והרבה עצב אבל עברנו את זה כבר.

לא ממש הצגתי את עצמי נכון, אז אני יתחיל מההתחלה.
היי, קוראים לי אלה לוין אני בת 16 ואני גרה בתל אביב עם אמא שלי אסנת, אחי התאום דניאל, ואחותי הקטנה בת 14 שירי. עברנו הרבה בשלוש שנים האחרונות שאבא שלי נפטר בתאונת דרכים.
יש לי חבר והוא מושלם, קוראים לו יהלי.
וזה בערך על מה שחשוב עליי .


תגובות (3)

נחמד. אני מציעה להוסיף פרטים כדי שהסיפור יהיה מעניין יותר והפרקים יהיו ארוכים יותר.
מחכה להמשך! שירה

21/07/2013 10:54

זאת רק ההתחלה וזה יהיה מעניין מבטיחה :)

21/07/2013 10:55

אהבתי מאוד

21/07/2013 13:02
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך