אהבתם? תגיבו בבקשה ♥
זה ממש חשוב לי ♥

הסוס האדמוני – פרק 1

15/07/2011 935 צפיות 2 תגובות
אהבתם? תגיבו בבקשה ♥
זה ממש חשוב לי ♥

תמיד רציתי לגור בחווה, סוף – סוף אבא הבין זאת ונתן לנו לעבור לגור בחווה!
החווה הייתה ריקה, היה עלינו לקנות סוסים, תרנגולות, כבשים, פרות וכלב רועים אחד (אולי רועה גרמני).
כשגענו למקום בו קונים את החיות הללו, אבא אמר לי: "תבחרי את הסוס שלך, לכל אחד יהיה סוס".
אחי הגדול, עידן, בחר סוס שחור בעל שרירים, אני ממש רציתי את הסוס הלבן, אבל אחותי הקטנה כבר בחרה סוס לבן אז רציתי משהו שונה.
התבוננתי בין כל הסוסים, אף אחד לא קסם לי.
לפתע, איש שהיה לו טנדר גדול שאליו מחובר תא ששמים בו סוסים, קרא: "מישלוח!".
מהתא יצא עוד סוס לבן וגם סוס אדמוני יפיפה.
כל בוקר הייתי רוכבת עליו, הוא היה סוס החלומות שלי.
יום אחד, כשרכבתי עליו ביער, הקיש אותו נחש.
כמו שאתם וודאי יודעים, לסוסים אמורים להיות נוגדנים, אבל הרעל כנראה היה כל כך חזק שהנוגדנים לא הצליחו לעזור לו.
קראתי לעזרה וכשהווטרינר ראה אותו הוא אמר שיכול להיות שהסוס שלי לא יצא מזה.
"לעולם לא, הוא יצא מיזה חיי ועוד איך! בבקשה דוקטור, אמור לי איפה אוכל להשיג תרופה?…" שאלתי מלאת תקווה.
"טוב, יש דרך. הרחק, בסוף ארצנו היפה, יש נוזל שמור שלא כל אחד יכול לקחת, רק הנאמנים ביותר.
אלפיי שנים הוא שוכב לו שם בתוך בקבוק העשוי ממתכת בלתי חדירה, אנשים ניסו לפוצץ, לשבור, לנפץ, לרסק, לשרוף את הבקבוק אבל לא הצליחו" אמר הדוקטור.
"לא מעניין אותי! אני רוצה את הסוס האדמוני שלי, לא משנה מה אצטרך לעבור!!!" אמרתי בבכי.
"תרגעי מעיינוש', נקנה לך סוס חדש…" אמר אבא.
"לא, אני לא רוצה סוס חדש, אני רוצה את ג'ינג'ר, הסוס האדמוני שלי!" אמרתי ויצאתי מהחדר.


תגובות (2)

מאוד מאודד אהבתי!!!!!!!!!!!!! 3=

ממש חולה על זה! >< את כותבת מממש יפה וברמה טובה חוץ מבעיה אחת קטנה
קצר! פרק אמור להיות איזה פי 2 יותר ארוך 3=
מחכהה נואשות לפרק הבא!

15/07/2011 21:16

תודה רבה לך! הפרק הבא בדרך, מהר ממה שחשבתי, רק כי אני רואה שאת מעריכה את זה… תודה רבה רבה לך!

15/07/2011 22:01
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך