Lera_love
חזרררררררררתי D:
זה סיפור שמוקדש לחברה שלי מגי♥ מגי איי לווב יו :*
הבטחתי לה סיפור מבוסס על חברות.. (הסיפור לא אמיתי כן?)
אהבתם?

חברות לנצח♥ -פרק 1 (קצר רק הפעם)

Lera_love 30/06/2012 1295 צפיות 6 תגובות
חזרררררררררתי D:
זה סיפור שמוקדש לחברה שלי מגי♥ מגי איי לווב יו :*
הבטחתי לה סיפור מבוסס על חברות.. (הסיפור לא אמיתי כן?)
אהבתם?

מאז שמגי ואמבר זוכרות את עצמן,ההורים שלהן מתעללים בהן.
הן לא אחיות מה פתאום? רק שכנות והחברות הכי טובות.
"אמבר בואי נברח מהבית!" אמרה מגי והחזיקה בידה של אמבר. "אני מפחדת,איך נסתדר?" שאלה אמבר ושחררה את אחיזתה של מגי.
"נסתדר,את תראי.." אמרה מגי והסתכלה על העץ הזקן. "לא יודעת..אנחנו רק בנות.." אמרה אמבר שהיא סופרת על האצבעות בנות כמה הן.
"בנות שלוש,אני יודעת אמבר." אמרה מגי והסתכלה בעיניים. "נו? אנחנו לא נצליח." אמרה אמבר עם דמעות בעיניים.
"אנחנו נהיה חזקות אמבר." לחשה מגי לאוזנה של אמבר. "בסדר.." אמרה באי רצון אמבר.
אחרי שעה שהבנות ארזו את התיק הקטן עם קצת מים,אוכל ובגדים יצאה כול אחת מהחלון שלה.
הבנות החזיקו ידיים וחצו את השדה שמפריד בין הכפר לעיר ניו-יורק.
מגי נפלה ואחריה אמבר הן התגלגלו על הדשא וצחקו להן.
"כיף להיות רחוק מהבית." אמרה אמבר בחיוך מתוק. "אמרתי לך אמבר." אמרה מגי וחייכה גם.
"טוב בואי נמשיך." אמרה אמבר ועזרה למגי לקום. "קדימה."
כול הדרך מגי ואמבר שרו להן שירים ודילגו יד ביד.
עד שהגיעו למקומות המפחידים הלילה כבר ירד ולא היה להן מה לעשות.
אמבר התיישבה על הרצפה ונשענה על איזה קיר והתחילה לבכות מגי הצטרפה אליה.
"למה אתן בוכות?" שאל קול של נערה אי שם מן החושך. "מי..מי את?" שאלה מגי וניגבה את הדמעות עם שרוולה.
"אני קתרין,תקראו לי קת'." אמרה עם חיוך גדול. "בת כמה את?" שאלה אמבר והתרוממה לעברה.
"אני בת 14,בואו אני יקח אותכם למקום שלנו." "שלנו?" שאלה מגי והרימה גבה. קת' צחקה "כן שלנו יש את,בראד שהוא הגדול הוא בן 17 הוא "שומר עלינו,יש את כריס,בלה ואנדרו כול אלה בני 15,בלה היא אחותי ויש לי עוד אחות קטנה בריאנה היא בת 4 ויש את ג'וני שהוא בן 3 כמוכן הוא מחשיב את כריס כי הם גדלו ביחד." אמרה והסבירה על אחד ואחת מהם.
"אבל למה אתם לא עם ההורים שלכם?" שאלה אמבר. "הם התעללו בנו." אמרה והשפילה את מבטה לרצפה.
"גם שלנו." "מה?!" קת' נדהמה. "אבל אתן ממש קטנות כמו ג'וני בגלל זה כריס לקח אותו איתו."
"ברחנו מהבית." "שמתי לב" אמר קת' וצחקה.
"טוב בואו קר פה." הוסיפה קת'. הבנות הלכו אחריה עם חיוך על הפנים.
"חברה,תכירו אמבר ומגי." "אני כול כך מרחם עליהן." אמר בראד אחרי שקת' סיפרה לו למה הבנות כאן. לבראד היה צבע עור כהה מלאחרים לכריס היה שיער חום פרוע ועיינים ירוקות שובבות,אנדרו היה עם שיער בשבע שטני גם פרוע ועיינים בצבע דבש. בלה,קת ובריאנה היו דומות שלושתם עם צבע שיער בהיר ועיניים כחולות זוהרות. ג'וני היה עם שיער מאוד בהיר ועיניים חומות.
"נו בואו מה אתן עומדות שם?" אמר בראד וצחק.
המקום היה נראה ממש כמו בית. "טוב בואו נסביר לכן כמה דברים." אמר בראד.
"בלילה אסור לצאת יש משלחות מהפנימיה שהולכות ומחפשות ילדים קטנים כמונו והפנימייה זה לא כמו שאתן חושובות." אמר ועשה פרצוץ רציני.
"בסדר." אמרו מגי ואמבר ביחד.
"חוק מספר 2:נכון שבסרטים רואים שילדים כמונו גונבים והכול אנחנו עובדים פשוט אני בפצרייה כריס,בלה ואנדרו בגליידריה וקת' לוקחת את ג'וני והם מופיעים ברחוב." אמר וחייך אל קת'.
"מה אתן יודעות לעשות?" שאל בראד. "אנחנו רוקדות ושרות." אמרו ביחד והסתכלו אחת על השנייה.
"בואו תראו לנו." אמר בראד וחייך. מגי נתנה יד לאמבר ולחשה לה "תשירי ואני יצטרף אליך בפזמון תרקדי את מה שהמצאנו." אמבר התחילה לשיר שיר קצבי והן רקדו ריקוד היפ הופ.
כולם מחאו להן כפיים הן רקדו מדהים. "ואו" אמר כריס וקרץ להן.
הן צחקו וכולם הצטרפו.
"מחר תלכו עם קת' וג'וני." אמר בראד וחייך. "ועכשיו כולם לישון מחר יום חדש."


תגובות (6)

אהבתי…

30/06/2012 12:32

חוחוחו אווומאאגדדדד ! מוווושלם !
ומתי את ממשיכה את ׳שנאה אהבה זה לא אותו דבר ?!׳ O :

01/07/2012 01:15

יאיאיאייאיאיא תודה נסיכות♥ לא ידעתי שיש קוראים בשנאה אהבה זה לא אותו דבר קצת נתקעתי בו חחחחחח טוב נו אני ימשיך :)

01/07/2012 01:30

ואו סיפור כל כך עצוב ואת כותבת מאד מאד יפה אהבת ומבקשת כי תמשיכי♥

01/07/2012 01:47

אני ימשיך אולי מחר בערב כי אני טסה לחו"ל :) תודה לכולם אוהבת♥

01/07/2012 05:47

היי מאמי מה קורה עם המשך הסיפור היפהפה שלך מצפה בדריכות ♥♥

30/07/2012 07:24
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך