האביר שבלב
סיפור אחרון לפני השבת... הוא היה החבר הכי טוב שלי, החבר הכי קרוב שיש... יום אחד הוא פשוט השתנה ונעלם, בצורה כזאת שאני כועס עליו גם בחלומות...

חבר שהיה לי

האביר שבלב 09/10/2015 1185 צפיות 16 תגובות
סיפור אחרון לפני השבת... הוא היה החבר הכי טוב שלי, החבר הכי קרוב שיש... יום אחד הוא פשוט השתנה ונעלם, בצורה כזאת שאני כועס עליו גם בחלומות...

חלמתי חלום, על חבר שהיה לי.
שנידון למוות ואותו להציל לא בא לי.
הוא נידון לתלייה,
אבל לי זה לא הפריע אפילו לשנייה.
רצו לתלות אותו בכיכר העיר,
באותו רגע הפנתי לו גב, פניי היו לכיוון הקיר.
חלמתי חלום, על חבר שהיה לי.
חבר טוב, שמאוד פגע בי.
חבר כזה, חבר מוצלח.
חבר שהיה ממש כמו אח.
חזרתי לכיכר העיר,
כל מה שנותר שם זה רק אותו הקיר.
הקיר הזה אולי מסמל את אותו חבר אטום.
חבר שהיה כמו אח, אבל היום כבר לא שווה כלום…


תגובות (16)

אני חושבת שכדאי לי לתחיל לעקוב אחרי הסיפורים שלך. אתה כותב טוב.
את הסיפור הקצרצר הזה ממש אהבתי. קרה לי פעם מקרה דומה עם חברה קרובה, זה נגע בי באיזשהו מקום.
קטניס אוורדין, סוף.

09/10/2015 13:28

    תודה רבה מוזמנת לעקוב!!!
    בזכות כמה אנשים פה אני משתפר בכתיבה, ויש לי יותר חשק להעלות דברים :)

    09/10/2015 13:29

מכירה את ההרגשה, היה לי אותו סיפור עם חברה לפני שנתיים, היא ממש בגדה בי, נטשה אותי כשהכי הייתי זקוקה לה. אבל מצאתי כבר חברה חדשה הרבה יותר טובה ממנה, והיא באמת חברה הכי טובה. אני מאחלת לך שגם לך זה יקרה.
שבת שלום !

09/10/2015 13:29

    תודה!!!
    יש לי עוד הרבה חברים, אבל תמיד חבר טוב שבוגד זה לא כיף

    09/10/2015 13:29

קצר וכואב. חריזה טובה. (אין לי ממש עוד מה להוסיף, תאלץ להסתפק בתגובה קצרה PX)
שבת שלום ^-^

09/10/2015 13:52

וואוו!
כתיבה מדהימה ויוצרת תחושת הבנה, האמת שהייתי במצב הזה כמה פעמים שהחברים הכי טובים ביום אחד פשוט משתנים ומתרחקים.
אתה כותב ממש טוב, אהבתי את זה שניפחת את העניין עם זה שהחבר נידון למוות.
+5 כמובן ותמשיך לכתוב(:

09/10/2015 15:19

    תודה!!!!!!
    האמת יותר נכון להגיד שהוא קודם השתנה ונעלם, רצה לחזור במתכונת החדשה שלו ולא הסכמתי… כועס על השינוי, אולי גם בגלל זה חלמתי שלא בא לי להציל אותו.
    שוב תודה ושבת שלום :)

    09/10/2015 16:45

    הבנתי אותך, זה בסדר לכעוס על השינוי אבל אם טוב לו עם זה אז שייהנה ואני בטוחה שתמצא לך חבר טוב חדש(:
    שבת שלום♥

    09/10/2015 16:52

הייי,
לא ממש יצא לי להגיב לך על סיפורים. אני חושבת שיש לך כישרון מעולה!
אתה כותב ממש טוב, יודע להכניס עניין ורגש גם בשירים הקצרים ביותר.
יפה מאוד

09/10/2015 17:37

היי אביר שבלב,
קודם כל מצטערת על התגובה המאוחרת. מקווה שתראה, תקרא ותגיב לתגובה הזאת למרות שכבר עבר יום מאז שפרסמת את זה…
אז דבר ראשון, קטע יפה. אני שוב רואה התקדמות, שזה מקסים כשלעצמו.
אהבתי שהשוות את החבר שלך לקיר אטום, פשוט דימוי נפלא ומתאים במקרה הזה. גם אהבתי את זה שכתבת שבגלל שהוא השתנה והכול, בגלל זה הוא נידון לתלייה ומגיע לו עונש מוות(אפילו אם זה היה רק בחלום) לדעתי זה רק הוסיף, כי זה הראה והדגיש עד כמה אתה כועס על אותו חבר.
רק דבר אחד שקצת צרם לי… לפעמים הרגשתי שאתה קצת מתאמץ למצוא חרוזים, ובגלל שלא מצאת חרוז מתאים אז השתמשת במילה קצת יותר "סלנגית", נגיד ככה. אולי זאת רק אני, אבל אני אסביר לך למה התכוונתי.
למשל, בשורה השנייה כדי שזה יתחרז לך כתבת "לא בא לי", וזה קצת צרם. השורה הראשונה וגם ההמשך כתובים בשפה יפה, למה לקלקל את הקטע עם סלנג? יש הרבה חרוזים למילה 'לי' חוץ מ-'בא לי', פשוט צריך לפתוח מילון ולהסתכל. זה הכי פשוט.
אותו דבר גם חוזר בערך באמצע, שהפעם מצאת חרוז אחר- "פגע בי". אומנם זה לא ממש נחשב לסלנג, אבל כן הייתי מצפה שתתאמץ יותר למצוא חרוז יותר מתאים.
אז שוב, זו רק דעתי ולא בטוח שאני צודקת, כי אף אחד מהמגיבים פה לא אמר על זה כלום אז יכול להיות שזו רק אני, אבל זה מה שהרגשתי.
חוץ מזה אהבתי את השיר והוא הראה על התקדמות, יפה מאוד(:

10/10/2015 16:59

    וואו זה יצא ארוך, מצטערת >< מקווה שתמצא בך את הסבלנות לקרוא את כל זה.

    10/10/2015 16:59

    קודם כל קראתי והכל ושוב תודה רבה על ההערות!!!!
    אני מבטיח שבשירים הבאים אני אעלה את רמת הכתיבה.
    לעיתים בגלל שאני משתמש ברגש של עצבים יוצא ככה…
    בהחלט אקח לתשומת ליבי את הקטע של הסלנג.
    שמח שאהבת את השיר. ושמח מאוד שאת גם מתקנת!!!!
    תודה :)

    10/10/2015 17:36

כתיבה יפה מאד

10/10/2015 20:35
סיפורים נוספים שיעניינו אותך