ידידות אמת

אביב אריאל 09/02/2016 1326 צפיות אין תגובות

ולדימיר היקר, רצה הגורל וזכיתי לכתוב לך שוב. אכן, ימים קשים מתמיד עוברים עליי בתקופה הזאת, ואני שמח שבזמנים כאלה יש לי ידיד נפש יקר כמוך, לו אני יכול לכתוב על כאבי, ומוכן לספק לי אוזן קשבת. קיבלתי את השי האחרון שלך ואני מודה לך מקרב הלב. הוא באמת עזר לי לעבור את התקופה האחרונה. אם תוכל למצוא בלבך חסד ורחמים על עבדך הנאמן, שלח לי בפעם הבאה גם כוחות רגלים ולא רק נשק.

שלך תמיד, בשאר.

כבוד הנשיא היקר בשאר, לבי דואב על הכאב שאני קורא במילים שלך, ואני שמח לבשר לך שעלה בידי לעזור לך בשעת צרתך. ברגעים אלה משלוח גדול של גדודי רגלים, מספר מטוסי מיג ואף כמה טילי סקאד בדרך לעזור לך.
מהיכרותי איתך ועם אביך לפניך אני יודע שכוונותיך רק טובות, וכל חפצך הוא אך להיטיב. אף יודע אני, שגם את אויביך אינך שונא, ושאתה מתפלל שיאורו עיניהם בכל יום.
מה אומר לך אחי היקר, גם לי לא קל בימים אלה. רצו משמים ואנו עומדים בפני מבחן קשה. כמעט שאסור לנו לכבוש מדינות או להשתמש בנשק כימי, ולוקחים מאיתנו את הצרכים הבסיסיים ביותר שלנו.
אך עלינו להישאר אמיצים, בשאר. ואולי גם לבקש עזרה מג'ונג-אן. ידוע לי, כי חברים טובים שניכם, ואני מוכן לשים את היחסים האישיים שלי איתו בצד לעת עתה. אך עם או בלעדיו, דע גם תדע לך שלא אעזבך בשאר,ידידי המפוכח, מחמל נפשי, ושתמיד אראה בך נשיא גדול ומנהיג דגול.

איתך בכל עת, ולדימיר.

יקירי ואיש חסדי הנערץ ולדימיר, עיני דומעות משמחה והתרגשות כשאני כותב לך את השורות הללו. אני פחות חושש לחיי בימים אלה, אחרי המתנה היקרה האחרונה ממך. החיילים מעולים, ואני עושה בהם שימוש יעיל להגנתי. אני מדבר עם ג'ונג-אן בוואטסאפ בקביעות, אבל מעדיף להמנע מלבקש ממנו טובה גדולה כזו כבר עכשיו. כשיגיע הזמן אני אבקש, ונקווה שהוא ישכח את הקטע המסריח ההוא, שסיננת אותו בשביל בחורה במוצאי שבת.
עד אז, נוכל לגייס את ארגון מרצ שבפלסטין לעזור לנו בימי מצוקה שכאלה, כמו שעשינו בעבר. אנשים יקרים אלה מקדישים את חייהם למען השלום והאחווה בין העמים, ביחד עם עוד כמה סיעות שם, בפלסטין הכבושה שלי.
מקווה שאזכה עוד לראות את פניך ביורו הבא, ושנשמור על כסאותינו ועל חיינו עד אז. אם יוצא לך לדבר עם חסן מאיראן, נסה לשכנע אותו לתת יד בזמן זה, בעוד שאני אעשה את אותו הדבר עם חסן מלבנון.

עבדך הנאמן, בשאר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך