כרגיל כל לילה

חרש 28/05/2013 748 צפיות 4 תגובות

כל לילה אני קם באותה שעה ובאותה דרך. כל לילה אני צריך רגע להיזכר למה קמתי ועכשיו איך אני עושה הכל כמה שיותר מהר כדי שאני יירדם. כל לילה הצעקה הזאת ״לא!!! רק לא עכשיו, אני יעשה הכל אבל רק לא בפנים!!״. חבר שלי אפילו לא שם לב שהוא צועק עד שאני מרגיע אותו. מסכן לא מספר לאף אחד למה זה קורה חוץ ממני. הוא היה בכל מצב קשה בבית עד שפגש אותי ברחוב ואמרתי לו מה לעשות כדי לברוח מהבית. כל לילה אני הולך לישון עם קערת מים ומטלית כדי לשטוף לו את הפנים מהזיה ויקום רענן ביום למחרת ואני קם חצי מת מעייפות. כל לילה הצעקה הזאת נכנסת לי בראש ואני חושב רק אם הייתי נפגש איתו יום קודם לכן וכל זה לא היה קורה. כל לילה אני מוציא אותו לטיול כדי שהרעד בגוף שלו יעבור. שעה טיול ואני טמבל אפילו לא יודע איך לטפל בבן אדם. מסכן מה שהוא עבר בבית שלו אני לא הייתי מאחל לאף אחד.
יוצאים לטיול והוא מעשן כדי להעביר את הפחד והזיע. הוא מעשן ואני מנסה לדובב אותו שיוציא הכל כדי שזה לא יפגע בו יותר. כל לילה אני עושה את זה אבל עם מחשבה של רק שיעבור לו המחשבה ויהיה שמח.
לילה אחד לא התעוררתי וגם הוא לא צעק. הלילה הכי מפחיד בחיים כי זה כבר היה לי בהרגל לקום ככה בלילה עם צעקות ליד האוזן. בבוקר שאלתי אותו על מה הוא חלם. ״לא חלמתי כי לא נרדמתי״.
מאיפה הוא לא נרדם!? הוא הכי חייב את הלילה כדי להצליח ביום אחרי זה בלימודים. ״למה לא נרדמת?״ הוא הסתכל עליי וחייך בחיוך ערמומי ולא הבנתי מה הוא עשה. ״כי אני לא רציתי להעיר אותך אחרי כל כך הרבה לילות שאתה קם איתי ומרגיע אותי.״ עדיין לא הבנתי מה הוא רוצה כי כבר אמרתי לו שאני יעשה הכל כדי שזה יעבור לו גם אם זה להתעורר בלילה. ״אני מחר לא יצעק אני מבטיח לך. אני כבר חשבתי ופתרתי את כל זה.״ חשבתי ובטח הוא יצעק אבל הוא עכשיו לא מודע לזה.
בלילה אחרי שה הוא גם לא צעק. לא הבנתי איך זה עבר לו כל כך מהר אבל שמחתי שזה עבר לו כל הסיפור והוא ממשיך הלאה.
בבוקר הוא לא התעורר וגם זה היה מוזר כי הוא קם לפניי. הוא לא התעורר כל היום ואני הלכתי לישון כרגיל. ביום אחרי זה הוא לא התעורר והבנתי אחרי כמה פעמים שניערתי אותו שהוא לא יתעורר גם. העיניים אומרות הכל. זה המשפט שכולם אומרים במצבים שונים. גם עכשיו זה משפט למצב.
עיניים שחורות בלי טיפת חיים אומרות לך איך הוא הרגיש כשהוא לקח לעצמו את החיים. עיניים שהיו פעם נוצצות היום שחורות ולא יחזרו לנצוץ.
עכשיו אני קם כל לילה כי אני עכשיו שה שצועק על עצמי שלא עליתי על זה כשהוא לא צעק.


תגובות (4)

ואוו….. איזה כתיבה יפה סיפור יפה מאוד
אני נשבעת שמעיני זלגה דמה זה כזה עצוב
אך יפה כתיבתך יפה מאוד
תמשיך כך לכתוב עוד ארבה
אוהבת שרית

28/05/2013 05:29

ואוו…. זה סיפור ממש עצוב ומהמם..
אני.. אני עוד חושבת מה אני יכולה לכתוב…
באמת שזה מהמם. אהבתי מאוד :)

28/05/2013 05:57

תודה… זה הסיפור על הנער ממעלה אדומים שהתאבד…

28/05/2013 06:04

סיפור ממש עצוב ,
והצורה שכתבתה אותו ממש חודרת ,
ממש ריגשתה אותי
תמשיך לכתוב ^_^

28/05/2013 06:05
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך