זה סיפור אמיתי
שיהיה 30 צפיות או שלוש תגובות אני ימשיך D:

לשכוח או לסלוח? – הקדמה+פרק 1

זה סיפור אמיתי
שיהיה 30 צפיות או שלוש תגובות אני ימשיך D:

הקדמה:
הסיפור מתחיל בטיול שנתי בה הגיבורה ושתי חברותיה מכירות שתי ילדים משכבתן. תחילה הכל ניראה ורוד ומאושר אך אחר כך זה נהפך לסיוט שנעם, הגיבורה לעולם לא חשבה שיקרה לה.
*סיפור אמתי*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
והוו טיול שנתי של כיתה ח' איזה כיף..חשבתי לעצמי אבל אם הייתי יודעת מה הוא יוביל בחיים לא הייתי הולכת אליו!
אז ככה זה התחיל:
בבוקר הייתי נרגשת ונמרצת ללכת לטיול השנתי.. אני ושתי ה Bff שלי, גיל ושירה היינו ביחד, וצחקנו כל הדרך לחיפה, שם ישנו. אחרי שטיילנו בכמה מקומות בדרך הגענו בערך בשבע בערב שכבר החשיך, המנהלים של המקום נתנו לנו מרק, מרוב שכולם היו רעבים כולם רצו ומהרו לקחת מרק ומה קרה? לכולם היה כוויה בלשון, זה היה מאוד שורף וכואב המרק היה רותח מאוד!! אחרי המרק המורות לקחו אותנו אל האוהלים היה אזור גדול שחתי ממנו היה אוהלים של הבנים וחצי אוהלים שלנו, של הבנות. הייתי באוהל עם גיל ושירה ואז פתאום שלוש בנים באו וניסו להפוך לנו את האוהל יצאנו החוצה והתחלנו לצעוק עליהם, כןכן אני שירה וגיל מרוקאיות!! לפתע אנחנו רואות שאלו שתי בנים מהשכבה שלנו ששמם יאיר ומנשה והם התחילו איתנו! חשבתי לעצמי-מה עובר עליכם לפני רגע עוד שנייה העפתם אותנו ושברתם לנו את האוהל ועכשיו אתם מתחילים איתנו?! מכיבוי אורות ועד שתיים בלילה דיברנו בהודעות היה כיף ומצחיק.
הלכתי להיות עם חברות אחרות שלי באוהל, לין ותאיר ובערך בשעה שתיים נרדמתי בטעות באוהל שלהם כשלפתע בערך בשעה שלוש אני שומעת צעקה "עאעאעאאאעאעאעאע"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך