סיפור חברות (3)

11/10/2013 669 צפיות אין תגובות

פרק:3
"למה אני?"

יש כאלה שיגידו שאני לא מנומסת ויש כאלה שפשוט לא ימשיכו לקרוא אבל אין מה לעשות אני
לא-מוכנה-לסבול-את זה יותר!!!!!!!!!!!!!!

היום היא ניגשה והתחילה לומר לי דברים מבחילים אז לא איתאפקתי וצרחתי עליה את הסוד שלה ככה שכולם שמעו!
היא הייתה כזה " אל ת…ת…תאמי…נו לה הי..היא משק…קרת!!" אבל היה מאוחר מדיי ואני חושבת שהיא ממש ממש נעלבה אבל לא טרחתי לרוץ אחריה ולהסביר לה שאני מצטערת כי למה לי? :)

וווווווווייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

כל הבית ספר מחשיב אותי למקובלת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אללוווווווווווווווווווייייייייההההההההההההההה!!!!!!!!!! :) :) :) :) :)

היום אולי לא היה יום טוב לכולם אבל אני ממש שמחתי היום מזה שאני נבחרתי להכי מקובלות בבית הספר ואלייה להכי פחות מקובלות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
לא יודעת למה אבל אני טיפה מרחמת על אלייה כי…ת'ם יודעים…העלבתי אותה והיא ירדה במדד המקובלות אבל מה זה משנה לי?!!!!!!!!! :) :) :)

העיקר שכל הבעיות שלי נפטרו ואם בבית הכל יהיה בסדר אז זה יהיה היום הכי טוב בחיי!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ואני לא אצטרך לדאוג יותר לאלייה כי היא נמחקה לגמרי מחצר בית ספר ובהפסקות היא יושבת מתחת לשולחן שלה וכותבת ביומן שלה! ולפעמים אני עם כל המקובלים עוברת לידה ורואה אותה מצביעה עליה וצוחקת וכל שאר המקובלים צוחקים איתי והיא?
היא בורחת ולא מוציאה הגה מהפה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח :) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני כל כך שמחה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך