סיפור חברות (4)

11/10/2013 680 צפיות אין תגובות

פרק:4
"אני לא מאמינה!"

היום באתי כרגיל לבית הספר אבל רק חלק מהילדים באו אלי והשאר יצרו מעגל שלא יכולתי לראות מי עומד (או ליתר דיוק עומדת) שם!

הלכתי ואחרי בשורה כל המעריצים שלי ופינו לנו דרך עד לאמצע המעגל ובתוכו ראיתי ילדה שניראת טיפה יותר מקובלת ממני והיא אמרה לי:"היי! אני נבחרתי להיות הכי מקובלת קוראים לי ספיר שרון!!"
"היי! אני השנייה הכי מקובלת ולי קוראים קטיה פ." אמרתי ופשוט שמחתי שהיא כזו חברותית!!

"ווואווו אני לא מאמינה שאת כזו חברותית! את מקובלת הרי!" אמרתי וניסיתי להיות כמה שיותר נחמדה.
"טוב…אני באמת מקובלת אבל אני רוצה להיות חברותית רק למקובלות!לאנשים פשוטים כמו זאת שראיתי שיושבת מתחת לשולחן אני יכולה לומר כל מה שאני רוצה ולא יהיה לי על זה כלום!!" אמרה ספיר וגחכה,
"תראי אותה חחחח!!! היא יושבת פה כי אין לה חברים חוץ מהיומן שלה!!!" צחקה ספיר ואנחנו הצבענו על אלייה והתפוצצנו מצחוק!!! כל הילדים עשו אותו דבר!!!!!!!!! אלייה מחאה דימעה וברחה משם ואז ספיר רצה ובלי שאלייה תראה,קלטו את זה,גנבה לה את היומן!!!!!!!!!!!!

אני קראתי אותו והייתי המומה לגמרי כי היא רשמה שמה יותר מסתם קללה אחת עלי!!!!!!!!!!!

אני אמרתי למורה שלי ולמורה שלה והענישו אותה!!!!!!!!!!

וווווווווווויייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אללללללווווווווווווווווויייייייייייייייייייייייייייייהההההההההההההההההההההההההה!!!!!!!!!!!!! :) :) :)

להיות מקובלת זה כיף אבל הילדה הזו שיושבת על הרצפה מתחת לשולחן כל יום היא מסוכנת במיוחד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך