הביצה
תקשיבו לזה והכל לעזרה ולא לפגיע .

פגיעות

הביצה 13/04/2014 921 צפיות 10 תגובות
תקשיבו לזה והכל לעזרה ולא לפגיע .

אני לא יודע איך להגיד את זה אבל תקשיבו … כשאתם רוצים להעביר ביקורת בונה תוודאו שזה לא פוגע , תוודאו שזה לא גורם לסופר להרגיש אפס , לא מוכשר , ויהפוך לחסר ביטחון עצמי!! הם באים לכאן בישביל שאתם תהנו ממה שהם כותבים ולא ההפך! הם באו לשפר ולא לבוא ולהרגיש אפסים , לא מוכשרים , נוראיים בכתיבה , וחסרי סיכוי לסיפור טוב , יש מישהוא מאחורי המסך , שיושב , שיכול להיות שבוכה ביגללכם! אל תבוא ותגידו את זה ככה:
הכתיבה איומה , התיאורים נוראיים , הג׳אנר לא קשור בעליל לסיפור ושלא לדבר על שגיאות הכתיב ! ועוד יותר העלילה המשעממת !
ותחשבו שאני הייתי שולח לכם את זה , הייתם נהנים? לא!!! אף אחד לא ביקש מאיתנו לבוא לכאן ולתת לכם את הכיף ליקרוא סיפורים ולצחוק . האתר הזה לא תחרות! הוא נועד לפתוח לכם ולנו חלון , את ההשראות שלנו . אתם יכולים לבוא ככה:
אני ממליץ לשפר את הכתיבה , תרחיבו את התאורים , צריך לשנות את הג׳אנר כי יש ג׳אנרים יותר מתאימים.
אתם לא יודעים מה מרגיש הבן-אדם מהצד השני , אתם לא יודעים מה הוא חושב , אתם לא יודעים איך הוא מגיב לזה ! אתם חושבים שאתם עושים לו טובה כשאתם נותנים לו ביקורת ׳אלימה׳ . זה לא נכון , הוא מיתעלם מזה וחושב אם הוא באמת נוראי? אם הוא לא מספיק טוב? ואז הביטחון העצמי נעלם… וכל זה קורה ביגלל כמה מישפטים , ויש לאותו בן-אדם רגשות . יש אפשרות לא ליפגוע אבל חלקכם ניראים שמנסים ליפגוע . אל תגידו שהוא בכיין , אל תגידו לו שהוא פראנויד , אל תגידו לו שהוא סתם בוכה ביגלל האמת , והאמת היא האמת אבל מכוערת . אתם לא יכולים להרוס לאותו בן-אדם את הכישרון , את הכבוד , את הרצון לתת לכם את ההנאה ואיך זה ניגמר ? שהוא מוחק את המישתמש וחושב כמה אתם נוראיים , כמה נבזיים אתם , חסרי רגשות , חסרי אכפתיות ! זה פוגע , מעליב , נבזי , וחסר משמעות . אתם הורסים ולא עוזרים! לכל מי שיש ביקורת בונה על האחר שיתן גם לו אחת או יבקש אחת . הביקורת באה לעזור אבל חלק מכם פוגעים איתה . כאן זה תחרות זה אפשרות לתת לנו את הכישרון ואת העזרה לסיפור טוב יותר ולכם את ההנאה … אי שם אותו בן-אדם כניראה בוכה ביגללכם . עכשיו אתם בטח עצבניים עליי לפחות חלק מכם , אבל האמת היא האמת , והכי מכוערת וזה ביגלל חלק מכם .


תגובות (10)

אהבתי הכל חשוב!

13/04/2014 12:49

זה מעצבן…

13/04/2014 12:51

נו באמת… תעשה לי טובה ובבקשה תמחוק את זה זה בכלל לא לעיניין בגלל ש"הסיפור" הזה בעצמו ביקורת בונה (אני מקווה) ושהוא סתם יפגע באנשים פה…

(כמובן שזה חוץ מהעובדה הפשוטה שאני פשוט לא מסכים איתך…)

13/04/2014 12:54

    ידעתי שתגיב כך!!!

    13/04/2014 12:55

    זאת ביקורת בונה על ביקורת בונה על ביקורת בונה… וחוץ מזה זה מה שאני רוצה לומר , אני באתי לעזור אתה לא חייב לאהוב את זה , אבל רוב הדברים נכונים ואני מיצתער אם פגעתי ואני אומר שזה לא נוגע לכולם .

    13/04/2014 12:57

    אז אתה אומר שזה בסדר ליפגוע באנשים ושאין לאנשים רגשות , שהם לא פגועים מביקורות כמו הדוגמא שלי? זכותך אף שזה ניראלי לא אנושי

    13/04/2014 12:59

אוייייי אתה כל כך צודק פאק אתם השכרה פוגעים במקום להגיד את זה יותר רגוע ולא לתקוף את הבן אדם כי באמת יכול להיות שזה מה שהוא מרגיש בגללכם ואל תגידו שזה לא נכון אז תחסכו כאלה תגובות כי זה נכון ופאקינג אתם לא מבינים זאת אז…
כל הכבוד לך ביצה על זה שאתה נותן ביקורת על האלה שנותנים ביקורת שה בעצם ביקורת על ביקורת ומי שלא רוצה אז סעמק של לא יקרא ויחסוך לילדים את הכאב יש פה ילדים שהם יכולים להיות בני 10 ויש יותר ואני מהיותר אני בת 15 אז פאק מה יחשוב ילד בן 10 או 11 על מה שאתם אומרים לו? הא? זה מוריד לו את כל הביטחון והוא השכרה נעלב ממכם ומפסיק כי אולי הוא לא טוב או שהוא לא יודע לרשום את התוכן כמו שצריך וגם אני חדשה באתר הזה וגם לי נתנו ביקורות מגעילות כאלה אבל לא התייחסתי כי אני ילדה גדולה וביני לבין ילד בן 10-13 יש הבדל גדול מאוד גדול אז זהו זה מה שיש לי להגיד!!!!

13/04/2014 13:59

תודה :)

13/04/2014 14:02

זה נכון, יש כאלו שבאים בטוב, ויש כאלו שלא.
אבל ברצינות, לכו תדעו עם זה באמת מוריד לאותו הילד מהבטחון, מהחשק להפסיק לכתוב.
עדיף להביא ביקורת, בשביל שיצליח בהמשך הדרך.
אבל ביקורת עדינה ולא פוגענית.
חלק מהאנשים כאן באמת פוגעים באחרים, אבל בתכלס, כל אלו שמקשים רוצים באמת לעזור.
חוץ מיזה, דיאנה, אני בת 12 הבנתי שלא הכל צריך לקחת ללב.
רוב הילדים בגילי לא ממש מתייחסים אל זה כביקורת בונה, אלא כביקורת טובה, כי בזכות הביקורת אנחנו לומדים מטעויות ומתקנים.
אני למשל, כל ביקורת שאני מקבלת, אני מקבלת אותה בשמחה.
כי אני רואה שיש אנשים שאכפת להם. והם רוצים שתתקנו ותראו שזה הרבה יותר יעזור לכם.
אמנם אני רק בת 12, אבל גם אני מבינה.
בקיצור- לא צריך להכאיב לעצמך יותר מידי רק ביגלל ביקורת, עדיף שתקח אותה למקום אחר ותתקן את הטעויות.
אני אשמח עם תקראו כמה מהסיפורים שלי ותתנו לי חוות דעת.

30/04/2014 02:04
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך