שוקו6
מקוות שתאהבו אתזה ..זה פרק מיוחד
נ.ב.-2 בנות כתבו אתזה אז עם אתן רוצות/רוצים להגיב אז תכתבו לשיתנו
תודה3>

פגעת זילזת שיקרת מאמי עברו 3 פסילות Game over פרק 8

שוקו6 24/08/2011 887 צפיות 6 תגובות
מקוות שתאהבו אתזה ..זה פרק מיוחד
נ.ב.-2 בנות כתבו אתזה אז עם אתן רוצות/רוצים להגיב אז תכתבו לשיתנו
תודה3>

התחלתי לבכות כי חשבתי ששי תמות !
או יקרה לה משהו כי היא אלרגית לריח של הסגריות..
רצתי לאמא שלי בבכי וחבקתי אותה חזק מאוד לא רציתי לשחרר אותה !!:(
ובאותו זמן אני ואמא שלי היינו בריב ..
(לא סיפרתי על זה אבל רבתי איתה ריב קטן וכעסתיי עליה)
התחלתי לצעוק ולהגיד :
הכל באשמתי..!! לא הייתי צריכה לתת לה ללכת לשירותים לבד ולהסתובב לבד. …!!
התחלתי לקלל את עצמי באותה השנייה רציתי לקחת אקדח ולראות בי…
כי אף פעם זה לא קרה לי שאני גרמתי לחברה שלי מקרה ואסון של התעלפות…
הגענו לבית החולים.
הכניסו רק את שי לחדר הניתוח כולנו בכינו…
ישבנו עייפים בחדר ההמתנה
ורק אני עם בגדים של מסיבה יושבת שם ונראת מטומטמת..
והיה נדמה לי שכולם מסתכלים עליי בפנים מוזרות…
אבל זה לא העניין עכשיו…..

-בוקר-
קמתי משנת היופי שלי על רצפת הבית -חולים כולם צחקו עליי..
הרופא ייצא מהחדר ואמר:שי לא תחזור לביתה חודשיים בגלל האלרגייה זאת האלרגיה הכי חמורה שנתקלנו בה והיא היחידה שיש לה אתזה ברמה גבוהה מאוד אין לנו איך לטפל בזה אז יבואו כל הרופאים הגדולים והמדענים..
אני היייתי עוד ישנונית שמעתי ממש במעורפל אבל הדבר היחיד שהצלחתי לשמוע שהיא חוזרת עוד שנתיים..
אז שאלתי את אמי עם היא באמת חוזרת עוד שנתיים..!
אמא שלי צחקקה ואמרה בקול נעים לא ילדתי ..לא שנתיים אלה חודשיים.ונתנה לי נשיקה במצח ובאף..
השיער שלי היה זוועה הוא הייה מלא קשרים..הלכתי לשירותים ובדרך ראיתי ילדה על כיסא גלגלים שאלתי אותה איך קוראים לה ולמה היא פה?
ומה קרה לה שהיא בכיסא גלגלים(אבל הייתי מנומסת)
לא רציתי להשמע חצופה אבל שאלתי בנימוס והיא ענתה:
קוראים לי מיה ואני יצאתי לנשום אוויר מהרופאים אני חיה פה..
עניתי לה:חיה פה? מה זאת אומרת?
מיה נראתה מסכנה אז הפסקתי לשאול ואז היא ענתה: זה קרה בגיל שנה והיא השפילה את מבטה.
אני יצאתי לטייל עם הוריי בהר אוורסט כי פעם גרנו שם אז טפסנו כולם ביחד אני אבי אמי אחותי ואחי הגענו לאמצע ההר והייתה שם מין פסגה קטנה אז התיישבנו,וישאר וההורים שלי נרדמו ו אחותי קראה מגזין ואח שלי שיחק באייפוד שלו אז היה לי משעמם ואף אחד מאחים שלי לא רצה לשחק איתי אז התקדמתי ועפתי עד למטה והפנים שלי התרסקו והגו..מיה בכתה בכי חנוק, היא הפסיקה לדבר ואז אמרתי לה :אני מצטערת שזה קרה לך וגם אני מצטערת ששאלתי אותך את השאלות האלו ..
פתאום מיה המשיכה:אז אני חייה פה 13 שנים אסור לי לחזור לבית אז בנו במיוחד בשבילי בית ליד הקבל..פתאום משהו גבוהה ושחום עצר את דברייה ואמר::בואי מיה יקירתי את צריכה לחזור.
טוב עוד רגע,ענתה מיה ושאלה:מי את עדיין לא הצגת את עצמך..אוויי סליחה קוראים לי מאי ואני בת14 כמוך אני מחכה לחברתי היא באישפוז ..עצרתי והיבטתי לתוך העיינה הצלולות והכחולות ושעקתי לתוך ענייה..
מאי ..מאי הכל בסדר?מיה שאלה..
עניתי לה כן
אמרתי לה שהיא היא יפה ויש לה עניים יפות וגם היא אמרה לי..
מיה היייתה יפה שיער ג'ינג'י יפה חלק. מיה הייתה ילדה מיוחדת כי למיה לא היו נמשים והיא ג'ינג'ית…


תגובות (6)

יעל זה מהממם את כתבת כמעט את הכול אני ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש קצת.

25/08/2011 10:06

יעל זה מהממם את כתבת כמעט את הכול אני ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש קצת.

25/08/2011 10:06

יעל זה מהממם את כתבת כמעט את הכול אני ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש קצת.

25/08/2011 10:06

יעל זה מהממם את כתבת כמעט את הכול אני ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש קצת.

25/08/2011 10:06

לרה הכל בסדר?למה כתבת 4 פעמים ????????…

25/08/2011 11:17

חח זה יצא ככה

26/08/2011 09:27
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך