אמנם למרות שאני בן, כתבתי סיפור שאני רואה אותו הרבה אצל בנות במהלך החיים. אשמח לתגובות:-)

קינאה, אהבה,חברות מזויפת,

07/05/2015 1279 צפיות תגובה אחת
אמנם למרות שאני בן, כתבתי סיפור שאני רואה אותו הרבה אצל בנות במהלך החיים. אשמח לתגובות:-)

"אני רק חשבתי שהיא ילדה טובה או חברה טובה, אבל לא", אמרתי לעצמי בייאוש ואכזבה. איך היא תמיד מסובבת את הבנים על האצבע הקטנה שלה, גורמת לכולם להעריץ אותה, אבל בתכלס מה יש בה, כלום, היא רק נראית חייכנית כזו, עם העניים הירוקות שלה, כולם חושבים שיש לה עניים נדירות, אבל אני ראיתי המון עניים כמו שלה.
"חשבתי שהיא חברה טובה, שהיא ילדה טובה,אבל היא לא" היא סתם שחקנית מגעילה.
איך היא עושה מהבחור שהתאהבתי בו סיבוב, הוא פתאום נהיה הידיד הכי טוב שלה, רואים שהוא מאוהב בה, מי לא התאהב בה,כולם, לא ראיתי דבר כזה בחיים שלי, איך היא מכשפת את כולם כל הזמן.
תמיד אהבתי את רועי, הוא הילד הכי מדהים שראיתי, עד שהגיעה יובל לשכבה, בהתחלה הינו חברות מה זה טובות, אני מהראשונות שהתחברה איתם, היא הייתה נראית לי ילדה תמימה וטובת לב,"ככה חשבתי", היא התחברה עם כלום מהר, כל הבנים התאהבו בה,אבל היא לא שמה על אף אחד. "אני בכלל לא חושבת על זוגיות", היא הייתה אומרת לי בזלזול כזה, הייתה מנפנפת בן בן, גבר גבר, בלי רגשות, הייתה שוברת להם את הלב, אבל הם כמו טמבלים עדיין המשיכו להעריץ אותה.
רועי הוא היחיד שהגיע הכי רחוק מכולם, ממבט חוץ זה נראה שאפילו היא מאוהבת בו, אבל ממבט היכרות שלי איתה , היא לא, זה בטח עוד אחד מהגברים שהיא מנפנפת.
לא מזמן ראיתי אותם הולכים ביחד מהבית ספר, הם החזיקו ידיים, הוא בא לנשק אותה על הלכי, אבל היא נתנה לו סטירה, איך היא תמיד משחקת לכולם עם הלב עם הרגשות, שזה הדבר הכי עדין שיש לנו בגוף.
אמרתי לה שהוא דלוק עליה כמו כל הבנים,אבל היא לא הסמיקה ולא האדימו פניה, מה אכפת לה, עוד גבר שהתאהב בה אבל היא לא בו, היא בכלל מסוגלת לאהוב זאת.
אמרתי לה שיש לי רגשות אליו ושתתפוס מרחק, אבל היא בהתחלה הסכימה אבל אחרי זמן מה היא כבר לא יכלה, רועי רדף אחריה כמו משוגע, הוא בכלל לא שם עליי.
"מה אני אעשה שהוא רודף אחריי החמוד הזה",היא אמרה לי בחוסר רגישות, אחרי שראיתי אותם מתחבקים,"אבל יש לי אליו רגשות, תני לי הזדמנות לפחות".
"אני מצטערת אבל אני חושבת שגם לי יש רגשות אליו, אבל לא בטוחה", אמרה לי.
הסתכלתי אליה בעניים ורואים שהיא משקרת פשוט טוב לה עם רועי, היא יכולה לדבר איתו על הכל,הוא מצחיק אותה, הוא עוזר לה בלימודים, הוא חבר לחיים בשבילה, מה חשבתי לעצמי שהיא תוותר עליו בשבילי.
"חברה עלק", אמרתי לה בכעס והלכתי משם, רק לא לראות את הפרצוף שלה שכולו שקר אחד גדול,כולם חושבים שהיא ילדה תמימה וטובה, אבל אני ממש לא,הכל אצלה זיוף אחד גדול.


תגובות (1)

שגיאת כתיב קטנה שהייתי חייבת לתקן
*לחי
אוקי.. אתה כותב נפלא והצלחתי להתחבר לדמות הראשית עד כדי כך שחשבתי שזה אמיתי ושאתה בת.
מעולה תמשיך לכתוב! דירגתי 5 :)

07/05/2015 14:28
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך