קסם פרק 2

12/03/2012 1121 צפיות 4 תגובות

הפייה הובילה אותנו לשמיים ניבלתי הכול היה עשוי מעננים חשבתי בליבי שיחקנו שם 10 דקות תופסת נמוכה זה כמו תופסת גובה אבל הפוך ליאורה שאלה "איך מורידים את הכנפיים?" היא אמרה:" תגידי שמך 10 פעמים ואז הם ייעלמו,וזכרו אל תעבדו את הקופסא. ומחר אני יגלה לכן את הכוחות וגם אל תגידו לאף אחד איפו אתן הייתן מה קרה וכול זה" שאלתי אותה "מה????? צריך לשקר?? אבל אני וליאורה אף פעם לא שיקרנו" היא אמרה" אין מה לעשות" ירדנו מהענן ואז העלמנו את הכנפיים בדרך לבית דיברנו אל זה חזרנו הביתה וגם בבית דיברנו על זה שעות אמא של ליאורה ואמא שלי נכנסו לחדר שלי ושאלו אותנו "מה אתן עושות?" ליאורה אמרה:"אנחנו ממציאות סיפור על פיות ושתי בנות….!" האימהות הלכו ואז ליאורה אמרה לי שלדוד שלה יש יער עם ארנבים פרפרים שואלים חמודים ושם נוכל לתעמן על התעופה שלנו" הסכמתי הישתננו והתחלנו לעוף ואז מצאתי משהו קטן ומפחיד הוא היה לבן כמו השלג אבל כשיתקרבתי צרחתי ליאורה היסתקלה עלי כאילו נפלתי מהירח היא שאלה אותי:"מה קרה? למה את צורחת" אמרתי:"ארנב עם שני ראשים!!!!!!!!!!!" ואז ראיתי שועל בלי אוזניים ועפתי הביתה הכי מהר שיכולתי ליאורה תפסה אותי ושאלה "מה קרה למה אמרת: ארנב עם שני ראשים וברחת" היא ראתה את השועל בלי אוזניים והארנב עם שני ראשים היא צרחה "צריך לעוף מפה ולספר לפייה!!!!" עפנו לפייה וסיפרנו לה היא אמרה "יש דבר כזה בכול רחבי העולם, אני הלמד אתכן כוחות. לילך,לפי ההיתנעגות שלך יש לך כוחות אפלה לבנה ולך ליאורה אש,תימתחו ידיים קדימה ותגידו משהו קשור לקוחות שלכן לדוגמא לי יש כוחות צמחים ואני אומרת כול מיני מילים שקשורים לצמחים. הן עשו כך ואז…..


תגובות (4)

ואוו ממש נהדר אהבתי מאד ממני בקי ♥

12/03/2012 10:33

ת!תי(אחותי באמיתי) סיפור יפה אבל יש לך שגיאות כתיבב

12/03/2012 12:11

ת!תי(אחותי באמיתי) סיפור יפה אבל יש לך שגיאות כתיבב

12/03/2012 12:11

תותי תמשיכי לכתוב ולאט לאט הכתיבה תשתפר מבחינת השגיאות שלך שאגב אינן רבות תמשיכי אל תוותרי בהצלחה ממני בקי ♥♥♥

13/03/2012 11:26
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך