בבקשה תגיבו!!! גם את זה כתבתי בעצמי!

החברות

22/08/2010 1644 צפיות אין תגובות
בבקשה תגיבו!!! גם את זה כתבתי בעצמי!

בשכונה קטנה, היו 4 חברות טובות ונחמדות. הראשונה קראו ליה, השנייה שרון, השלישית ליאת והרביעים שני. ליה היא ילדה שקטה ונבונה, ולעומת שני, שני הייתה מצחקקת מכל דבר ולא מתייחסת לכל דבר ברצינות. ליאת היא הייתה החברה הכי יצירית ובעל דימיון ממש מפותח, לעומת שרון, אשר היא ילדה שממש מכורה למחשב וחברה טובה. פעם אחת, ליה ושני הסתובבו ביחד, ואז בדיוק כששמעה שני את ליאת אומרת:" התקבלתי לכיתת מצטיינים!", אז שני התחילה לקנא ואמרה:" אז מה? כיתה רגילה הרבה יותר טובה!" והלכה. ליה לא כל כך הבינה למה שני התנהגה בצורה כזו, והתקשרה לחברת ילדות, ליאת. השיחה התנהלה כך: ליאת:"הלו?" ליה:"ליאתוש! מה עניינים?" ליאת:"הכל סבבה, איך הולך לך?" ליה:"גם… אמ.. אולי יש לך מושג למה שני מתנהגת בצורה מגעילה אפילו בזמן האחרון?" ליאת:"באמת? מוזר… אני אנסה לדבר איתה ואז אני אמסור לך מה היא אמרה, סבבה?" ליה:" סבבה, ליאת, את החברה הכי טובה עוד מהילדות!" ליאת:"גם את, נשיקות, ביי!" ליה:"ביי!". יום למחרת ליאת נפגשה עם שני כדי לשוחח. ליאת:" תגידי,מה עובר עלייך בזמן האחרון שני, השתנת!" שני:"לא ממש, יותר נכון ליה השתנתה, היא ממש נהפכה לסנובית שהיא רק מתרגשת רק בגלל שהיא נכנסה לכיתת מצטיינים!" ליאת:" למה את אומרת דבר כזה לחברה שלך! את מקנאה בה? את צריכה להתבייש על מה שעשית!" שני:" על מה עליי להתבייש בכלל?! אלף, אני לא מקנאה בה ובית, עדיף שתלכי, ומיד!!!" ושני ברחה. ליאת התקשרה לליה וסיפרה לה את כל השיחה, ליה:"וואוו, אז היא מקנאה בי?" ליאת:"רב הסיכויים שכן, ועוד זה כל כך מגעיל לעשות דבר כזה, ועוד לחברה הכי טובה שלה!" ליה:"נכון… את אולי עדיף שאנחנו נתרחק ממנה?" ליאת:" כן… רק כדי ששני תרגע ותשכח מזה.". כשליה הייתה במחשב, היא התכתבה עם החברה שלה, שרון. ליה:"היי, ממצב?" שרון:"סבבה את?" ליה:"גם, אולי שמת לב ששני השתנתה בזמן האחרון?" שרון:" לא, באמת?" ליה:"כן, היא נהיית יותר אגרסיבית!" שרון:"וואוו, אז מה את עושה?" ליה:"אני וליאת מתחילות להתרחק ממנה" שרון:"אבל מה היא עשתה בכלל?" ליה:"ליאת ואני חושבות שהיא מקנאה רק בגלל שאני התקבלתי לכיתת מצטיינים!" שרון:"כל הכבוד ליאת. אמ… אולי אתן צודקות. אני אנסה להתכתב איתה ולהרגיע אותה." ליה:"רק את צריכה להבין שבסוף היא תהיה גם ברוגז איתך." שרון:"אבל אני אנסה!" לאחר ששרון התכתבה עם שני, שרון:"את צודקת, באמת היא די נוקשה!" ליה:"נו מה אמרתי?" שרון:"באמת אין לך הרבה ברירות אלא להתרחק ממנה…" לאחר שבוע ליה, שרון וליאת עשו וועדת חברות אצל ביתה של ליה. ליה:"נו? איפה שני?" שרון:"לא נראה לי שהיא תבוא, בגלל זה.." ליאת:"היא כנראה ברוגז עם כולנו! היא רוצה להתנתק מאיתנו רק בגלל ליה!" ,ליאת ושרון הנפו את מבטם לעבר ליה, ליה:"אני יודעת מה נעשה… נצטרך להביא מישהי אחרת כדי שהיא תדבר עם שני." ושלושתן ענו בקול רם:" לי!". לאחר כמה דקות, שלושתן התקשרו ללי כדי להסביר לה מה מצב היחסים בינן לבין שני. לאחר כמה דקות של המתנה, בסוף לי ענתה והן סיפרו לה את כל הסיפור. לי:"בגלל שאני חברה רק של שני וידידות שלכן, אני אסכים ואפגש אצל שני. אני אסביר לה בניסוח יותר עדין." ליה:"יאוו תודה, מה היינו עושות ללא עזרתך!". אחרי שהן ניתקו הם לקחו כמה עוגיות טעימות מאמא של ליה והסתובבו להם בקניון, כמו כל החברות! ליה:" כמה סיכויים אתן חושבות שלי תשפיע על שני?" ליאת ושני:"50 אחוז!" ליה:" אז שניכן חושבות שהיא תצליח 100 אחוז!" כולן צחקקו. פתאום הן ראו את שני מתגנב לחדר המדרגות. שלושתן עקבו אחריה. הן ראו מקום שלעולם הן לא ראו. הן התגנבו מאחורי שלושה עמודים, וראו אישה שמעולם לא ראו. שני:" מה אני עוד אעשה למענך מלכתי?" אישה:" אמ… אני רוצה שתביאו לי את שלושת הבנות חיות לכאן!" שני:" אבל מלכתי, אין לי אפשרו…" אישה:" עכשיו!!!" שני:" טוב מלכתי…". שני הסתובבה והלכה. ליה:"מה אנחנו נעשה? האישה רוצה לקחת אותנו!" שרון:"אולי היא רוצה לקחת אותנו, רק כדי שהיא תשלט על העולם?!" ליאט:" יש מצב בנות, רב הסיכויים היא עשתה שטיפת מח רצינית לשני!" ליה:" כמה חבל…" ושלושתן התחילו לבכות. ליה:" טוב, אין שום מצב שאנחנו רק נתבכיין ולא נעשה כלום!" שרון:" אנחנו צריכות להכין תכנית כדי ששני תחזור להיות החברות שלנו…" ליאת:"כמו מקודם! אנחנו לא נשאיר את זה עד שהיא באמת תשתלט על העולם!" ליה:" בנות, אנחנו צריכות לצאת לדרך ולהכין תכנית!". הבנות בחשאי התגנבו ויצאו בסתר מהמקום וחזרו לקניון. יום למחרת שלושתן נפגשו במסעדה. ליה:" אז… איזו תכנית נכין? אולי מישהי חשבה על איזושהי תכנית?" שרון:" אולי מישהי תתחפש לשני ואז היא תתן לה מכות קרטה ו… איך אנחנו אבל ננטרל את שני?!" ליאת:" אני אקח ספר להיפנוזות שבספריה, ואני אני אנסה לנטרל אותה!" ובסוף אני אתקשר למשטרה ואשים אליה אזיקים! בנות! אנחנו גאונות! נקרא לתכנית תכנית ניטרול!". ליאת נכנסה לספריה וראתה את שני בזמן שלקחה את הספר. ליאת:" שני? מ…מה… מה את עושה כ..כא..כאן..?" שני:"קוראת ספר אידיוטית!?" ליאת:" אוקי אוקי…". אחרי שליאת לקחה את הספר היא דפדפה וראתה את ניטרול היפנוזה:" מה שעליכם כדי לנטרל את ההיפנוזה אתם תצטרכו להחזיק את פניה למשך 2 דקות וללחוש:" _____(שם האיש שהופנט), חזור לעולמנו, צא מהבועה שלוש,שתיים אחד ועכשיו!" ובכך ההיפנוט תרד!". ליאת:"מאוד מעניין…". פתאום מבלי שהבחינה היא מוצאת את עצמה בידיה של שני. שני:"תרגעי חתיכת ראש כרוב! אני לא אעשה שום דבר רע!" ובבת אחת ליאת השתחררה מידיה, טפסה את פניה של שני ולחשה את המשפט מתוך הספר:" שני, תחזרי לעולמנן, צאי מהבועה, שלוש… שתיים… אחד… ועכשיו!" ופתאום שני צורחת והתעלפה. ליאת:"שני. שני!!! תתעוררי!" אך אין שום מענה. בסוף ליאת לקחה את שני לביתה ושמה אותה במיטתה. ליאת יושבת לידה והתקשרה לליה, ליאת:"ליה? תשמעי, שני הייתה בסיפריה וניטרלתי את ההיפנוט שהיה בה." ליה:" באמת? איפה היא עכשיו?" ליאת:"היא מעולפת, אבל אני חושבת שבעוד כמה דקות היא תתעורר." ליה:" עוד יותר מצוין, ויש לי שאלה, היא ניסתה לתפוס אותך?" ליאת:" כן, היא ניסתה, אך ללא הצלחה" ליה:" אני עוד מעט אגיד לשרון ושנינו נהיה אצל בביתך." ליאת:" אין שום בעיות, אני אגיד לאמא!". ליה ושרון אכן באו לביתה של ליאת. ליה:" מצוין ליאת! את עשית זאת, עכשיו יותר יהיה קל לשרון לשחק את שני המהופנטת!" שרון:" אני צילמתי איך שני מתנהגת כלפי האישה, ואני מחקה את שני לפי דרך זו!" ליה:" מצוין שרון! אני הבאתי אזיקים ושלושה מכשירי ווקי טוקי, קחו". שרון:"מגניב" ליאת:" (קחח) עבור שומעות אותי?" ליה:"(קחח) כן ליאת, אנחנו שומעות אותך מצוין!" ליה:" טוב בנות, אנחנו נעשה זאת הלילה, כל אחת תתרץ להורים מדוע היא יוצאת, סגור?" ליאת ושרון:"סגור!", וליה ושרון יצאו מביתה של ליאת. שני:"אמ… מזה זה?" ליאת:"שני!" שני:" זו אני… איפה הייתי?" ליאת:"עזבי, זה סיפור מאוד ארוך, בנתיים תשכבי ולכי לישון, אני אקח כבר מזרון לשכב עליו."שני:" תודה". ליה:"(קחח) בנות שומעות אותי??" ליאת ושרון:"(קחח) כן, שומעות מצוין." ליה:"(קחח) אנחנו יוצאות עכשיו, תרצתן?" ליאת ושרון:"(קחח) כן ליה, תירצנו!" ליה:"(קחח) תכנית הניטרול יוצאת לדרך!". ליאת ושרון יוצאות לעבר הקניון ורואות את ליה כבר שם. ליה:"כל אחת יודעת מה היא עושה, אז בואו נעשה זאת צ'יק צ'אק!" ליאת:"כן ליה!" שרון:"כן המפקדת!", והבנות ציחקקו להן. שרון יוצאת לעבר המקום שבו ראו את האישה. שרון:"מלכתי, לא הצלחתי להשיג אותן…" אישה:" איך לא?! מוזר…", ופתאום מבלי ששמה לב האישה, שרון קפצה על האישה! אישה:"מה את עושה?!". פתאום ליאת וליה באו, וליה שמה עליה אזיקים ואמרה:"עכשיו את עצורה, אנחנו ניקח אותך למשטרה עכשיו!" האישה:" אבל…" ליה:"אין אבל!". האישה פתאום הורידה את הפאה, והנה, ראו את לי, חברה של שני. ליה:"לי?! מה את עושה פה?!" לי:"את ביקשת ממני לסדר את המקרה, הנה, הפנטתי את שני כדי שתהיה יותר נחמדה…" שרון:" לי, זה דווקא הפך את המצב להרבה יותר גרוע, היא התנהגה כאילו אנחנו האויבות שלה!" לי:"באמת? יש לי שאלה, איפה שני?" ליאת:"היא נמצאת אצלי בבית התעוררה כי היא הייתה מעולפת…" ליה:" כי ליאת החזירה את שני." לי:"אני מקווה ששני תתנהג יותר טוב מבעבר…" ליה,ליאת ושרון:"גם אנחנו מקוות!". אחרי שבועיים שני התפייסה עם ליאת, ליה ושרון. שרון הסבירה מה קרה כשהיא עוד הייתה מהופנטת! שני:" תודה בנות! ודרך אגב… סליחה ליה, אני באמת קינאתי בך…" ליה:"אבל טוב שכולנו חזרנו להיות חברות!", ואחרי מקרה הזה הן חברות עד עצם היום הזה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך