זכויות עריכת סיפור ותימצותו שמורות לרבן סיפורים בע"ם ♫

bff?

13/01/2012 935 צפיות אין תגובות
זכויות עריכת סיפור ותימצותו שמורות לרבן סיפורים בע"ם ♫

היי קוראים לי מאיה (שם בדוי) אני בת 13 וגרה בקיבוץ קטן בצפון הארץ. יש לי חברה ממש ממש טובה קוראים לה שלי (שם בדוי)שגרה במושב קרוב ואנחנו נפגשות המון וכל הפסקה אנחנו יחד. יש לנו בכתה ילד ממש חמוד שקוראים לו נמרוד (שם בדוי). הייתי מאוהבת בו כלכך! הוא היה בקשר טוב עם שלי חברה שלי. יום אחד שלי באה אליי ואמרה לי שנמרוד רוצה להציע לי! כל יום מאז הסתכלנו אחד על השני כל היום וחיכיתי שהוא יציע לי כבר. כעבור יומיים הוא ניגש אליי בהפסקה והוא אמר שיש לו שאלה חשובה בשבילי והוא רוצה כן ושנפגש היום אחר הצהריים. אחר הצהריים נפגשנו בגנ"ש בקיבוץ שלי והוא אמר שהוא רצה להציע לי אבל שלי אמרה לו שאני לא רוצה ואני לא אוהבת אותו ועכשיו הוא ושלי חברים!. לא דיברתי יותר עם שלי! היא ממש פגעה בי! כל השיעור נמרוד שלח לי פתקים ולא הסקמתי לקרוא אותם. עד שעל פתק אחד הוא כתב: אלייך ב- ♥ נמרוד. פתחתי את הפתק והיה כתוב בו: "היי מאיה אני ממש מצטער, שלי סיפרה לי שהיא שיקרה ואני לא יכול לתאר כמה אני מצטער! אני אוהב אותך ואני רוצה שניהייה חברים. את מסקימה? ב- ♥ – נמרוד" מאז, אני ונמרוד חברים ואני ושלי חזרנו ליהיות החברות הכיייייייי טובות.
כבר עברו כמה חודשים ואתמול …… חוויתי את הנשייקה הראשונה שלי [!]
נ.ב: זה סיפור אמייתי לגמרי
נ.ב. מ : כבר עברה שנה ואנחנו (יאני אני ונמרוד) מאווהבים מעל הגבות!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך