כותבת מהלב♥
אוקיי אז הזמן האחרון זה כבר בערך שלושה חודשים... מקווה שנתן קצת נקודה למחשבה. אז כן אני מאושרת ואני לא מבינה מה הבעיה בזה? אז כן אני חושבת שאני יפה למה זה רע? ממש לא באתי להשוויץ פה ממש לא .. רק זה משהו שהיה חשוב לי לכתוב

עיגולי השמחה שלי

כותבת מהלב♥ 05/01/2016 986 צפיות 7 תגובות
אוקיי אז הזמן האחרון זה כבר בערך שלושה חודשים... מקווה שנתן קצת נקודה למחשבה. אז כן אני מאושרת ואני לא מבינה מה הבעיה בזה? אז כן אני חושבת שאני יפה למה זה רע? ממש לא באתי להשוויץ פה ממש לא .. רק זה משהו שהיה חשוב לי לכתוב

בס"ד
כמה אני מאושרת?
בזמן האחרון אני מאושרת כמו שהרבה זמן לא הייתי מאושרת,אבל אם היו אומרים לי לצבוע עיגול לפי כמה שאני מאושרת,הייתי משאירה חלק קטן.
אנשים מסתכלים עליי בהרמת גבה כשאני אומרת שאני מאושרת,ואני לא מבינה למה,מה זה פשע להיות מאושר?
למה אסור לי להיות מאושרת אחרי כל כך הרבה זמן שלא ידעתי מה זה אושר,אז כן אני מאושרת,ואני אחזור על זה שוב.
אני יודעת שיש אנשים שקשה להם ואני לא שופטת,אבל גם לי קשה,ויש לי בעיות שאין אותן לכולם ,גם לילדה המושלמת שאת מנסה ליצור יש בעיות.
הילדה הזאת שחושבת שכל נמלה זה פיל,הילדה הזאת שחושבת שהחיים שלי מושלמים,הילדה הזאת שלא מכירה אותי באמת.
אז אני בוחרת למלאות את רוב עיגול השמחה שלי ,תפסיקו כבר להפוך כל בעיה קטנה לבעיה הכי נוראית שיש.
בזמן האחרון אני מאושרת,בזמן האחרון אני מבינה כמה יש לי בחיים,אני מבינה שיש לי משפחה מדהימה הורים שכולם חולמים אליהם,חברות מדהימות שתמיד יהיו איתי,אני מתחילה לראות את היופי המיוחד שאנשים אומרים שיש לי ובי,אני מתחילה להעריך את הכישרונות שנחנתי בהם.
אני מתחילה להבין שאני צריכה לחיות עם הבעיה הזאת שיש לי וכנראה לא תיפטר לעולם.
אז בקטע הזה אני ממש לא באתי לשפוט כי מי אני שאני אשפוט מישהו?
אז ממש לא במקום הזה אני פשוט אומרת שעצה ממני לפעמים נמלה נראית לנו כמו פיל אז עצה ממני תורידו את הזכוכית ממנה ותראו שזאת בסך הכול נמלה.


תגובות (7)

את גאה, קוראים את זה (; ולמה שיהיה רע אם לך טוב, אני לא באמת מבינה. העיקר שאת בסדר עם עצמך, לא הרבה אנשים זוכים להיות ככה… והתשובה לשאלה למה עושים פיל מנמלה היא פשוטה – אנשים פשוט אוהבים להתלונן.

05/01/2016 21:28

גם אני חושבת ככה אבל אני עדיין לא שופטת..
לא הבנתי מה זאת אומרת גאה?כאילו גאה במי שאני.
אבל תודה רבה על התגובה♥

05/01/2016 21:43

אוקיי זה אמת לפנים, להפוך כל נמלה לפיל זה משהו אנושי שדי אי אפשר לשנות זה משהו שהרבה אנשים עושים וזה נראה להם בסדר ורגיל. תשארי מאושרת ואל תתני לאף אחד להוריד אותך, אני עוד לא הכרתי מישהי שבטוחה שהיא יפה ולא בקטע של משוויצה בזה וזה נפלא שאת אוהבת את עצמך כמו שאת והלאווי שכולם יהיו כמוך. אז לפני שאני הופכת את התגובה הזאת לסיפור בפני עצמו שזה ממש לא רע להיות מאושר זה טוב ובריא ואל תתני לאף אחד להרוס לך את זה❤

05/01/2016 22:14

חח תודה רבה

05/01/2016 22:29

אני חושבת שאת לא מאושרת אלא מושלמת… ההשקפה שלך על החיים שלך באמת נותנת חומר למחשבה,הקטע שלך מדהים ומיוחד ואת כל כך צודקת בכל נקודה ונקודה.
אז תמשיכי להיות מאושרת ואל תשתני לעולם…
רואים שאת כותבת מהלב:)

05/01/2016 22:38

חח תודה רבה רבה גרמת לי להעלות חיוך ענקי על הפנים

06/01/2016 11:01

את שלמה עם עצמך, וזה מדהיםם!! כייף לקרוא אתזה שאת מאושרת, ממש כייף:)

04/08/2016 13:55
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך