על הטריילר

הסגלגלה 04/08/2016 878 צפיות תגובה אחת

עוד אי אפשר לראות את טרזן, האיכות מזעזעת וזה ניראה כמו הסרטה מהסרטה של הקולנוע. לא שזה משנה כבר, תמיד אני רואה את הטריילרים, מחכה עד שהסרט יצא ואז כשהוא כבר שם אין לי סבלנות. אבל זה די הגיוני בעצם, הטריילר הוא הכל: הקטעים המצחיקים, רגעי השיא, הניצוצות, מוזיקה טובה, ומשפטים דרמתיים ומתומצתים. כלומר אתה משיג הכל בשתי דקות, אז מה הטעם לבזבז שעתיים בלראות את מה שמחבר בין כל הרגעים הטוביים?.
בגלל הסופ? לעזזאל לא, הוא צפוי כמו שעון מעורר בבוקר, כמו פיצה עם קולה, כמו להידחס ברכבת עם עשראלפ אנשים מזיעים בחמש בצוהריים.
וגם אם לא, זה לא כאילו שאי אפשר להמציא אותו, לפעמים זה עדיפ- סופ טוב וחלומי יותר מאזור הדימדומים.
טוב, זה בערך נכון, טריילרים לסרטים הם דבר נפלא, התמכרות בפני עצמה. חוצ מהסרטים של דיסני כמובן, אותם בכלל רואים בגלל השירים, הקופיפם/ הפיות/ העכברים/ והקומקומים המרקדים. כי מה כבר יכול להתחרות בזה? בחור ובחורה יפהייפים בסיפור אהבה גדול מהחיים עם עלילה שמטפטפת כמו גלידה בשמש, מרוב טיפות כבר אין עלילה. אבל יש אינפוזיה, וורדים וחיוכים של ליפסטיק וורוד ואושר עד עצם היום הזה (מה קרה היום?).
אולי. אבל בכל אופן זה מצחיק, וזה בריא לצחוק.


תגובות (1)

האמת שראיתי את טרזן לפני איזה חודש, וזה אומנם לא לטעמי אבל הסרט עצמו היה יפה ובאיכות מדהימה. אני חושבת שכדאי שתראי את הסרט לפני שתבקרי אותו.

04/08/2016 11:18
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך