קשיי היופי(הגיגים שלי)

David Karmon 25/02/2018 598 צפיות אין תגובות

הנושא שאני רוצה לדבר איתכם הוא מבחינתכם ייראה כמשהו ישן ושכוח אך שוב עדיף להזכיר את זה. לבנות יפות החיים ממש לא תותים ואני לא מגזים. זה משהו מציאותי. פשוט בלתי הגיוני להפריך את זה. העולם הוא גדול ויש בו סוגים רבים אנשים. להיות בחורה יפה וצעירה מסוכן ומלחיץ. אתם בטח תגידו שזה מובן בלי שמישהו ימלמל את זה.אולי תגידו חתיכת מתחכם . אם זה באמת היה מובן אף אחד לא היה עושה את זה. הבעיה היא שלמשל איזה שיכור עלול להתחיל להיטפל ולעצבן. גם איזה בחור שבא לו להסתפק בקטי מיני מתחיל עם סטודנטית עייפה. היא רוצה רק להגיע הביתה ולנוח. הן גם יותר חלשות ואינן מסוגלות להחזיר פיזי. ובתכלס גברים מסתכלים עליהן כמו על הבשר להנאות וקשה מאוד לחיות ככה. אני שותק בכלל על האנסים וכל מיני סוטי מין. הרבה מכם יגידו שהם יותר ערמומיות וזה נכון מכיוון שאין להם אפשרות להתנגד במכות. אל תשכחו שיש להן נפש והן יודעות להרגיש. גם יש כאילו חכמים בסוגריים שאוהבים להשתמש כלפיהן מושג הזה " זונה" כי רק משהו לא נראה להם. חשוב להשגיש שיחס כלפי בחורה לגבר מופיע בילדות. הוריו הראו לו איך אתה צריך להתנהג עם הנשים. הילד הוא קולט וסופג את הכל. חינוך והתנהגותם של ההרים בונים בו את האשיות. יש דבר הזה שנקרא 'מזוגוניה". זאת שנאת נשים פטולוגית. ושוב אני אומר זה נובע מילדותו של הילד מסוים. אני רוצה לסכם את זה שגרוע מאוד לזלזל ולהשפיל את המין החלש.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך