דוד חגולי
זה הפרק השני, לקריאת הפרק הראשון, תיכנסו לקיר שלי.

שם הסיפור: ״סחיטה בסרטונים״.

דוד חגולי 18/08/2015 1005 צפיות אין תגובות
זה הפרק השני, לקריאת הפרק הראשון, תיכנסו לקיר שלי.

פרק שני.
שם הפרק: ״דילמת הסרטונים״.

בסרטונים ראיתי את אישתי כשהיא עם התסרוקת שהייתה לה לפני כמה שנים, ביחד עם האקס שלה(בטח בתקופה שהם היו חברים), מקיימת איתו יחסי-מין בכל מיני תנוחות.
״למה צילללמתתת את זזזזה?
וללמממה אתתתה מרראה לי אתת זזזה?״
שאלתי את האקס של אישתי בגימגום. ״לשתי השאלות שלך, יש תשובה אחת.״ הוא אמר, ואז המשיך.
״צילמתי את הסרטונים האלה בשביל להראות לך.
אז, עוד לא ידעתי שזה יהיה אתה, אבל אני מתכוון לבעל של האקסית שלי למקרה שלא הבנת.
את הסרטונים האלה אני אתן לך, בתנאי, שתשלם לי עליהם 200,000 שקל.
למקרה שלא תרצה לשלם, אני אעלה את כל הסרטונים לאתרי פורנו מוכרים, ומהר מאוד כל הגברים במדינת ישראל, ובעולם כולו, ידעו את היכולות המרשימות של אישתך במיטה, ואפילו, יבזבזו עליה לא מעט נייר טישו.
ותאמין לי, זה לא יהיה בגלל שזה יגרום להם לדמעות בעיניים, כמו שזה גורם לך עכשיו.
סיים את האיום החולני שלו האקס של אישתי. ״אתה אדם רע!!!״
צרחתי עליו בעצבים, ותפסתי את המחשב שלו, במטרה לשבור אותו.
״אתה יכול לשבור את המחשב, אבל יש לי גיבוי לסרטונים.
אני פשוט אקנוס אותך בפי 2 מהסכום הקודם.״ הוא אמר לי.
הורדתי את המחשב שלו בתחושת תבוסה, האקס של אישתי ניצח אותי במלחמה.
תכל׳ס זו לא מלחמה הוגנת.
לו היה מספר שנים לתכנן את האסטרטגיה, אני רק נפלתי למלכודת שהוא תיכנן כבר לפני המון זמן. ״אין לי 200,000 שקל״ ניסיתי להסביר לו.
״אז אני אאלץ להעלות את הסרטונים של אישתך מקיימת איתי יחסי-מין לאתרי פורנו.״ הוא אמר לי.
״טוב, תן לי לחשוב מאיפה להשיג את הכסף…
דרך אגב, איך אני אדע שאחרי שאני אתן לך את הכסף, אתה תביא לי את כל הסרטונים ולא תשאיר לעצמך עותקים?״ שאלתי אותו.
״לא תדע. אבל בדבר אחד תהיה בטוח, אם לא תביא לי את הכסף תוך שבועיים, אני אעלה את הסרטונים!״ הוא אמר לי.
״דרך אגב, אם תחשוב אפילו על לפנות למשטרה, אני אעלה את הסרטונים, תיזהר.״ חזרתי הבית כשהראש לי מתפוצץ מרוב מחשבות.
לתת לו להעלות סרטונים של אישתי מקיימת איתו יחסי-מין, ושגברים חרמנים יסתכלו על אישתי בזמן שהם…זו לא אופציה בשבילי!
אבל מצד שני, לתת לו סכום כזה של כסף שגם ככה אין לי, כשאני לא יודע אם הוא ימשיך לשמור את הסרטונים ולסחוט אותי או אפילו יעלה אותם, ואם בכלל הוא באמת יתן לי את כולם.
זו גם לא ממש אופציה.

הבעל ישלם 200,000 שקל בשביל סרטונים, שלא בטוח שאין להם עותקים?
התשובה לכך, נמצאת בפרק הבא.

המשך יום טוב שיהיה לכולם!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך