כדאי לכם מאוד לקרוא את זה..זה משהו שאני כתבתי ואפשר ללמוד מהסיפור הזה המון דברים ואולי גם ייתן לכם מוטיבציה בבקשה תקראו את זה ותגיבו זאת פעם ראשונה שאני כותבת כאן!! :)

שתי אפשרויות…(מוטיבציה)

26/09/2013 1484 צפיות 2 תגובות
כדאי לכם מאוד לקרוא את זה..זה משהו שאני כתבתי ואפשר ללמוד מהסיפור הזה המון דברים ואולי גם ייתן לכם מוטיבציה בבקשה תקראו את זה ותגיבו זאת פעם ראשונה שאני כותבת כאן!! :)

יש זמנים בחיים שאתה מרגיש שרק בא לך לוותר, לא לדבר עם אף אחד, פשוט לעזוב את הכל. החיים לא תמיד קשתות בענן…יכול להיות שישפילו אותך ויפגעו בך. יש לך שתי אפשרויות: אתה יכול לנכשל, לשלילי שבך לשלוט בך. לשחק את האויב זה לא תמיד סוד המשחק. אתה יושב בקצה ההר,לידך איו אף אחד, אתה כמעט ונופל! חושב וחושב, חושב על האנשים שפגעו בך, על האנשים שאולי כן אכפת להם ממך. ואז מגיעה הדילמה: מה עליי לעשות? במה לבחור? טוב אז, האפשרות השנייה שונה, תנסה כל דבר אפשרי לרצות את עצמך, את המטרות שלך אבל זכור- אל תפגע באף אחד בדרך. תבדוק מהן הסיבות לבעיות שלך ותתקדם. לא משנה כמה זה כואב, אתה תמיד לומד משהו ולפעמים אתה יכול רק להתחזק דרך הכאב. תדע שלא משנה כמה שחור יש, תמיד אור איפשהו, מחכה לך. לא דברים שליליים ורעים ידריכו אותך, למרות הפיתויים בדרך, תתמקד בפעולות החיוביות שאתה יכול לקחת, תפסיק למנות תירוצים. לפעמים בחיים הדברים לא ילכו כמו התוכניות שלך. החיים פוגעים בנו לפעמים כל כך קשה שאנחנו לא יודעים לאיזה כיוון ללכת. מרגישים חסרי אונים ומאבדים את האמונה שלנו. מה שאנחנו צריכים לעשות הוא להתמקד בפתרון. להיות מאוזנים, לעצור הכל ולנשום עמוק, להיות חיובי- איפה שיש אהבה ומוטיבציה שם תהיה הדרך הנכונה. תמיד תהיה תקווה, להאמין. אנשים שפוגעים בך, יכולים לעצור אותך אבל אתה, אתה בלבד! החלטת, לא משנה מה, להילחם. תאמין בלב שלך ואתה תמצא את מה שמגיע לך. תהיה סובלני, תתגבר על כל הפחדים שלך, תדוג עמוק בתוך תוכך ותוציא את הדברים הרעים, השליליים. לוותר אף פעם לא יאפשר לך למלא את הבקשות שלך. אנשים תמיד שופטים אחד את השני, אל תקשיב להם. אתה לא ליצן ולא נוצרת כדי לרצות כל אחד, תמיד תרגיש טוב עם עצמך וזה לא רע לשים את עצמך במקום הראשון, כמובן שלא יותר מידי. כשהעולם נראה משוגע ומתיש- תיצור את עולמך, עולם של אהבה ושלום. תמיד תהיה טוב, תעשה טוב. אם אתה לא יכול לעזור לאחר, לפחות אל תפגע. אנשים צריכים אותך, אנשים שאוהבים אותך, אפילו אנשים שלא פגשת תלויים בך, אל תחשוב לדקה שאתה לא חשוב, כי אף אחד לא יכול להיות האדם שנוצרת להיות. אני קיבלתי את זה שלא כל הדברים בחיים יכולים להיות שלי. כשאתה לא יכול לקבל את מה שאתה רוצה תלמד לאהוב את מה שכבר יש לך. אם אתה עדיין לא מרוצה אתה חייב ללמוד ולנסות את הדברים הנכונים על מנת להגיע לשם. החיים הם למידה ולפעמים החיים מכים בך כל הרבה פעמים שכבר נמאס לך, אבל דבר אחד נשאר- האמונה. לא לוותר, הספינה שלך אולי דולפת, תאטום את החורים האלה. אנשים עושים כל כך הרבה טעויות בחיים שלהם, אבל זה לא אומר שאני כישלון. כי כישלון זה לא אומר ליפול, זה אומר להישאר למטה כשיש לך הזדמנות לקום. אנשים אולי יודעים מה השם שלך, אבל הם לא יודעים את הסיפור שלך. הם אולי שמעו מה עשית, אבל אין להם מושג מה עברת כדי להגיע לאותה נקודה שאתה נמצא בה. לבסוף, זה לא משנה מה אנשים חושבים זה חשוב מה שאתה חושב על עצמך. תעשה מה שמתאים לך עד גבול הטעם הטוב כי אתה לא צריך לרצות אף אחד תזכור שכל ההצלחה באה עם המון עבודה. אתה נולדת להצליח.


תגובות (2)

תקשיבי אהבתי !

26/09/2013 17:18

יותר נכון תראי….
(:

26/09/2013 17:19
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך