דוד חגולי
אתם מוזמנים לעקוב אחרי בפייסבוק - דוד חגולי. ובאינסטגרם - David_Hagoli

״עונשו של סטוציונר״.

דוד חגולי 26/10/2015 2004 צפיות תגובה אחת
אתם מוזמנים לעקוב אחרי בפייסבוק - דוד חגולי. ובאינסטגרם - David_Hagoli

כן, אני סטוציונר.
אבל אני לא סתם עוד סטוציונר מהסוג הזה שבכל יום ״מעמיס״ בחורה אחרת מהמועדון, אני סטוציונר מסוג שונה, מהסוג הזה שבשביל כל סטוץ עובד קשה.
אני לא מהסטוציונרים האלה שמזרימים את הבחורות הזולות מהמועדונים, שרמוטות הן לא הטעם שלי, הן לא מהוות אתגר בשבילי, כל אחד יכול להשיג שרמוטה…
אני לא יכול לומר את אותו דבר על בחורה שמורה.
וזו רק אחת הסיבות לכך שאני אוהב בחורות טובות, אני אוהב את האתגר.
בחורים חושבים ששני האלמנטים שהכי קונים בחורות, זה כסף ויופי.
הם טועים.
הדבר שהכי קונה בחורות – זה מילים.
ואני, אני אשף של מילים, אלוקים נתן לי את הכישרון, לומר שקרים, ולגרום לכך שהם ישמעו אמינים.
– – –
כל סטוציונר מתחיל יודע לשקר כשהוא אומר את שלושת המילים המכריעות ״אני אוהב אותך״.
כל סטוציונר מתקדם יודע להסתכל לבחורה עמוק בעיניים, ולגרום לה להאמין לו שהוא אוהב אותה, למרות שהוא בכלל מתכוון לכך שהוא אוהב את גופה (הגוף שלה).
אבל אני, אני הפכתי את הסטוציונריזם לרמה של אומנות (פיתוי), אני יודע לגרום לבחורה לאהוב אותי, גם כשגופה לא שתוי.
– – –
אני מספר לבחורה הטובה, עד כמה היא טובה, אני מספר לה כמה השראה נותנות לי עיניה, אני מספר לה שיופיה הוא כל-כך אלוהי, עד שממבט בפניה אפשר להשתגע.
אני מתאר לה את אהבתי אליה בלשון ציורית, ״האהבה שאני מרגיש אלייך, היא בדיוק כמו האוקינוס – אינסופית.״
והבחורה הזו הייתה מאמינה.
תמיד היא חלמה על האביר עם הסוס הלבן שיאמר לה בדיוק את המילים האלה, האביר הזה שיתן לה את ההרגשה שהיא מיוחדת, האביר הזה שיגרום לה להרגיש נאהבת, האביר הזה שיגרום לה להרגיש נסיכה…
אני הייתי (נותן לה את ההרגשה שאני) האביר שלה, אפילו שאין לי סוס לבן.
ואז, ברגע שמרוב מחמאות הדבש ומתק שפתיים היא כבר נהייתה ״רטובה״ (תרתי משמע), אני מספר לה של״אביר״ שלה יש צרכים, התחתונים הרטובים שלה (ל)אט (ל)אט מחליקים, לא ברור אם ממגע יד, או מרוב רטיבותם.
והופ, כמו קסם, פתאום איברי ה״אבירי״ מחליף את מקומם.
– – –
למרות שיש הרבה בחורים שלא יודעים – אני יודע.
בחורה תעשה הכל בשביל הגבר שהיא אוהבת, כל מה שגבר צריך לעשות, זה רק לגרום לה לאהוב.
אמרתי את זה מקודם, ואני אגיד את זה שוב.
אני לא כמו כל הסטוציונרים, אני לא מנסה להיכנס לשרמוטות מתחת לשורט…
יש לי סוג מסויים של בחורות שלהן אני נכנס לתחתונים, הן לא בחורות רגילות, הן בחורות טובות, בחורות שמורות – בחורות בתולות.
הן בדרך כלל דתיות או חרדיות, קשות להשגה, מהסוג הזה של הבחורות שלא זורמות.
הן מהוות לי אתגר, ואני מצליח לעמוד באתגר שלי ב-100% הצלחה.
– – –
אחרי שאני שוכב איתן, אני הולך.
משאיר מאחורי בחורה טובה שאיבדה את בתוליה, ולכן היא מרגישה אבודה.
היא רצתה לשמור את הבתולים לבעלה, אבל אני כבר לקחתי לה, או יותר נכון, גרמתי לה לתת לי.
היא משכנעת את עצמה שאני לא סתם בועלה, אלא בעלה העתידי.
ובזמן שאני הייתי ממשיך לשקר לעוד בחורות כמוה, היא עדיין חיכתה לי, היא נשארה אוהבת למרות שפגעתי בה.
– – –
״על בחורה אחת יכולת לשקר, שתיים, שלוש…אבל על כמה בחורות אתה יכול לשקר?
הבחורות היו רואות שזה דפוס הפעולה שלך, ומפיצות עליך שם של סטוציונר, והיו גורמות לכך ששום בחורה לא תזרום איתך.״
אתם בטח שואלים את עצמכם.
אבל זהו, שהיה לי קלף מנצח לכל בחורה שרציתי להשיג ושמעה שאני סטוציונר, הייתי מספר לה שאני השתניתי בשבילה.
שהיא כל-כך מיוחדת, שהחלטתי להפסיק עם הסטוצים, רק בגלל שאני אוהב אותה.
זה היה ממיס אותה.
תמיד תהיתי לעצמי, ״מה גורם לבחורות להאמין לי?״
זה שאני אומר להן את כל המילים שהן רוצות לשמוע, או זה שאני אומר אותן בצורה כל-כך אמינה?
אני משער ששילוב של שני האלמנטים.
– – – 
ואז הכרתי אותה, היא הבחורה הכי מדהימה שהכרתי, פתאום כל המילים שאמרתי לכל הבחורות לפני ששכבתי איתן, תאמו את הרגשתי בשניה שהסתכלתי עליה.
ניגשתי אליה, החזקתי את ידה, וסיפרתי לה כמה היא נותנת לי השראה, פתאום המילים פשוט זרמו מהפה שלי כשהסתכלתי בעיניה, היא לא הייתה מושא להשראה, היא הייתה השראה.
ופתאום המילים שלי הפכו לאומנות, המילים שיצאו מפי באותם רגעים לא פחתו מרמתו של שייקספיר.
וברגע שכבר הייתי בטוח שהשגתי אותה, היא צחקה.
״אף-פעם לא הבנתי מה חברות שלי מצאו בך, אבל עכשיו אני מבינה, אתה ממש נשמע כאילו אתה מתכוון למילים שאתה אומר…
מה אתה מופתע? חשבת שאני לא מכירה אותך? אתה מפורסם, ולא לטובה.
אתה ה״סטוציונר של בחורות טובות״, לקחת את בתוליהן של שתי חברות שלי, וברחת.
תחסוך ממני את כל הסיפור המרגש הזה ש״השתנית בשבילי״,עלי אתה לא תצליח לעבוד, עוף מפה.״
היא אמרה לי.
– – –
ופתאום אני, ״אשף של מילים״, לא ידעתי איך להסביר לה שלמרות שאמרתי להרבה בחורות את אותן מילים, היא היחידה שאני מתכוון למשמעותן כשאני אומר אותן.
היא הבחורה היחידה שאני רוצה להשתנות בשבילה, אני מסתכל עליה, ורואה בה את האמא של הילדים שלי – אבל היא (כבר) לא מאמינה לי.
– – –
שנה חיזרתי אחריה, שלחתי לה הודעות – היא חסמה.
אז כתבתי לה מכתבי אהבה – היא שלחה לי אותם בחזרה, כשהם סגורים במעטפה.
שלחתי אליה שליחים שינסו לרכך אותה – היא אמרה להם ש״עליו, אין לכם מה לדבר איתי!״ 
וחתמה את השיחה.
לא משנה מה עשיתי בשבילה, היא לא האמינה.
היום אני מבין שעשיתי טעות, אני ראיתי שאני יכול להשיג כל בחורה במילים, וחשבתי שכך זה יהיה תמיד.
אבל כשהכרתי את ״האחת״, גיליתי מהו עונשו של שקרן.
גם כששקרן אומר אמת – לא מאמינים לו.
גם כשסטוציונר באמת אוהב – לא מאמינים לו.
כולם יודעים מה הרווח של סטוציונר – סטוצים.
אבל לא כולם (כולל הסטוציונרים בעצמם) יודעים מהו עונשם של סטוציונרים, הם מפסידים את אהבת חייהם.
כן, אני כותב את הפוסט הזה בשבילך אחי, זה לא שווה להיות סטוציונר, זו טעות, תאמין לי.
– – – 
ואת, הבחורה הזו שמאמינה לסטוציונרים כשהם אומרים לך כמה הם אוהבים אותך, הגיע הזמן שתביני שהם משקרים אותך כדי להיכנס לך לתחתונים.
נראה לך שהוא אוהב אותך באמת, ואת מאמינה לו, יותר משאת מאמינה לי?
אז למה שלא תבחני אותו?
תני לו תקופת זמן של חצי שנה-שנה בה את לא תתני לו מין, אם הוא עובר את התקופה הזו בהצלחה, הוא (כנראה) אוהב אותך באמת, ובאמת השתנה.
אבל סביר להניח שהוא יברח לבחורה שיותר קל להכניס אותה למיטה.
תבדקי אם הצדק איתי, בכך שתבדקי אותו. 
– – –
היום ״האחת״ שלי מתחתנת, וזה לא יהיה אני הגבר שיקדש אותה.
אני לקחתי לעשרות בחורות טובות את הבתולים, והלכתי מהן, תוך כדי שאני משאיר שובל ארוך של שברי-לב מאחורי…
ועכשיו, עכשיו אני נענש על מה שעשיתי להן.
אני לקחתי להן את הבתולים, ובגלל זה עכשיו גבר אחר יקח ל״אחת שלי״ את הבתולים.
אני שברתי את ליבן לשברים, ובגלל זה ה״אחת שלי״ שברה לי את ליבי לרסיסי-רסיסים.
עכשיו אני מרגיש את מה שהן הרגישו – וזה כואב.
ופתאום אני לא מבין, ״איך יכולתי להיות כל-כך אכזרי?
איך יכולתי להיות כל-כך אגואיסט וחשבתי רק על עצמי, והסיפוק המיני שלי.
איך יכולתי להיות כזה אנוכי?״
אין לי לכך תשובה ברורה.
אולי זה בגלל שאני סדיסט?
או אולי זה בגלל שלפני-כן לא הרגשתי את רגש האהבה, ולא הבנתי עד כמה היא מכאיבה?
אני לא יודע, אבל אני מקווה שמדובר באפשרות השניה.
– – – 
״למה אני מספר לך את כל זה?״ אתה בטח שואל את עצמך, אז אני אסביר לך.
מתישהו אתה תתבגר, ומבחור סטוציונר, אתה תהפוך לגבר.
יגיע היום הזה שבו תבין שאתה מחפש אישה לחיים, ולא סתם עוד מישהי שאפשר ״לעשות איתה (ל)חיים״. (תלתי משמע)
אתה תחפש בחורה כזו, וסביר להניח שתמצא.
אבל אז, אז אתה תגלה שהיא לא מאמינה למילים שלך, למילים שאמרת להרבה בחורות לפניה ולא התכוונת למשמעות שלהן.
פתאום אתה תבין, שהמילים שלך איבדו את המשמעות שלהן.
ולא, אתה לא תצליח להשיג אותה.
אתה תראה אותה מתחתנת, מקימה משפחה, מגדלת ילדים, בזמן שאתה רווק שכבר לא נחשק.
ואז יהיו לך שתי אפשרויות, או להישאר רווק, או להתחתן עם שרמוטה-סטוציונרית כמוך.
ולמרות ששנינו יודעים שלמרות שאתה מכניס כאלה בחורות בכל יום למיטה, אתה לא רוצה שבחורה כזו תהיה האמא של ילדיך.
אבל לא תהיה לך ברירה.
ותנחש איזה חיים יהיו לכם? 
אחרי שהתחתנת איתה בלית ברירה, פתאום תגלה שהיא לא נאמנה.
היא התרגלה לבגוד בחברים שלה, היא לא בחורה רצינית, היא לא מבינה מספיק מה זה בעצם ״נישואים״, היא חושבת שזה סתם בשביל לעשות ניסויים למין בלי אמצעי מניעה.
בילד הראשון שהיא תלד, אתה כבר תראה שהוא לא דומה לך, אבל בסדר, זה קורה.
אבל כשזה יקרה גם בילד השני והשלישי, זה כבר יתחיל להיות מוזר.
אתה תעשה בדיקות, ותגלה שהילדים ״שלך״, הם בכלל לא שלך.
אתה תתגרש מאישתך, ותשלם לה מזונות, המצב הנפשי שלך, יהיה בדיוק כמו החשבון בנק שלך – מרוקן.
ואז יום אחד שאתה תטייל בפארק, אתה תראה אותה, את הבחורה הזו שאהבת אבל לא האמינה לך, היא תהיה עם בעלה והילדים, אתה תראה אותם, ותקנא.
הם משפחה מאושרת, והמחשבה הזו שזה היה יכול להיות אתה שם במקום בעלה – תגרום לך להתחרט על הדרך חיים שבחרת כשהיית צעיר.
אתה תבין את הטעות שלך, אבל זה יהיה כבר מאוחר מידי.
– – – 
עכשיו, עוד לא מאוחר מידי.
עכשיו, אתה עוד יכול לתקן.
אחי, עזוב אותך מסטוצים, ותחפש בחורה שבאמת תאהב, בחורה שתהיה שווה את האהבה שלך, ולא סתם עוד איזו שרמוטה.
בחורה שהיא ״האחת״, ולא סתם עוד איזו אחת…
תמצא אותה, תשיג אותה, תכבד אותה, תשמור על הכבוד שלה, ולבסוף, תתחתן איתה.
אחי, תלמד מהטעות שעשיתי, אל תעשה את הטעות שלי.
אני את ״האחת״ שלי, כבר הפסדתי, אל תפסיד את האחת שלך גם אתה.
ואולי, אולי יום אחד אני אכיר בחורה אחרת, שהיא בדיוק כמו ״האחת״ שלי?
הלוואי.
ממני…
הבחור הסטוציונר שהתבגר, והפך להיות גבר.


תגובות (1)

כל הסיפורים שלך נקראים כמכתב, זה סנון הכתיבה שלך אבל זה מתחיל לשגע אותי

26/10/2015 09:52
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך