penny lane
היי! אני חיה. אני מקווה להשתלב באתר. המצאתי את הסיפור, כי חשוב לי שלא יתעללו בחיות.


כתבתי את זה (גם את המשפט הקודם) לפני שנתיים וחצי, כשהייתי בת אחת עשרה. אני מקווה שהשתפרתי מאז :)

חברו הכי טוב של האדם

penny lane 20/09/2010 1819 צפיות 2 תגובות
היי! אני חיה. אני מקווה להשתלב באתר. המצאתי את הסיפור, כי חשוב לי שלא יתעללו בחיות.


כתבתי את זה (גם את המשפט הקודם) לפני שנתיים וחצי, כשהייתי בת אחת עשרה. אני מקווה שהשתפרתי מאז :)

רועי התעלל בחיות. היה לו כלב, שקראו לו רקס, ולא היו לו בכלל אוזניים. למה? תשאלו את רועי. יום אחד, הוא מכר את רקס למארגן קרבות כלבים, שקראו לו ליאור . רקס, שלא הבין מה קורה, נעמד באוטו של ליאור, והתחיל לייבב. "ביי!" אמר רועי ברשעות, כשהוא שופך מלח על חשופית. עברו ימים, עברו שבועות, רועי המשיך להתעלל בחיות, ורקס השתתף בהמון קרבות, ונפצע, אבל לא שכח את רועי.

יום אחד, בחודש מאי , רועי מצא נחש בחצר ביתו. הוא לא ידע, שהנחש היה צפע. הוא שם את הנחש באקווריום שהיה של דגים שמתו לו, כשלפתע נשמע רעש. הוא פתח את הדלת, וגילה שם את רקסי החבול, מקשקש בזנב, שמתחיל ללקק אותו. הוא הופתע ואמר "איך אתה אוהב אותי, אחרי כל מה שעשיתי?" הוא חזר אל הנחש. לפתע , הנחש יצא מהאקווריום, וניסה להכיש את רועי. רקסי תפס אותו, ואכל אותו. אחרי 5 שעות הוא מת. רועי קבר אותו בחצר, כשהוא בוכה ואומר "אני התעללתי בו מאז שהוא היה גור. אבל בכל זאת, הוא הגן עליי. מתברר שכלבים הם באמת החברים הכי טובים של האדם…" . מאז אותו יום, הוא אימץ עוד כלב, וקרא לו "רקסי" על שם רקס , והוא לעולם לא התעלל בו.  


תגובות (2)

סיפור יפה, ומזל שלא אמיתי! ^.^

22/09/2010 12:12

תודה =]

22/09/2010 13:37
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך