מרוגז קלות
ובכן, מוסר ההשכל המובן מאליו של הסיפור הוא לא לעצבן את פוטין. סיפור שרציתי לכתוב כבר הרבה זמן, רק בגלל השטות שבו. תהנו.

mother russia

מרוגז קלות 07/12/2014 911 צפיות 6 תגובות
ובכן, מוסר ההשכל המובן מאליו של הסיפור הוא לא לעצבן את פוטין. סיפור שרציתי לכתוב כבר הרבה זמן, רק בגלל השטות שבו. תהנו.

"ובכן, זהו זה" אמר הנשיא אובמה. "זה הרגע הגדול שלנו". "אני חושב שאתה צריך ללחוץ, אדוני הנשיא," אמר הגנרל דרידל. הוא היה איש עגול ושמן עם מדים מלאים בעיטורים ומשקפי שמש שחורים בסגנון שנות השמונים, ואם הייתם מחליפים את המדים בבגדים רגילים ואת האקדח שנופף בידו בהתלהבות בדונאט הוא היה נראה לכם כמו הסטריאוטיפ האמריקאי. "מדובר פה בשאלה של להיות או לא להיות". "אני מניח שאתה צודק…" אמר אובמה בהיסוס, ובאומרו זאת הסיר את כיסוי הפלסטיק מהכפתור האדום הגדול ולחץ עליו. אלפי טילים חומשו בו ברגע בראשי נפץ גרעיניים ושוגרו לעבר רוסיה.
במרחק מיליוני קילומטרים משם, כשהוא רכוב על גבי דובו, זקף ולדימיר פוטין את ראשו.
אלפי הטילים הגרעיניים שטסים לעבר רוסיה הגדולה היו מחזה מרשים, ופוטין ראה אותו. הוא ירד באיטיות מדובו, ושלף מחגורתו זוג כלי נשק עתיקים: פטיש ומגל. הוא החל לרוץ. תוך לא יותר משנייה הוא הגיע למהירות הקול, ואז אזר את כל התנופה שיכל לגייס בלא מאמץ – וקפץ.
אם אתם מתכוונים להמשיך בקריאת הסיפור הזה, יש משהו שאתם חייבים להבין: יש רק אדם אחד חזק יותר מצ'אק נוריס ביקום הזה, וזה פוטין. בקפיצתו הוא השאיר מכתש בשלג ועף כלפי מעלה במהירות של קליע. הוא התקרב אל הטיל הראשון כשהרוח שורקת באוזניו, שם את ידיו לפני פניו, ובעשותו זאת עבר הישר דרך הטיל הגרעיני, בעודו משאיר בו חור בצורת פוטין.
מהטיל הראשון הוא קפץ אל אחר באמצעות התנופה של הפיצוץ, והתאזן עליו עם פניו אחורה, אל כיוון נחיל הטילים האחרים. הוא רץ לאורך הטיל ותוך כדי כך הטיל את פטישו לאחור, מנקב את הטיל ומפוצץ אותו באמצעו. הוא קפץ אל הבא בתור תוך כדי שהפטיש מזנק חזרה אל תוך ידו. על הבא בתור הוא לא נעצר, אלא קפץ כלפי מעלה והטיל את הפטיש והמגל כך שקצרו שורה של חמישים טילים. הוא נחת על טיל נוסף, במרחק כמה קילומטרים מהקודם, והחליט שהוא מסיים את החימום.
פוטין הגיע למהירות האור. הפיצוץ העל קולי לבדו השמיד כמאה טילים נוספים, אך זה לא הספיק. הוא מיקד את מבטו וציצם את עיניו, ונתן לקרני הלייזר לעשות את פעולתן. הוא קצר ברצף מאה, מאתיים, אלף טילים. הוא המשיך במעופו ואז נשף, והקפיא בנשיפתו את הטילים במעופם. הטילים כולם נוטרלו, אך עבודתו עוד לא הסתיימה.
פוטין נחת על האוקיינוס, אך הוא המשיך לרוץ. סילון אדיר של מים התרומם מאחוריו. בשבריר השנייה לפני שהגיע לאמריקה התרומם לפניו לוויתן כחול עצום, שאותו הרג פוטין במהירות והשאירו על החוף כי הוא רצה נשנוש לאחר כך.
הראדרים של הפנטגון פשוט לא יכלו לראות דבר שהתקרב אליהם במהירות האור, ולכן לא יכלו לראות את התקרבותו של פוטין. הרגע בו הבחינו אנשי משרד ההגנה בפוטין היה ברגע בו עבר דרך בניין הפנטגון והשאיר אותו ואת חצי העיר וושינגטון מפוזרת כעפר ברוח.


תגובות (6)

ואוווווו….. רק שיהיה ברור, 'מריקה הרבה יותר חזקה מרוסיה. לרוסיה אין הרבה אוכלוסייה, והשטח שלה טוב רק לנפט. רוסים הם אמנם חבורת אנשים מדהימים באופיים אבל גם להם לא חסרים בחורים עגלגלים עם לחיים אדמדמות! חשוב לי שתבין. ואז מה אם פוטין יכול לרסק טילים? ל'מריקה יש את ישראל, ולישראל יש את כיפת ברזל. אם הם רק ירצו הם יכולים לייבא את זה אליהם, דבר שפוטין לא יכול (לפחות לא באותה קלות). ומה יקרה כשההתחממות הגלובלית תגדל? אז כבר לא יהיה לגברברים את 'גנרל חורף' שלהם והם יפלו קשה!!
(אגב זה לא שאני נגד רוסים, ולא שאני בעד אמריקאים. רוסים יותר נחמדים מאמריקאים. ארה"ב וקנדה הן פשוט קרובות משפחה של אנגליה וצרפת, ולכן גם של אירלנד, ואני מאוהבת באירלנד. ומי שיש לו בעיה עם אירלנד, יש לו בעיה איתי.)

07/12/2014 20:21

חחחח וואו אהבתי! נשמע כמו אחלה סיפור פנטזיה "פוטין והטילים"… אל תעצבנו את פוטין ילדים!

07/12/2014 20:24

חחחחחחחחחחחחחחחחחחח דדדדיייייי… פאקינג פוטין אחי…. גם אני רוצה להיות פפוטין ביום מהימים.
*שולחת את המכתב לשגרירות ארצות הברית*

לגבי הכתיבה, כרגיל תותח התיאורים. מבדר משו. קצת חסר פואנטה או נקןדת שיא אבל אחי. זה פוטין. אז הכל בסדר.
המשך חייל

07/12/2014 20:35

חסרה לי קצת פואנטה, אבל פוטין זה פוטין.
ללטף נמרים זה לא עניין של מה בכך, לא כמו כל הנמושות שיש לנו כאן בארץ.
אתה ממש אשף תיאורים אתה, וגם מרוגז קלות.

07/12/2014 21:11

אתם גרמתם לי להארה – פוטין הוא חייל החורף!

07/12/2014 22:59

גדוש בתיאורים שגרמו לי לחפש שוב בדיחות על צ'אק נוריס.
אבל כן אתה צודק,אם מישהו…אז פוטין.

08/12/2014 00:33
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך