ללא מילים

אל תקרא לי מיצי

05/09/2009 1537 צפיות 3 תגובות
ללא מילים

כן כמו שהבנתם או לא (סומך על האנטלגנציה שלכם) ,אני פשוט שונא את השם הזה.
אתם היצורים שהולכים על שתיים, אתם חושבים שאתם יודעים הכל על הכל.
אבל בעצם אתם כאלה שיטחיים.
כן הייתי חייב להוציא את זה על מישהו מצטער שזה דווקא את/ה ( את/ה נראה סימפטי).
כל זאטוט שאני נתקל בו פותח בזעקות "הנה חתולה!".
במקרה הטוב זה נגמר בזעקה שמעבירה בי צמרמורת בכל הגוף למראה הזאטוט האחוז התלהבות
שמצביע לעברי ומטריד את מנוחתי.
במקרה הפחות טוב והיותר מטריד זה נגמר במרדף קצר (הכי ארוך שהיה לי 3 שניות),של הזאטוט אחריי.
הבעיה העיקרית היא לא הזעקה ולא המרדף.
אלא הזיהוי המיני "די מספיק עם זה אני לא חתולה אני חתול!".
אין לכם מושג איזה תיסכול הדבר הזה עושה לי. באותם רגעים אני חושב לעצמי "ראבק כולך זאטוט מסכן ,במקרה הטוב ביותר אם אתה באמת בר מזל יקח לך לפחות 16 שנה עד שתעשה את המעשה הראשון שלך בחיים. ואתה עוד מעז לפקפק בזהות המינית שלי…..".
כן וגם יש את ההולכים על שתיים שמנסים להיות נחמדים ולחלק אוכל לי ולשאר החבר'ה.
תראו אתם במקרה הזה באמת מנסים להיות נחמדים ,אבל כאילו בו נודה באמת,אתם מה זה משועממים ובודדים .ולרוב אני מוצא את עצמי מקבל שאריות של דג מאיזה גברת זקנה ורועדת שלוקח לה חצי שעה לחצות את המטר וחצי מהפתח דלת שלה ,עד למקום שבו היא מניחה את העצמות של הדג .זה די מעצבן זה בערך כמו לשבת במסעדה מורעב ,שאתה מחכה למנה שלך ואתה רואה ומריח כל מיני מנות שעוברות לידך שזה עושה אותך עוד יותר רעב .
בוא נגיד שאם זה לא היה עצמות של דג (המנה האהובה עליי) לא הייתי מגיע יותר לחצר של הזקנה הזאת.
אחרת אין סיבה שאני אצטרך למצוא את עצמי שומע אותה קוראת לי "מיצי מיצי ,בואי הנה" (ועוד במבטא רומני כבד).

האמת יש רגעים שאני חושב לעצמי אולי מספיק עם החיי רחוב האלה אני כבר מתחיל להיות זקן בשביל זה .אבל אז אני חושב על החברים שלי אלו שמצאו את עצמם מאומצים בבתים של ההולכים על שתיים.
המקסימום שהם מוצאים את עצמם עושים זה מתחככים לרגלי עלמה צעירה שמרגישה כאילו באמת מישהו אוהב אותה. ביחוד אם יש לזה תוספת של גירגור קל (איך אתם נופלים בזה כל פעם מחדש).
האמת ניסיתי את זה פעם ברחוב על איזה בחורה (הייתי ממש רעב ) וראיתי שהיא מחזיקה ביד סנדוויץ' עם פסטרמה .כל מה שאני זוכר מהמפגש הזה זה את הפרווה שלי מתכחכת בפרווה שעל הרגל שלה.
כן זה היה דוחה …באותו רגע איבדתי את התאבון שלי .פשוט דלגתי משם במהירות בלי להסתכל אחורה יותר.

מה לעשות אני טיפוס שמודע לאסטטיקה אפילו שאני חיי ברחוב אני משתדל להיות נקי.
אני גם לא טיפוס שאוהב להתחנף .זה בעיה הרבה פעמים בחיים אני מפסיד מזה.
מה לעשות עדיין יש לי את האגו שלי.אני רואה איך חתולים אחרים עולים ברמת החיים שלהם רק מהדברים האלה.
אבל אני מעדיף את חיי הרחוב וחופש שבהם .
טוב יקיר/תי אני מצטער אבל אני חייב לזוז תודה שהקשבת לי .הייתי צריך לפרוק את זה על מישהו.
ופעם הבאה שאתה רואה חתול ברחוב אל תקרא לו "מיצי"!.


תגובות (3)

ע-נ-ק-!
אהבתי מאוד!

05/09/2009 09:40

סיפור חמוד, אבל זה לא בידיוק נכון.
וגם למה כתבת _____ יש פה גם ילדים קטנים ואתה עוד גורם להם להיחסף לסוטות הזאתי?

05/09/2009 11:10

מקסים
אהבתי..
מיציייייייייייייייייייי בואי תקראי ….

27/10/2009 19:19
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך