החיים.

11/04/2011 753 צפיות אין תגובות

היא פתחה את הדלת. שלושה ימים זהו משך הזמן שלקח לה להגיע למקום הזה, שכל כך השתוקקה להיות בו. היא פתחה את הדלת, וראתה את המקום ההוא. המקום שעליו חלמה ימים כלילות. המקום שעלה על כל ציפיותיה. המקום שאליו רצתה להגיע, בכל כוחה. היא צעדה צעד אחד קדימה, לעבר הכניסה. היא צעדה צעד ועוד צעד, כשהיא מניחה עקב בצד אגודל ומתקרבת אל הפתח. היא הגיעה, ונכנסה. היא נפלה על פניה, לא מספיקה אפילו לבלום את הנפילה בידיה. היא הרגישה את גופה מתרומם, היא הרגישה את גופה נופל. כך, בפתאומיות שהזכירה לה את ההתחלה של נפילה חופשית. את הרגע שבוא הגוף נזרק לאוויר. היא ניסתה להזיז את ידיה, ללא הצלחה. היא ניסתה להזיז את ראשה, ללא הצלחה. היא ניסתה למצמץ, לפתוח את פיה, לצעוק. היא ניסתה להרגיש רגש כלשהו, היא ניסתה להתקומם. היא ניסתה לברוח, להכות, לנקום. היא ניסתה ללכת וניסתה לחזור, היא ניסתה לבקש ולדרוש. היא ניסתה ללכת ולזחול, לרוץ, לעמוד במקום ולחכות. היא ניסתה הכל, הכל, ללא הצלחה. היא הרגישה את חוסר השליטה בגופה, היא הרגישה את המאמץ לעשות משהו. לדעת משהו. לא להישאר כמו שהיא ולחכות ללא נודע, שיגיע. לא. היא ניסתה להתעלם, לחשוב ולכתוב, ללא הצלחה. ולבסוף, היא ניסתה לעצום את עיניה ולחכות. היא ניסתה לסבול את הכאב, לסבול את הכל, לדעת שהנה, היא הגיעה למקום. היא הגיעה למקום שרצתה להיות בו, שחשקה להיות בו. היא הגיעה, וניסתה. היא ניסתה הכל, ללא הצלחה. וכאשר היא וויתרה, וויתרה על הכל, רק כדי לצעוד עוד צעד אחד במקום, כדי להרים את ראשה ולזכות במבט חטוף במקום, כאשר היא וויתרה, היא ניסתה לבכות. היא ניסתה לבכות, ללא הצלחה. לבכות, ולבכות, ולבכות. זה מה שרצתה לעשות, ברגע שוויתרה. כן. אבל היא לא הצליחה. היא ויתרה על הכל, גם על הבכי. הכאב צרב אותה, גרם לה לעשות דברים שלא רצתה לעשות מעולם. הוא גרם לה לרצוח, לנשק, להבין, לקבל את העולם כמו שהוא. הוא גרם לה לוותר על הרצון לשינוי. הוא גרם לה לעזוב הכל, ולשקוע, ולשקוע. הוא גרם לה לחשוק באהבה, בחירות, באמונה. הוא גרם לה לשנות את עצמה, כדי שהכאב יפחת. והמקום, המקום, הוא שגרם לה לכל זה.
אבל היא בכל זאת רצתה להיות בו. היא בכל זאת רצתה להיות במקום הזה, המופלא, הטהור, המקסים. עם כל הכאב שהוא גרם לה, היא רצתה להיות בו. בכל כוחה, בכל נשמתה, בכל הרצון שנשאר בה, גם לאחר הכאב שהכה בה, וממשיך להכות. היא רצתה להיות במקום, היא לא רצתה למות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך